Katurata in car
- Sheikki
- Yleinen

- Viesti:
-
Marko Hietanen
- Ketzi
- KV

Lajia tuntematon, mutta autoista kiinnostunut kaipaa perusteluja noinkin jyrkille mielipiteille..?Roikku kirjoitti:Oli pakko kommentoida.. Olin Heinolassa katsomassa Lauantaina rokkirallia ensimmäisen,kuin myös viimesen kerran. On laji,jolla ei ole autourheilun kanssa mitään tekemistä. Pönttökisojakin kattoo 100krt mielummin. Kiitos!
- Sheikki
- Yleinen

- Viesti:
Toivottavasti puheet pitääRoikku kirjoitti:Oli pakko kommentoida.. Olin Heinolassa katsomassa Lauantaina rokkirallia ensimmäisen,kuin myös viimesen kerran. On laji,jolla ei ole autourheilun kanssa mitään tekemistä. Pönttökisojakin kattoo 100krt mielummin. Kiitos!
On meinaan paljon kivempi ajaa racingia, kun ei oo tiukka pipo pellejä katsomossa.
-
Marko Hietanen
Sheikki kirjoitti:Toivottavasti puheet pitääRoikku kirjoitti:Oli pakko kommentoida.. Olin Heinolassa katsomassa Lauantaina rokkirallia ensimmäisen,kuin myös viimesen kerran. On laji,jolla ei ole autourheilun kanssa mitään tekemistä. Pönttökisojakin kattoo 100krt mielummin. Kiitos!![]()
On meinaan paljon kivempi ajaa racingia, kun ei oo tiukka pipo pellejä katsomossa.
ajakaa ihan rauhassa, ei meinaan oo pipoo,eikä edes ruuhka tukkaa.