Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
Avatar
Charter
Yleinen
Yleinen
Viestit: 251
Liittynyt: 01.07.2005 00:00
Paikkakunta: Kiuruvesi

Viesti Kirjoittaja Charter » 04.07.2009 14:19

Motorsport kirjoitti:
rafu kirjoitti:
Motorsport kirjoitti:Aika hiljaseksi pistää rafun tietomäärä!!

Mutta pakko kysyä GAY-570?

Minä tiedän tämän!! :wink: Entä rafu? :lol:
Voip olla, että minäkin tiedän jotain.
Katsastuskortti 5460 myönnetty Ilkka Kainulaiselle 26.4.1993
Alustanumero BBATTC70992

Jouni Kaunisto, Ilkka Kainulainen, Aripekka Pekkala, Tommi Raittinen, Kari Uotila, Timo Kauppila, Matti Kangas, Juha-Matti Häggblom, Kimmo Viero

ja sitten 2004 kilvet vaihtuivat JJO-20 ja kuskiksi Martti Lähdesmäki.

Viimeisin esiintymä Waltikka ralli 2004.

olisiko kimmo tiennyt kaiken tämän ?
EN!! Uotilasta eteenpäin olisin tienny!

PS: Ei uskaltanu Lähdesmäki ottaa GAY-570 kilpien tuomia menestyspaineita!!

Joskus oma kartturi A.Kuoppala uhkas lopettaa hommat kilpien takia!!

Ja minä lupasin teettää GAY RACINGIN takit!! :wink:
Gay-570...hinttikilpinen esco,ollut aikoinaan Tommi Mäkisen BDA...Nim.nähnyt alkuperäisen rekisteriotteen....
Buhhahhaa...!

Avatar
hataki
KV
KV
Viestit: 360
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja hataki » 04.07.2009 20:02

Välimallin ekkerit kiinnostaa.

Missä päin luuraa TIN-713 ja milloin sillä ajettiin muuten eka kertaa?

Entäs milloin ajettiin OLV-740 eka kertaa.

Avatar
hojohojo
Viestit: 6
Liittynyt: 29.01.2005 00:00
Paikkakunta: Vähäkyrö

Viesti Kirjoittaja hojohojo » 04.07.2009 21:29

Millanen historia Escort HJJ-902...

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 06.07.2009 23:05

hataki kirjoitti:
Missä päin luuraa TIN-713 ja milloin sillä ajettiin muuten eka kertaa?

Entäs milloin ajettiin OLV-740 eka kertaa.
Eka ralli TIN-713:lle oli Sokos Hotels Ralli Kokkolassa 1999. Mutta sitä ennen se oli MKA-615, jonka taru alkoi 1990. Viimeksi nähty Pohjola rallissa 2002.

OLV-740 eka kuski oli mahdollisesti Timo Koskipaasi 1985.

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 06.07.2009 23:10

hojohojo kirjoitti:Millanen historia Escort HJJ-902...
Esa Heikkilä 1995-1997
Jimmy Liljeqvist 1999
Kyösti Moilanen 2000-2001
Tapio Korvola 2001
Asko Syrjälä 2002-2003
Mika Vesterbacka 2004 Pohjanmaa ralli

Avatar
Rallifani-92
B-junnu
B-junnu
Viestit: 22
Liittynyt: 21.07.2008 00:00

Viesti Kirjoittaja Rallifani-92 » 06.07.2009 23:18

missäpäin mahtaa olla isän vanha ascona UJN-850?

Avatar
tkr
B-junnu
B-junnu
Viestit: 28
Liittynyt: 05.07.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tkr » 07.07.2009 06:10

[quote="hataki"]Välimallin ekkerit kiinnostaa.

Missä päin luuraa TIN-713 ja milloin sillä ajettiin muuten eka kertaa?

Vaasassa tallissa välikuorisia TIN-713,NO-98,UCL-608,AHO-649.
Ford Escort BDG NO-98

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 07.07.2009 23:51

Rallifani-92 kirjoitti:missäpäin mahtaa olla isän vanha ascona UJN-850?
Revontulirallissa 2004 (Hankasalmi) Heikki Silventoinen sillä ajeli.

Avatar
pete1
WRC
WRC
Viestit: 992
Liittynyt: 03.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete1 » 08.07.2009 00:23

Mita mahtaa kuulua tälläiselle kun, IBK-940?
Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com

Avatar
hataki
KV
KV
Viestit: 360
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja hataki » 08.07.2009 17:27

kiitoksia Rafu, mielenkiintoisia asioita nämä vanhojen kilparautojen historiat.

Avatar
hataki
KV
KV
Viestit: 360
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja hataki » 08.07.2009 17:29

tkr kirjoitti:
hataki kirjoitti:Välimallin ekkerit kiinnostaa.

Missä päin luuraa TIN-713 ja milloin sillä ajettiin muuten eka kertaa?

Vaasassa tallissa välikuorisia TIN-713,NO-98,UCL-608,AHO-649.
vieläkö tin-713 on se erikoinen kansi paikoillaan.

Avatar
tkr
B-junnu
B-junnu
Viestit: 28
Liittynyt: 05.07.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tkr » 08.07.2009 19:26

hataki kirjoitti:
tkr kirjoitti:
hataki kirjoitti:Välimallin ekkerit kiinnostaa.

Missä päin luuraa TIN-713 ja milloin sillä ajettiin muuten eka kertaa?

Vaasassa tallissa välikuorisia TIN-713,NO-98,UCL-608,AHO-649.
vieläkö tin-713 on se erikoinen kansi paikoillaan.
Kyllä juu on.Elikkäs BMW-M10 alukansi,Jussi Viskarin työnäyte..
Ford Escort BDG NO-98

Avatar
hataki
KV
KV
Viestit: 360
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja hataki » 08.07.2009 23:19

tkr kirjoitti:
hataki kirjoitti:
tkr kirjoitti: vieläkö tin-713 on se erikoinen kansi paikoillaan.
Kyllä juu on.Elikkäs BMW-M10 alukansi,Jussi Viskarin työnäyte..

yks peetu on kans hävinnyt jonnekkin jossa oli BDG kone, rekkaria ei muisteta ja kuvissakin siitä ei selvää saa, mutta ekan kisan sillä ajoi Jukka Kihlman Pohjola ralli 86 tai 87.

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 09.07.2009 01:08

pete1 kirjoitti:Mita mahtaa kuulua tälläiselle kun, IBK-940?
Eipä ole näkynyt Vammala rallin jälkeen 1998.

Avatar
HayabusaIII
Viestit: 3
Liittynyt: 23.09.2009 00:00

BDG

Viesti Kirjoittaja HayabusaIII » 23.09.2009 22:36

yks peetu on kans hävinnyt jonnekkin jossa oli BDG kone, rekkaria ei muisteta ja kuvissakin siitä ei selvää saa, mutta ekan kisan sillä ajoi Jukka Kihlman Pohjola ralli 86 tai 87.
----------------------------------------
Sikäli mikäli oikein muistan ni kyseessä oli Makkosen Timon auto (valkoinen) ja kori oli sen verran huonossa kunnossa, että Timppa teki (tai ainakin aikoi tekevänsä) tekniikasta Lentiiran nopeimman lumikolan :-)

BDG,5v-ZF, iso Atlas, putkirunko... kyllä sitä pitäs pihatieltä lumet lähtee pienemmäläki auralla... mut hauskaa se varmasti on tuommoisella lähtä "lumitöihin"

-m-

Vastaa Viestiin