Rivikone oli arolan Mazdassa, oli tuossa kausiennakossa auto kuvisssa, pirun hiennonnäköinen laite toivottavasti saavat kasaan ekaan kisaanksi kirjoitti:arolalla kiva laite,liekkö tuliainen vai tehty ihan kotomaassa? wankel voi superina kuulostaa aika räyhäkkäältä :)
Rallicross kausi 2011
- www
- KV

- Viestit: 369
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
- www
- KV

- Viestit: 369
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Huomenna 30.4 MTV3-kanavalta klo 12.10 rallicross SM-kausiennakko. Muistakaa katsoa 
- MrSpoon
- KV

- Viestit: 627
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Taitaa olla uusinta. Kertois enemmän autojen tekniikasta kun entisitä ajoista vuodelta 2010..
Eniten vahinkoja sattuu kotona, eli käy vieraissa...
-
toniol
- WRC

- Viestit: 1622
- Liittynyt: 04.08.2004 00:00
- Viesti:
Re: Rallicross kausi 2011
Joo, lähetys oli uusinta. Samalla mallilla tulee kisojenkin koosteet. MAX:n puolelta kisan jälkeisellä viikolla ja sitten ilmaiselta MTV3:lta kisaa seuraavana viikonloppuna.
Toivotaan että kaikkien autot on valmiina Kouvolaan mennessä, varmaan monessa tallissa pitää kiirettä..mutta eikös se ole näissä piireissä ihan normaali-ilmiö. Näytti A.Määtänkin auto olevan purettuna ihan atomeiksi
Toivotaan että kaikkien autot on valmiina Kouvolaan mennessä, varmaan monessa tallissa pitää kiirettä..mutta eikös se ole näissä piireissä ihan normaali-ilmiö. Näytti A.Määtänkin auto olevan purettuna ihan atomeiksi
Toni Ollikainen | http://www.tonigraphs.com | @ Facebook
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
-
toniol
- WRC

- Viestit: 1622
- Liittynyt: 04.08.2004 00:00
- Viesti:
Re: Rallicross kausi 2011
Uunituoretta tietoa Arolan Harrin projektista.
http://www.rallicross.fi/29796.aspx
http://www.rallicross.fi/29796.aspx
Toni Ollikainen | http://www.tonigraphs.com | @ Facebook
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
- Jaxi
- A-Junnu

- Viestit: 75
- Liittynyt: 29.12.2004 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Mikäs on Mazdan suhde Nissaniin yritysmaailmassa? Mikäli olen tulkinnut sääntöjä oikein, niin auton rungon ja moottorin lohkon tulee olla samaa "alkuperää" keskenään. Miten siis Nissanin lohko istuu Mazdaan tässä yhtälössä?
www.clubrallycross.com
-Jarkko
-Jarkko
- RDR
- KV

- Viestit: 475
- Liittynyt: 29.03.2004 00:00
- Viesti:
Re: Rallicross kausi 2011
Kansallisen nelivetoluokan säännöt sallivat, että sylinterilohko saa olla eri kauppamerkkiä, kuin auton kori.
-
toniol
- WRC

- Viestit: 1622
- Liittynyt: 04.08.2004 00:00
- Viesti:
Re: Rallicross kausi 2011
Näin lukee KV-säännöissä tämän supercars-luokan osalta. Kansallisissa tekniikkasäännöissä tuo Kori+Lohko -yhdistelmä on vapautettu.Jaxi kirjoitti:Mikäs on Mazdan suhde Nissaniin yritysmaailmassa? Mikäli olen tulkinnut sääntöjä oikein, niin auton rungon ja moottorin lohkon tulee olla samaa "alkuperää" keskenään. Miten siis Nissanin lohko istuu Mazdaan tässä yhtälössä?
XI Rallicross- autojen tekniset määräykset art 279
5. Rallicross kansallinen nelivetoluokka
3.6 Moottori
Sylinterilohko saa olla eri kauppamerkkiä, kuin auton kori. Moottorin paikka alkuperäisessä moottoritilassa on vapaa.
Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Toni Ollikainen | http://www.tonigraphs.com | @ Facebook
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
- Ossi
- A-Junnu

