Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Frog » 18.12.2011 19:02

Millähän tunnuksilla/autolla on ajettu eniten rallia, kpl määrä ?

Avatar
Whiz
KV
KV
Viestit: 315
Liittynyt: 19.10.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Whiz » 18.12.2011 20:50

Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 19.12.2011 23:51

Whiz kirjoitti:Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
Sillä yksilöllä on ajettu vain 74 rallia

Avatar
Driftari
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 131
Liittynyt: 29.09.2006 00:00
Paikkakunta: Orivesi

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Driftari » 20.12.2011 06:18

Frog kirjoitti:Millähän tunnuksilla/autolla on ajettu eniten rallia, kpl määrä ?
Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee :oops: )
http://www.ponyexpress.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.12.2011 10:05

Driftari kirjoitti:Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee :oops: )
Parani jo huomattavasti, 119 rallia

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.12.2011 10:42

Jospa otetaan Soutulahden entinen Volvo 142, eli ULC-42, joka on edelleen olemassa kilpurina, niin sillä on ajettu 129 rallia.

Ja sen päälle vielä sprinttejä ja jääratoja.



Lähelle pääsee Salon Neulomon entinen TT-6, 118 rallia.

ja BY-1 -> KAR-1 -> ALJ-142 -> XFZ-120 -> BY-1, 122 rallia

Avatar
jjs
Yleinen
Yleinen
Viestit: 281
Liittynyt: 18.06.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja jjs » 20.12.2011 13:04

rafu kirjoitti:
Whiz kirjoitti:Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
Sillä yksilöllä on ajettu vain 74 rallia
Eli tuolla aikoinaan 80-90 -lukujen taitteessa rakentamallani FAM-307:lla on jopa ajettu muutama kisa enemmän 8O

Hyvä että meni hyötykäyttöön; yhtään kisaa en sillä ajanut itse, mutta saipahan sentään rakentaa reilut 4 vuotta...
Kiitos tiedoista Rafulle!

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.12.2011 14:03

Mutta nyt se ehkä löytyi.
Sammakkokin on tällä kilpaillut !!

Toyota Corolla 1600 GT, ATN-505
yhteensä 147 rallia


Ei sittenkään. Sundströmin Ascona B, UEX-681 meni ohi.
180 rallia sillä on ajettu.

Löytyykö vielä parempaa?

Avatar
EscortBDA
Yleinen
Yleinen
Viestit: 275
Liittynyt: 19.09.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja EscortBDA » 20.12.2011 14:57

Löytyskö tämmösistä Escorteista tietoa, SON-11 , SBL-496 ja SAS-648?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.12.2011 17:22

EscortBDA kirjoitti:Löytyskö tämmösistä Escorteista tietoa, SON-11 , SBL-496 ja SAS-648?
SON-11
Ford Escort 1300
1982-1989 Unto Malinen
1990-1991 Heimo ja Tapio Kokko
Ford Escort Mexico
1991-1993 Heimo ja Tapio Kokko
viimeksi nähty Joutselampirallissa 1993

SBL-496
Ford Escort RS 2000
1994-1996 Pertti Mäkelä
viimeksi nähty Suonenjoella 1996

SAS-648
Ford Escort RS 2000
1987-1988 Pertti Mäkelä
1989-1990 Rainer Parviainen

Avatar
EscortBDA
Yleinen
Yleinen
Viestit: 275
Liittynyt: 19.09.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja EscortBDA » 20.12.2011 17:53

Kiitokset Rafulle tiedoista!

Avatar
jahnu
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 53
Liittynyt: 04.05.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja jahnu » 20.12.2011 20:39

rafu kirjoitti:
Driftari kirjoitti:Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee :oops: )
Parani jo huomattavasti, 119 rallia
Kohta tulee lisää. Huhu kertoo että entisöinti on melkein valmis.
ystävät voi valita mutta autoni on FORD

Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Frog » 20.12.2011 21:38

rafu kirjoitti:Mutta nyt se ehkä löytyi.
Sammakkokin on tällä kilpaillut !!

Toyota Corolla 1600 GT, ATN-505
yhteensä 147 rallia


Ei sittenkään. Sundströmin Ascona B, UEX-681 meni ohi.
180 rallia sillä on ajettu.

Löytyykö vielä parempaa?
Jos tuo Ascona on ollut Hämäläisen Jarilla 1987 niin oon ajanut silläkin Teboil rallin kyseisenävuonna :mrgreen:

fortsoni
Yleinen
Yleinen
Viestit: 191
Liittynyt: 13.01.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja fortsoni » 20.12.2011 21:49

Isän vanhasta Asconasta ois kiva tietää että kellä se on kierrelly ja onko enää hengissä?

Eli: VFM-586

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.12.2011 22:47

Frog kirjoitti:Jos tuo Ascona on ollut Hämäläisen Jarilla 1987 niin oon ajanut silläkin Teboil rallin kyseisenävuonna :mrgreen:
Et ole, se oli UHP-772

Vastaa Viestiin