olen lomalla poijaat mutta kun nätisti pyydetään niin valastaans vähän.
Katajamäki 206 bastin eka auto ja 2000 malli paras peugeot suomen oloihin ja Juuson mielestä myös ehkä nopein ja hienoin ajaa.
Pykälistö focus -02 malli ex warmbold ajettu viime vuomma 12 MM rallia ja sen jälkeen täydellinen kunnostus kaikki muu paitsi maalaus uutta, pohja säätönä fordin testit ja pikku fiksi ala saxspeed+pykälistö (välitys, korkeus. lukkojen ohjelmat) huoltoväli noin 1000-1400 km jonka jälkeen kaikki taas uutta välissä normaalia tarkempaa hoivaamista on meinaan sitten todella oltava hereillä jos meinaa ajaa rallia eikä korjailla autoa kisaviikon loppuna.
Mikkonen ja Ampuja autot ovat -01 malleja ja maallikolle ei mitään suurta eroa -02 malliin joten en viitsi tarkennella kaikissa niin -01 kuin -02 malleissa aktiivilukot joka nurkassa ja hydraulivaihteet.
Latvala corolla ex Warmbold ja Pykälistö kyseinen auto on rakennettu tai olen itse tehnyt sen Oriolille -99 jyskälään ja sen jälkeen se on päivitetty 2001 toyotalla ja olen senkin tehnyt eli se ei ole vanha kostin peugeot on vanhempi, corollassa kaikki herkut ja aktiivit luiston estoista joustick vaihteisiin ja minun mielestä tehokkain moottori mutta ne joustot.
Viidan focus se on sitten toi uusi imuri malli ja on sitten tosi haitec ralli auto millä ei ole mitään tekemistä ajollisesti saatikka teknisesti näitten normaalien kanssa, se on suunniteltu ja rakennettu ajettavaksi vain maximaalisella pidolla kuin myös muut huippu autot MM sarjassa ja huomaatte kun ukot vetää ulos nykyään niin ei ole mitään tehtävissä kun lähtee oli sitten soraa tai lunta tai assua alla ja toi säätäminen on kokonaan toisenlaista jos teet nopeen auton niin et varmaankaan tee silloin parasta ja helpointa mikä tulisi kuitenkin tehdä kun MM rallissa ajetaan kolme eripäivää ja tarvitset auton mikä on hyvä oli sitten numero 1 tai 12 niin ei tartte valittaa kun joutuu auraa ei se Loeb valittanut kuin pikkusen yhden kerra viimevuonna ja ajoi koko vuoden ekana ja voitti
SM sarjan wrc autot
-
- WRC
SM sarjan wrc autot
"Tuhatsatayksitoista"
-
- WRC
wrc Latvala
Hei Jari hommas ton auton Jari-Matille ja se on kerran jo voittanut kostin ja ampujan (vanajanlinna) itte Jari ajaa vain harrastuksen kannalta ja se corolla vaatii myös aktiiviset ajomiehen kädet ei riitä auton omat aktiivit kuin tasasella paanalla kuten ukissa kun juuso pesi porukan kesällä ja tunturi taas oli viiime vuonna taktiikka voitto
"Tuhatsatayksitoista"
- anssi67
- Yleinen
- Viesti:
- henkka_ok
- WRC
WRC ei ole nopeampi, mutta on nopeampi kuin b-ryhmäläinen... :Dj_alhola kirjoitti:Terve. Latavalan Corolasta vaan sen verran. Ymmärsinkö aikein, että WRC-autoissa käytetään luistonestoa. Mitähän se pitää sisällään. Entä onko WRC-auto paljoa B-ryhmäläistä nopeampi.
Taitaa olla niin, että b-ryhmäläisten tehoihin ja painoon ei olla vieläkään päästy, mutta kaikki muu onkin sitten edellä. Eli kiihdytyksessä wrc jää, mutta mutkat mennään reilusti nopeammin renkaiden ja alustan huiman kehityksen ansiosta. Asiantuntevammat kertokaa, mitä se teettää pätkäajoissa sekunteina...
Ei taitu!
- avenger
SM-sarjan WRC-autot
Olin tutkapaikalla Peurunkarallissa ek 1:n maalipäässä. Tutkan tulokset olivat seuraavat:
Pykälistö 178 km/h
Mikkonen 178
Ampuja 177
Sohlberg 176
Viita 174
Katajamäki 174.
Paikka on lievään ylämäkeen nouseva, 6-vaihteella ajettava suora.
Pykälistö 178 km/h
Mikkonen 178
Ampuja 177
Sohlberg 176
Viita 174
Katajamäki 174.
Paikka on lievään ylämäkeen nouseva, 6-vaihteella ajettava suora.