- Viestit: 78
- Liittynyt: 14.09.2004 00:00
- Paikkakunta: valkeakoski
- Viesti:
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Siis mitä kummat säännöt nuo on ? meillähän ajetaan rallicross supercar luokkaa KV säännöillä ! Tai sillai sanoivat kun sen bensan vapauttivat, ja nyt sitten ajetaankin kansallisillasäännöillä.toniol kirjoitti:Näin lukee KV-säännöissä tämän supercars-luokan osalta. Kansallisissa tekniikkasäännöissä tuo Kori+Lohko -yhdistelmä on vapautettu.Jaxi kirjoitti:Mikäs on Mazdan suhde Nissaniin yritysmaailmassa? Mikäli olen tulkinnut sääntöjä oikein, niin auton rungon ja moottorin lohkon tulee olla samaa "alkuperää" keskenään. Miten siis Nissanin lohko istuu Mazdaan tässä yhtälössä?
XI Rallicross- autojen tekniset määräykset art 279
5. Rallicross kansallinen nelivetoluokka
3.6 Moottori
Sylinterilohko saa olla eri kauppamerkkiä, kuin auton kori. Moottorin paikka alkuperäisessä moottoritilassa on vapaa.
Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
- www
- KV

- Viestit: 369
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Frog kirjoitti:Siis mitä kummat säännöt nuo on ? meillähän ajetaan rallicross supercar luokkaa KV säännöillä ! Tai sillai sanoivat kun sen bensan vapauttivat, ja nyt sitten ajetaankin kansallisillasäännöillä.toniol kirjoitti:Näin lukee KV-säännöissä tämän supercars-luokan osalta. Kansallisissa tekniikkasäännöissä tuo Kori+Lohko -yhdistelmä on vapautettu.Jaxi kirjoitti:Mikäs on Mazdan suhde Nissaniin yritysmaailmassa? Mikäli olen tulkinnut sääntöjä oikein, niin auton rungon ja moottorin lohkon tulee olla samaa "alkuperää" keskenään. Miten siis Nissanin lohko istuu Mazdaan tässä yhtälössä?
XI Rallicross- autojen tekniset määräykset art 279
5. Rallicross kansallinen nelivetoluokka
3.6 Moottori
Sylinterilohko saa olla eri kauppamerkkiä, kuin auton kori. Moottorin paikka alkuperäisessä moottoritilassa on vapaa.
Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Arola taitaa ajella autolla sprinttejäkin ?? Eli moottori pitää tehdä toimimaan normibensalla että käy sprintissä SS-sääntöön.
- www
- KV

- Viestit: 369
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Hyvältä näyttää..Tuosta on hyvä lähtee uuteen kauteen
- Jaxi
- A-Junnu

- Viestit: 75
- Liittynyt: 29.12.2004 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Nelivetoautossa vetoa vain takapyörissä. Toivottavasti samaa ilmiötä ei ala esiintyä kilpailujen aikanawww kirjoitti:
Hyvältä näyttää..Tuosta on hyvä lähtee uuteen kauteen
www.clubrallycross.com
-Jarkko
-Jarkko
-
toniol
- WRC

- Viestit: 1622
- Liittynyt: 04.08.2004 00:00
- Viesti:
Re: Rallicross kausi 2011
Voi olla. Luulisin että aikalailla tietoinen valinta että kyseisellä laitteella ei pysty osallistumaan rallicrossin EM-sarjan osakilpailuihin.www kirjoitti:Arola taitaa ajella autolla sprinttejäkin ?? Eli moottori pitää tehdä toimimaan normibensalla että käy sprintissä SS-sääntöön.
Toni Ollikainen | http://www.tonigraphs.com | @ Facebook
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
- koske
- B-junnu

- Viestit: 45
- Liittynyt: 19.01.2006 00:00
Re: Rallicross kausi 2011
Kuinkakohan kouvolanrata kestää, kun viikkoa aijemmin parisataa jokkisautoa kaivaa sen ruvelle?