Starlettiin syyläri?
- polaris1
- A-Junnu

Starlettiin syyläri?
Minkä jäähdyttäjä sattuu starletin nokalle parhaiten, mitä olette käyttäneet.
- jas
- A-Junnu

yksi edullinen ja toimiva on ainakin 80-luvun lopun diisseli e-kadetin syyläri. ei paljoa maksa ja on melko tehokas. sopii justiinsa aisojen väliin mutta kiinnikkeet joutuu rakentamaan kokonaan uusiksi. siihen tosin tarvii vielä paisarin joka löytyy esim. 90luvun lopun astrasta ja letkuja joutuu "vähän" rakentelemaan....
itsellä ainakin pelannu hienosti, sähköflektiä joutuu käyttää jonottelussa mutta pätkällä ei tarvi kun saa ajoviimaa.
itse kun haiskelin viime vuonna syyläriä niin tuntu olevan aika harvassa mallit joissa on letkulähdöt oikeinpäin, tietysti syylärikorjaamot rakentaa millasen vaan mutta tämä on edullisin vaihtoehto, muistaakseni n.100e kaikkineen!
itsellä ainakin pelannu hienosti, sähköflektiä joutuu käyttää jonottelussa mutta pätkällä ei tarvi kun saa ajoviimaa.
itse kun haiskelin viime vuonna syyläriä niin tuntu olevan aika harvassa mallit joissa on letkulähdöt oikeinpäin, tietysti syylärikorjaamot rakentaa millasen vaan mutta tämä on edullisin vaihtoehto, muistaakseni n.100e kaikkineen!
- Rattikeisari
- WRC

- Sepeli
- Yleinen

- Spoileri
- KV

1.6-1.8 F-mallin Astran syyläri meni aika kivuttomasti. Etupalkkiin vaan reiät ja niihin kumitötsät, siinähän on ne kiinnitystapit yläällä ja alaalla. Yläpää vaan peltiliuskoilla etuseinään kiinni. Ai hitto, mut lähöistä en tiiä, tää sopii ainakin 2T museomoottorin kanssa. Monet kyllä väittää, et vakiosyyläri piisaa mainiosti.
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
- fordpoju
- A-Junnu

- Viesti:
Meikläläisen starletissa on joku pikku trukin syyläri ja toimii todella hyvin.
http://pwr-racingteam.com/34
http://pwr-racingteam.com/34
- MJT
- WRC

Re: Starlettiin syyläri?
Käsittääkseni minulla on Saab´n jäähdytin?polaris1 kirjoitti:Minkä jäähdyttäjä sattuu starletin nokalle parhaiten, mitä olette käyttäneet.
- toyota1
- B-junnu

Re: Starlettiin syyläri?
Saabin on iso ja hyvä ja kaiken lisäksi sopiva ja helppo kiinnittääMJT kirjoitti:Käsittääkseni minulla on Saab´n jäähdytin?polaris1 kirjoitti:Minkä jäähdyttäjä sattuu starletin nokalle parhaiten, mitä olette käyttäneet.
- alam1953
Starlettiin syyläri
4 koppasen eskortin syyläri sopii pienellä vaivalla ja on tehokas koska foordi tuottaa enemmän lämpöä kuin voimaa