Päävirtakatkaisin ryhmässä n

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
karhuracing
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 92
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Rautalampi
Viesti:

Päävirtakatkaisin ryhmässä n

Viesti Kirjoittaja karhuracing » 23.01.2005 19:22

Onko kellään tarkkaa tietoa onko korin ulkopuolinen päävirta katkaisin pakollinen n ryhmässä rallissa? Kun sääntökirjassa ja akk sivuilla on eri versiot asiasta. Näin akk netti sivuilla:
Ulkopuolella katkaisin on sijoitettava umpiautoissa tuulilasin etutolpan eteen. Se tulee merkitä valkoreunaisella sinisellä kolmiolla, jonka kanta on vähintään 12 cm, ja jossa on punaisen salaman kuva. Asennus on pakollinen nopeuskilpailuissa (ei rallisprinteissä) ryhmissä N ja A, sekä ryhmissä F ja SS kaikissa lajeissa. Sitä suositellaan muihin kilpailuihin.

Avatar
sohvaperuna
B-junnu
B-junnu
Viestit: 47
Liittynyt: 26.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja sohvaperuna » 23.01.2005 19:26

Juu, on se ja selviää se siitä kapulakielestäkin kun ajatuksella lukee...

Avatar
Raiser
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 98
Liittynyt: 07.10.2004 00:00
Viesti:

katkasija

Viesti Kirjoittaja Raiser » 23.01.2005 19:30

Eiköhän tuosta oo jo jankattu...
ei tarvii ännässä muutakun nopeuskilpailuis ja äffässä taas tarvii.
sääntökirajssa virhe ... nettiversio on oikein ja tiedote.

Avatar
puikkis
B-junnu
B-junnu
Viestit: 24
Liittynyt: 17.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja puikkis » 24.01.2005 01:18

Milloinkohan noi sääntökirjanikkarit oppisivat kirjoittamaan selvästi ?
Mikä siinä voi olla niin vaikeeta, ettei osata kirjoittaa selvää suomea ? Ei kai siel vaan ole jotain ammatti-poliitikkoja konsultoimassa?

Vastaa Viestiin