No huh huh

Toivottavasti FIA ei linjaa samanlaista laskentatapaa rallin puolelle... saattas olla tappoisku koko sarjalle jos "joku ranskalainen" varmistaisi maailmanmestaruuden kauden puolivälissä...
- AN
Samoilla linjoilla myös minä. 12-9-6 olisi ollut parempi kuin mitalisysteemi. Voittojen tavoitteleminen tulee olemaan raakaa puuhaa, kun otetaan huomioon esim. moottoreiden kestävyyttä ym. ym. koskevat rajoittavat säännöt. Mielestäni Kubican viime kautinen "takapiruilu" vain yhdellä voitolla, teki hyvää lajille.CorollaWRC kirjoitti:Mielestäni FOTAn ehdotus 12-9-6-5-4-3-2-1 olis ollut parempi. Voiton merkitys olisi korostunut vähän, mutta ei liikaa. Kilpailu voitosta on kovempaa, mutta muut sijat ovat kärjen jätkille lähes sama. No, katsotaan ennen kuin haukutaan...
Tämä olis hyvännäkönen kaava, noita lisäpisteitä vois jakaa enempikin esim paalu 2p. Vois pikkutallit panostaa lisäpistehankintoihin kun kisas ei kuitenkaan pärjää.hepe75 kirjoitti:voittoa pitäisi arvostaa reilusti enemmän kuin muita sioituksia...
1. 20p
2. 10p
3. 8p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
paalu 1p
nopein kierros 1p
eniten johto kierroksia 1p