Perä Tielle kisakoosteet
- Cosworth
- KV
Perä Tielle kisakoosteet
onko teillä kokemusta Perä Tielle kisakoosteista, esimerkiksi Painehuuhtelu SM-Sprint-kisanauhasta? Ovatko hyviä? Niissähän ei ole selostusta.
Perätielle myy ainakin joskus kasetteja, missä on vain kaikki autot kaikilta kuvauspaikoilta... sitten alussa saattaa olla in-car... hinta on todella edullinen, kuvanlaatu hyvä ja toimitus tapahtuu nopeasti... Ei kai ne nauhat tarvi selostusta, kun kuitenkin pitää itse olla kokoajan kommentoimassa ajoa/autoja. 

- mikaooo
- Yleinen
Tarkoittaako tuo sitä että muutkin alan yrittäjät voi lopettaa nauhojen editoimisen ja selostuksen /haastattelut.Ja venyttää nauhan pituutta.Toivottavasti tämä viesti ei TAAS aloita sitä paras huonoin juupaseipäs keskustelua kaupallisten videoiden tuottajista.....Harrastus kirjoitti:Perätielle myy ainakin joskus kasetteja, missä on vain kaikki autot kaikilta kuvauspaikoilta... sitten alussa saattaa olla in-car... hinta on todella edullinen, kuvanlaatu hyvä ja toimitus tapahtuu nopeasti... Ei kai ne nauhat tarvi selostusta, kun kuitenkin pitää itse olla kokoajan kommentoimassa ajoa/autoja.
- leppis
- WRC
Asiallisia kasetteja
Katselin juuri Tampereen Pistejääradan kasetin. On ihan hauskaa, kun ulkona on yli 20 astetta lämmintä, katsella lumipenkkojen pöllytystä. Minulla on useita Perätielle -kasetteja, ja mielestäni ne ovat ihan hyviä. Siitäkin huolimatta, että olen ollut selostamassa GEE-miehelle muutaman PTV-kanavalla esitetyn SM-rallikasetin. Olihan Antsalla ihan eri planeetalta oleva arsenaali siihen aikaan.
- PMM
- WRC
- Viesti:
http://www.peratielle.comMT1 kirjoitti:Mistä näitä perätielle kasetteja voi tilata. En löytänyt linkkihaun kautta ko.firman sivuja
http://www.rallikuvat.net" onclick="window.open(this.href);return false; @ Facebook
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.