Mikä ois paras tapa saada koneeseen tehoa?
- rallydriver
- B-junnu
Mikä ois paras tapa saada koneeseen tehoa?
Eli mä oon tämmönen aloittelija ja kysysin et mikä ois paras tapa saada koneeseen tehoa?
Auto on Ford Sierra 2.0 OHC eli 2.0 OHC kone. Esim. saisko koneeseen n.170hp pelkällä kansi työllä. (kuulin huhuja että vois). Mulla on myös sähkösäätönen 2kurkkunen 32Weber kaasari...onkohan toi sopiva.(tuli auton mukana)
Kiitos ja terveisin: rallydriver
Auto on Ford Sierra 2.0 OHC eli 2.0 OHC kone. Esim. saisko koneeseen n.170hp pelkällä kansi työllä. (kuulin huhuja että vois). Mulla on myös sähkösäätönen 2kurkkunen 32Weber kaasari...onkohan toi sopiva.(tuli auton mukana)
Kiitos ja terveisin: rallydriver
- HBRteam
- KV
toi 170 hv todellista tehoa ohc vakiokokosena vaatii aikamoisen satsauksen jo!kansi tehdä ,portata, isommat venttiilit,tuplakaasarit.peltipakosarja,nokka akseli,sääd nokkapyörä.ym ym.sen säkökaasarin voit heittää takavasemmalle!jos jonku verran haluat lisää tehoa yhdellä kaasarilla niin 36/36 weberi.toinen nokka ei tarvii himskutin raju olla.puristus suhteen nosto.putkiston vaihto niin sillä saa jo vähän pirteemmän jos meinaat suht edullisesti toimivan siviili autoon saada?jos taas kilpa käytöön niin euroja pöytään!
- rallydriver
- B-junnu
- peteracing
- KV
cossun kone..
et sä ainakaan mitään budjettikilpuria saa tehtyä cossun koneella... ja tuo 170hepoa o kansityöllä o höpöpuhetta!!
power is nothing without control...
- rallydriver
- B-junnu
Re: cossun kone..
Tarkoitat kai että auton hinta nousee niin että ei kannataet sä ainakaan mitään budjettikilpuria saa tehtyä cossun koneella

Siltähän toi vähän alkoi tuntumaanpeteracing kirjoitti: tuo 170hepoa o kansityöllä o höpöpuhetta!!

No kertokaapa sitten mitä koneelle kannattaisi ihan ekaksi alkaa tekemään!?!?!?!
- peteracing
- KV
halvalla...
osta siihen 1600:sen kansi...burton bf63 nokka,säädettävä nokkapyörä, tuplakaasarit(40-45) ja peltipakosarja...näillä se alkaa jo ihan kivasti möyryään 
ps. jokkis miehiltä löytyy joskus ihan sopivaan rahaan sellasia vähän raakasti työstettyjä kansia
ps. jokkis miehiltä löytyy joskus ihan sopivaan rahaan sellasia vähän raakasti työstettyjä kansia
- rallydriver
- B-junnu
Re: halvalla...
Kiitos todella paljon :Dpeteracing kirjoitti:osta siihen 1600:sen kansi...burton bf63 nokka,säädettävä nokkapyörä, tuplakaasarit(40-45) ja peltipakosarja...näillä se alkaa jo ihan kivasti möyryään
Muuten. Onko toi 1600 kansi jotenki "tehookkaampi" tai jotain. Olen nähnyt muissakin 2 litran Sierroissa juuri noita kansia

Kiitos vielä kerran
- JuHo_
- B-junnu
taunuksessa on OHC.n kone 1,6 ja 2.0 ja sopii molemmat ristiin rastiin toisinsa muita autoja ei nyt heti tuu mielee muutaku sierra mis on 1.6 OHC
E: palotila pienempi ni tuo ainakin lisää puristuksia... sitten vielä 2.0 kannesta jos havittelee samanlaisia puristuksia ni käypi venat jo tunnustelemassa mäntiä :/ enempää en tiiä kannesta... eikä tarviikkaa hirveest tietää viel ku peruskoulua käyn
E: palotila pienempi ni tuo ainakin lisää puristuksia... sitten vielä 2.0 kannesta jos havittelee samanlaisia puristuksia ni käypi venat jo tunnustelemassa mäntiä :/ enempää en tiiä kannesta... eikä tarviikkaa hirveest tietää viel ku peruskoulua käyn

- peteracing
- KV
puristusta...
puristustahan sillä 1.6 kannella saa...en ainakaan itse saanu niistä 2.0 kansista tarpeex puristusta ongelmitta
- peteracing
- KV
kestää...
en oo mitään muutellu noihin halpoihin koneisiin...ja paremmin o kestäny ku monet mihin oon rahaa syytäny..
- rallydriver
- B-junnu
- peteracing
- KV
ei..
ei tarvi...
ostat ne muut hilut ja sit jossain vaiheessa ostat/teetät kannen..
ostat ne muut hilut ja sit jossain vaiheessa ostat/teetät kannen..
- timppaanen