Tuli tossa tänään vaan mielen kun noita omia kuvia muokkailin, että eikö Hyrylän suunnassa tosiaan ole mitään teitä missä voisi sprinttiä järjestää? Kun nyt useampana vuonna se on ollut tuolla Vantaan vauhtikeskuksessa, lisäksi viime vuonna sielä oli Defa-sprint + Vantaan SM-sprint.
Kun siis alkaa jo vaikka katsojana olen, tökkimään tuo kun se on aina sielä samassa paikassa. Toki ymmärrän että tuollaisessa paikassa se on helppo järjestää kun on kaikki tarvittavat lähellä, mutta luulisi olevan kuskeillekin mukavaa jos saisivat vaihtelua tuohon ainaiseen rata-ajeluun.
Muttta siis mitä ovat mieltä itse kuskit? Entäs muut katsojat?
Hyrylä sprintit
-
- Yleinen
- Viesti:
Hyrylä sprintit
moottoriurheilu kuvat - http://www.j-foto.fi
- NikoN
- Yleinen
- Viesti:
Re: Hyrylä sprintit
Se on aina kynnys lähteä muuttamaan toimivaa konseptia. Hyrylä sprintissä ollut kolmena edellisenä vuonnakin pitkälti toista sataa ilmoittautunutta. Ja kun vielä yleisöäkin riittänyt niin mikäs siinä. Kun vaan sais sen pidemmän radan aktiivikäyttöön...JarZa kirjoitti:Tuli tossa tänään vaan mielen kun noita omia kuvia muokkailin, että eikö Hyrylän suunnassa tosiaan ole mitään teitä missä voisi sprinttiä järjestää? Kun nyt useampana vuonna se on ollut tuolla Vantaan vauhtikeskuksessa, lisäksi viime vuonna sielä oli Defa-sprint + Vantaan SM-sprint.
Kun siis alkaa jo vaikka katsojana olen, tökkimään tuo kun se on aina sielä samassa paikassa. Toki ymmärrän että tuollaisessa paikassa se on helppo järjestää kun on kaikki tarvittavat lähellä, mutta luulisi olevan kuskeillekin mukavaa jos saisivat vaihtelua tuohon ainaiseen rata-ajeluun.
Muttta siis mitä ovat mieltä itse kuskit? Entäs muut katsojat?
Tietysti aina vaihtelu virkistäisi, mutta tänä päivänä lupien saanti on melkoisen työn takana. Joskus 90-luvulla ajettiin hyrylässä asfalttisprint Sulan teollisuusalueella...
-
- Yleinen
- Viesti:
Re: Hyrylä sprintit
Onhan se totta juu. Lupia on vaikea saada ykypäivänä ja tosiaan tuo vauhtikeskus on siitä hyvä että siinä on kaikki tarvittava lähellä. Ja tosiaan itsekään en mitenkään haukkuina tätä tarkoittanut. Tosiaan järjestelyt ovat olleet hyvät ja sekä kilpailijoita ja katsojia on löytynyt. Kuhan vain tuli mieleen asia ja ihan huvin vuoksi halusin kuulla muita kommentteja.NikoN kirjoitti:Se on aina kynnys lähteä muuttamaan toimivaa konseptia. Hyrylä sprintissä ollut kolmena edellisenä vuonnakin pitkälti toista sataa ilmoittautunutta. Ja kun vielä yleisöäkin riittänyt niin mikäs siinä. Kun vaan sais sen pidemmän radan aktiivikäyttöön...
Tietysti aina vaihtelu virkistäisi, mutta tänä päivänä lupien saanti on melkoisen työn takana. Joskus 90-luvulla ajettiin hyrylässä asfalttisprint Sulan teollisuusalueella...
moottoriurheilu kuvat - http://www.j-foto.fi