emppu kirjoitti:Jos ihmettely vaikka johtuisi siitä että ei tiedäkkään kaikkea - oletetaan vaan?Rallimax kirjoitti:245 euroa kilpailulupamaksu, eli jos ilmoittaumismaksu on 60 euroa auto, se on jokelan laskuopin mukaan noin, 4 autoa.
Tähänkö kaikki nyt kaatuu jos vertaa sitä, että tekisi normaalin yleisötapahtuman vakuutuksen vakuutusyhtiössä ?
Enemmänkin minua kyllä ihmetyttää, että jos rallin ilmoittaumismaksu on 270 euroa X 250 autoa = 67.500 X 6 = 405.000 tuhatta vanhaa mummon markkaa.
Silti on kilpailukeskus paikallisessa koulussa ja sen paikallisen kansakoulun opettaja kuuluttajana kun sillä on niin hyvä ulosanti, kaksi vääntynyttä kimittävää torvikaiutinta kovaäänisenä, halpatuontipokaaleja palkintoina ja silti loppujen lopuksi artisti maksaa koko show,n ! ?
No kaikki kunnia niille jotka haluaa ralleja tehdä mutta joskus vain ihmetyttää, kun esimerkiksi Drag Racingissä maksetaan starttirahoja, matkakulukorvauksia jne, kuljettajille.
On sellainen vanha sanonta, että olet juuri niin hyvä kuin viimeinen esiintymisesi.
Tähän sopii hyvin esimerkki siitä, että kilpailun järjestäjästäkin muistetaan aina se parhaiten mitä viimeiseksi tapahtuu, eli vaikka kisa olisi kuin hyvä tahansa, palkinnoilla voi pilata kaiken, ja sama päinvastoin.
Miksiköhän Drag Racing on niin suosittu autourheilulaji Suomessa ja muualla maailmassa.?
TR
Montakos kilpailua olet itse tehnyt?
Muutamaa enemmän olen ollut tekemässä kun sinä olet niitä nähnyt !
Jos nyt äkkiä laskee kaikki kansalliset, Cup, SM, PM, EM ja MM niin yhteensä niitä kertyy missä olen tavalla tai toisella ollut mukana niitä tekemässä tai ajamassa, niin 500-600 kpl, ja sitten vielä tuottanut muita kisoja tekemään niin niitäkin on varmaan yli 150 kpl.
Se siitä !
TR