kardaani propleema
- emk67
- KV
- Viestit: 356
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jääli
DX Corollan kardaani,lyhennettynä etupäästä(itsellä lyhensin samalla,kun vaihdoin GT:n etupään).Taakse tehdään sovitelaippa ja sitten perän laippaan uudet reiät.Täälläpäin Lassen-metalli osasi ainakin tehdä paremman kuin olin ajatellut :D :D ,kun vein entisen 1-osasen ja uuden aihion sinne ja selitin asian.
Eläkeläinen
- Iippe
- Yleinen
- Viestit: 234
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
- Viesti:
Tarkka mitta, oikee liukupää ja perälaippaan reiät kohilleen. Eikait sil kardaanilla niin väliä minkä auton, kunhan mitta piisaa. Varmaankin 1-osainen ja semmoselle kaverille joka on ennenkin tehnyt ettei mee ...tuiksi.emk67 kirjoitti:DX Corollan kardaani,lyhennettynä etupäästä(itsellä lyhensin samalla,kun vaihdoin GT:n etupään).Taakse tehdään sovitelaippa ja sitten perän laippaan uudet reiät.Täälläpäin Lassen-metalli osasi ainakin tehdä paremman kuin olin ajatellut :D :D ,kun vein entisen 1-osasen ja uuden aihion sinne ja selitin asian.
- Terkka
- Viestit: 4
- Liittynyt: 28.06.2004 00:00
Ehdottomasti 2-osainen kardaani, esim. viimeinen takaveto Carina.
Etupää sopii suoraan, takimmaisesta putkesta katkaistaan ylimääräiset pois ja sovitetaan tilalle uusi ristikko/laippa. Helppo homma, tosin pitää olla käytössä sorvi, mittakello ja hyvä hitsari.
Itselleni tein tällä tavalla Starletin kardaanin 2 viikkoa sitten ja hyvä tuli.
Etupää sopii suoraan, takimmaisesta putkesta katkaistaan ylimääräiset pois ja sovitetaan tilalle uusi ristikko/laippa. Helppo homma, tosin pitää olla käytössä sorvi, mittakello ja hyvä hitsari.
Itselleni tein tällä tavalla Starletin kardaanin 2 viikkoa sitten ja hyvä tuli.
- ToPo
- B-junnu
- Viestit: 20
- Liittynyt: 01.12.2004 00:00