Taas näitä on liikkeellä!!!!!!!

Yleisön pyynnöstä, huumoriosasto! Älä ota tosissaan mitään mitä täällä kirjoitetaan, lukeminen omalla vastuulla.
mb190
A-Junnu
A-Junnu

Taas näitä on liikkeellä!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja mb190 » 11.01.2012 10:49

Helppoa rahaa!!!!
Vaan taas joku menee lankaan(valitettavasti).

Jäsenen Joe O. Harris,
Matkapuhelin: +447700050028.

Kehuja päivä, olen sinuun yhteyttä ja keskinäistä hyödyttävää liiketoimintaa, jossa usko et pettää minua lopussa. Olen Joe Owen Harris, johtaja Primeline, NatWest Bank plc., Täällä Englannissa. Aikana viime tilintarkastus pankkitilien ja palvelut meidän pankki, huomasin ulkomainen pankkitili, joita ei ole toiminut pitkään aikaan. Kun erillinen kysely, huomasin, että tilin omistajaksi oli amerikkalainen Edgar Bane Sr, monimiljonääri liike moguli joka kuoli hirmumyrsky Katrinan pestä pois kotoaan täysin elokuussa 2005. Tähän asti kukaan ei tiedä hänen pankkitilin kanssa NatWest Bank ja minun lisäksi tutkimuksessa ilmeni, että vainajan lähiomaiset myös kuoli tragedia. Tämä tili pitää puntaa eli 17,1 miljoonaa euroa (Seventeen Million satatuhatta Englannin punta) vain.

Minä yhteyttä niin ulkomaalainen, järjestääkseen sinulle siirtäminen rahat ulos tililtä, ennen seuraavaa tilintarkastus pankkitilien. Jos pankin johto huomaa että tili on piilevä näitä pitkään, se on jäädytetty ja rahat palautetaan pankille treasury, koska lunastamatta julkisia varoja. Siksi haluan sinun asettua "Foreign saaja '. Tarvitsen täydessä yhteistyössä, jotta tämä kauppa toimi täydellisesti, koska pankin johto on valmis hyväksymään välittömästi maksun kuka se olisi esitetty edunsaaja tähän rahaa. Täydellinen siirto strategia olisi otettava käyttöön nimesi laillisesti, niin että kukaan ei epäile väittää.

Oma asema ja vaikutusvalta tässä asiassa; tämä raha olisi uudelleen profiloitu sinun kannattaa ja siirtää millekään ulkomailla pankkitili / s voit nimetä, mutta teidän vakuuttavan, että nämä rahat pysyvät turvassa omassa vangitsemista ennen minun saapumista liittymään te turvaamiseksi oman osani. Oman osallistuminen edellä mainittuun kauppaan, saat 40% kokonaismäärästä. Ystävällisesti pitävät tätä tarjouksen heti ja lähettää minulle tietoja seuraavasti; koko nimesi, teidän osoite ja teidän suora matkapuhelinnumero, aloittaa uudelleen profilointi rahaston nimesi perillinen edunsaaja. Voit vapaasti kutsua minua tuleville keskusteluille ja ohjeita siitä, mitä sinulta odotetaan. Aion luottaa tunnetta luottamuksellisuuteen, jotta vältettäisiin riskialttiita altistumista, kun otetaan huomioon herkkyys ja laajuus tämän hankkeen.

Olen innolla innolla kiireellisiä, joten voimme aloittaa.

Ystävällisin terveisin,

Joe O. Harris
Johtaja Primeline,
NatWest Bank plc.

jjs
Yleinen
Yleinen

Re: Taas näitä on liikkeellä!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja jjs » 11.01.2012 11:02

Jos riittää tarmoa niin ota tästä mallia: (hyvin pitkä mutta hauska tapaus)

http://groups.yahoo.com/group/antihorho ... essage/146" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:

saana
KV
KV

Re: Taas näitä on liikkeellä!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja saana » 11.01.2012 19:54

Miten niin? Mä vastasin jo?? :oops:

Vastaa Viestiin