Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
Avatar
toitsikka
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 66
Liittynyt: 26.10.2004 00:00
Paikkakunta: hankasalmi

Viesti Kirjoittaja toitsikka » 31.12.2010 13:14

mitenkäs seuraavien historiikki:
ULC-42 VOLVO 142
GAC-978 RS2000?
tojotan miehiä....

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 31.12.2010 20:26

toitsikka kirjoitti:mitenkäs seuraavien historiikki:
ULC-42 VOLVO 142
GAC-978 RS2000?
GAC:tä en ole nähnyt 1991 jälkeen.

ULC-42 seisoo Kuopiossa tallissa tallessa

Avatar
bomber96
Viestit: 1
Liittynyt: 06.11.2008 00:00

Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?

Viesti Kirjoittaja bomber96 » 01.01.2011 16:17

Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?


Haluatko vielä tietää auton historiasta, jolloin se on ollut omistuksessani?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?

Viesti Kirjoittaja rafu » 01.01.2011 19:41

bomber96 kirjoitti:Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?


Haluatko vielä tietää auton historiasta, jolloin se on ollut omistuksessani?
Tietääkseni ajoit autolla 8 rallia, Sini Lehto oli kartturina, paras sijoitus 7 luokassa.

ILVES-Joe
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 50
Liittynyt: 20.07.2004 00:00
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ILVES-Joe » 04.01.2011 21:59

Kymen Jäärallia muutaman kerran ajanut kaverini kertoi että siellä oli usein Datsun 240Z ralliauto, löytyykö asialle vahvistusta?
Kyseessä ei ole jälkituotu Datsun 240Z rek. MAN-11.


edit: Siis joskus -80 luvun lopulla.

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 05.01.2011 00:44

Pitää paikkansa.

Heikki Jantunen (Lappeenrannasta) ajoi Jäärallin -81, -83, 85 ja -87 Datsun 240 Z merkkisellä tykillä. Rekisteri AET-999.

Kun tuollainen auto on luokiteltu ryhmään 3, ja viritettynä meni ryhmään 4, niin Heikin oli pakko lopettaa sillä autolla, kun säännöt muuttuivat ja B-junnu ei saanut 4-ryhmän autolla ajaa. Näin muistaisin tuon tarinan.

Auto saattaa vielä löytyä Heikin korjaamon pihalta.

Avatar
mrgallop
KV
KV
Viestit: 381
Liittynyt: 07.01.2005 00:00
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja mrgallop » 06.01.2011 10:37

rafu kirjoitti:Pitää paikkansa.

Heikki Jantunen (Lappeenrannasta) ajoi Jäärallin -81, -83, 85 ja -87 Datsun 240 Z merkkisellä tykillä. Rekisteri AET-999.

Kun tuollainen auto on luokiteltu ryhmään 3, ja viritettynä meni ryhmään 4, niin Heikin oli pakko lopettaa sillä autolla, kun säännöt muuttuivat ja B-junnu ei saanut 4-ryhmän autolla ajaa. Näin muistaisin tuon tarinan.

Auto saattaa vielä löytyä Heikin korjaamon pihalta.
Totta tosiaan!
Auto ollut kilpailukäytössä suht lievällä tekniikalla, mutta ollut kuulemma hyvä ajettava nimenomaan tuollaisessa jäärallissa ja suhteellisen kilpailukykyinen. Auton olinpaikka kuulostaa olevan turvattuna, juurtuneena tiettyyn perheeseen, senverran olen asiaa tutkaillut. Autolla myös aika mielenkiintoinen omistaja-Suomi-historia! Zetoihin perehtyneet varmaan osaavat arvata jo kenestä kahdesta omistajasta on kyse....
-SSS sihisevää ruutia-

Avatar
JA-KO
B-junnu
B-junnu
Viestit: 25
Liittynyt: 08.02.2010 00:00

Viesti Kirjoittaja JA-KO » 06.01.2011 18:26

AJL-469
Opel Ascona

Missä ajettu viimeksi, ja ketkä ajanut aikojen saatossa?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 18.01.2011 11:06

JA-KO kirjoitti:AJL-469
Opel Ascona

Missä ajettu viimeksi, ja ketkä ajanut aikojen saatossa?
Viimeisin esiintymä Mäntymotelli-rallissa 1999 noilla kilvillä.
Sitten vielä 2004 kilvillä KTY-189, viimeksi Revontuliralissa.

Autolla on kilpaillut Hannu Korhonen ja Harri Ruuth.

Avatar
HBRteam
KV
KV
Viestit: 329
Liittynyt: 14.06.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja HBRteam » 18.01.2011 11:18

ccv-308 Missä se nykyään on

kaimarkus
KV
KV
Viestit: 301
Liittynyt: 17.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja kaimarkus » 18.01.2011 11:25

Kertooko kilpi HAK-123 mitään?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 18.01.2011 13:52

kaimarkus kirjoitti:Kertooko kilpi HAK-123 mitään?
Ei

kaimarkus
KV
KV
Viestit: 301
Liittynyt: 17.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja kaimarkus » 18.01.2011 14:29

rafu kirjoitti:
kaimarkus kirjoitti:Kertooko kilpi HAK-123 mitään?
Ei
Kyseessä olisi Saab 96 V4 joko Vm,-70 tai 71? " pyöreillä valoilla" ja perinteinen
sinivalkoinen väriltään sekä huolellisesti rakennettu kori.
Autolla oli kuitenkin käsittääkseni kilpailu historiaa, mutta aikaisempaa rek.nro:a en tiedä.
Noi kilvet siinä oli kiinni minulla ollessani.

Avatar
Telex
B-junnu
B-junnu
Viestit: 23
Liittynyt: 09.11.2006 00:00

Viesti Kirjoittaja Telex » 18.01.2011 21:05

Löytyikös seuraavista autoista minkälaista omistaja- ja kilpailuhistoriaa?

Starlet JUL-5
Starlet TON-319
Escort KAH-280
Lada UKN-161
Golffi ACX-562

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rafu » 19.01.2011 01:13

kaimarkus kirjoitti: Kyseessä olisi Saab 96 V4 joko Vm,-70 tai 71? " pyöreillä valoilla" ja perinteinen
sinivalkoinen väriltään sekä huolellisesti rakennettu kori.
Autolla oli kuitenkin käsittääkseni kilpailu historiaa, mutta aikaisempaa rek.nro:a en tiedä.
Noi kilvet siinä oli kiinni minulla ollessani.
Mutta et ajanut yhtään kilpailua sillä?

Vastaa Viestiin