Jani_V kirjoitti: Nelivetojen lisääntynyt määrä ehkä osaltaan vaikuttaapi siihen?
Itse olen ollut siellä takakaarteessa aika monta kertaa katsomassa ja se menee aina huonoon kuntoon ajetaan nyt sitten mitä kisaa vaan.Ja olen muutaman kerran miettinyt,että miksi se pieni pätkä yleensäkään on soralla?
Kai siitä radasta pitää joku osa tietenkin olla soraa mutta noilla eväillä se ei onnistu kun asfaltin reunat on noin terävät mitä on, niin siihen ne renkaat menee joka vuosi joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
Ja mitä tulee sitten tähän liikuntapaikkarakentamiseen täällä Oulussa niin ei tarvi yhtään ihmetellä jos punakynä oli käytössä uuden rata-alueen kanssa ensi vuodelle.Iso tekojäärata rakennettiin 20 vuotta liian myöhään ja nyt se on marginaalilajin eli jääpallon käytössä kun vihdoin saatiin rakennettua.Jäähalleja oli 10 vuotta sitten vaan naapurikunnissa ja nyt niitä on jopa kaupungillakin ,mutta ovat osanneet hankkia sellaisen missä ei oikeen laitteet toimi.Lumitykkiä koitettiin liisata tossa muutama vuosi sitten maakuntaan ja siitä nousi kauhea äläkkkä,että kyllä Oululla pitää olla vara tehdä syksyisin lunta!!!Nyt sitä lunta tekee hiihtoseura ja kaupunki yhteisvoimin ja tykki saatiin jäämään ouluun.Areenahanketta aina pyöritellään ja jaapastellaan,että jos Kärpät vaikka sen tekisi mutta kun ei tee ja voi mennä siinäkin vielä 20 vuotta ennen kuin se hanke nousee.Urheilutalo ei oikeen täytä mitään vaatimuksia nykyisellään ,mutta siellä pelataan lentopallon sm-liigaa ja käy sitä joku jopa katsomassa.
Niin ja miten nämä hankkeet nyt sitten liittyy mitenkään siihen Ouluzoneen niin liittyy sen budjetin kautta,että 6 miljoona löytyisi näinä ankeina aikoina jonnekin hevonjeeraan tehtävään rataan,niin se olisi aikamoinen päiväuni.Toivotaan,että totetutuu hanke kuitenkin jossain aikataulussa oli se motorsportti sitten urheilua tai ei .