Dellorto tulvaongelma KIIRE!!

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Avatar
Spoileri
KV
KV
Viestit: 523
Liittynyt: 24.02.2011 18:58
Paikkakunta: Lemi

Re: Dellorto tulvaongelma KIIRE!!

Viesti Kirjoittaja Spoileri » 07.03.2012 16:54

Jaa, minkähänlaiset ne Freetechnicsin ohjeet oli?

Ja tämän topicin alkuperäiseen ongelmaan löyty aikoinaan ratkaisu, sieltä puuttu yhdestä kurkusta se pieni ruuvi, joka on sisäkurkun yläpuolella kaasarin rungossa. Onko ne nyt synkromittarille tarkoitetut reiät, vai mitkä. Reiän tukkimisen jälkeen tyhjäkäynti palautui.
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)

i-kosunen
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 50
Liittynyt: 02.02.2012 15:05

Re: Dellorto tulvaongelma KIIRE!!

Viesti Kirjoittaja i-kosunen » 07.03.2012 19:34

Sieltä neuvottiin näin: Kaasarin kansi käteen,pysty asentoon,ei ylösalaisin. Siten että koho ei paina neulaventtiilin jousta ja tästä mitataan kohon yläreunasta ja tiivisteen alapinnasta 15mm,saa kuulema olla 14-16mm niin pitäs toimia vielä. Mulla ne on nyt tuohon säädetty ja silti vuotaa vieläkin,ajaessa ei vuoda mutta kun sammuttaa niin pudottaa tipan sillon tällön.
Kyllä mulla pyörii tyhjäkäyntiä tuo,ainut että saisi olla tyhjäkäynti suuttimet vähän isommat kun saa nyt olla seosruuvit melkein selällään,5 kierrosta auki että jaksaa pyöriä tyhjäkäyntiä,jos pienentää kierroksenkaan niin ei pyöri tyhjäkäyntiä.

Vastaa Viestiin