Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
ETT1
- A-Junnu

- Viestit: 85
- Liittynyt: 28.11.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ETT1 » 28.07.2010 20:17
Oletteko huomannut Ladyjen sääntömuunnokset... olemme ajaneet vakiolla 3l konella joka nyt tulisi kielletyksi... sääntöjenkään mukaan ei koppaa pysty ihan oikeesti, keventään kuin alumiini-ovilla. En usko että AKK tietääkään mitä ihan oikeasti omilla rahoillaan ajavalle maksaa 2,5lkoneesta tehtyä virikoneesta edes lähelle 3l konetta vastaavan? Kun painava auto häviää tietyn typpisillä ek:lla paljon juuri jarrutusten takia kuten on kauden aikana nähty...
No.. nyt varmaan löytyy helposti kymmenen ladya jotta saadaan luokalle SM-arvo kun muutenkin cupissa on ollut kilpailijoita kun pienen SS-luokan kisoissa Ahvenistolla 80-luvun puolessa-välissä...
:(

:D
t:EET1
-
Vieras
Viesti
Kirjoittaja Vieras » 28.07.2010 22:52
Seuraava viesti selittääkin kaiken. kyllä naisten puolella on turha tehdä mittän rajoituksia mitkä voivat vähentää osanottajia. Edes teoriassa.
- Asko -
-
Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mopoilija » 28.07.2010 23:01
Lady Cup:iin laitettu samat kalusto rajotukset mitä NuSM, eli alle 2500cc. Tiedä sitten miksi se tarttis lady cupissa edes rajata? Eiköhän siellä voitaisi samalla kalustolla jatkaa millä nytkin...
-
Ralleyz
- KV

- Viestit: 852
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja Ralleyz » 29.07.2010 15:20
Pelkäävät vaan et joku Donna menee kovempaa ku junnuSM. Tää on varokeino.
-
tgb
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 28.07.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja tgb » 29.07.2010 22:14
Äly hoi älä jätä,on jo tainnut jättää .Eipä niitä leidejä muutenkaan ole liikaa kisoissa mukana.