Rallikansan tietoisuuteen Historic-kilpailijana noussut Riku Rantanen on pätevöitynyt myös musiikin alalla,ja on heinäkuun aikana julkaissut tarttuvan "Rallin kuhinaa" cd-singlen.
Levyyn saatat törmätä lähipäivien aikana keski-suomessa paikoissa joissa meno on kovinta.
Biisin voit myös käydä lataamassa osoitteesta....
http://www.mikseri.net/artists/riku-ran ... aa/517048/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ei muuta kuin luukuttamaan mahdollisimman kovalla,biisi tullee soimaan myös Ralliradiossa,ja se sisältää myös pari kohtaa joita voi muunmuassa tietokilpailuissa hyödyntää...
uutta Ralliaiheista musiikkia
- PS2009
- KV

- Viesti:
uutta Ralliaiheista musiikkia
Taitaa olla ralliradion kilpailuissa palkintonakin erään parin puumerkeillä varustettuina...
- Rattikeisari
- WRC

Re: uutta Ralliaiheista musiikkia
kyllä pitää Petri paikkansa
- Group4
- KV

JEEE Mahtava meininki! Mä olin varma että täältä tulee jotain räppipasKaa mut tää on rokkii jo rollii!!! KEEP ON ROCKIN AND RALLYING!
-
Frog
- WRC

Tää kaveri kulkee bootsit jalassa. Räppäreillä on varvas sandaalitGroup4 kirjoitti:JEEE Mahtava meininki! Mä olin varma että täältä tulee jotain räppipasKaa mut tää on rokkii jo rollii!!! KEEP ON ROCKIN AND RALLYING!
- jaki
- Yleinen

No niin, nyt on biisi kohdallaan. Tee vielä äkkiä tuosta englanninkielinen versio, on kansainvälinenkin julkisuus taattu :)