Onko kellään tietoa, UMJ-259
-
fortsoni
- Yleinen

- Viestit: 191
- Liittynyt: 13.01.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.
Kiittäen Janne!
Kiittäen Janne!
- observer
- A-Junnu

- Viestit: 72
- Liittynyt: 25.11.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Ko. laite oli meillä 1600-kuutioisena vuosina 1997-2000. Ajoin sillä muistaakseni 13 rallia ja suunnilleen saman verran sprinttejä vuosina 1998-2000. Meille auto tuli syksyllä 1997 Harri Antinaholta ja hänen aikanaan auto esiintyi Hanaa-lehden kannessakin väärinpäin Aapiskukko-rallin 1997 tiimoilta. Myimme auton syksyllä 2000 Rovaniemelle. Sen jälkeen sillä ajettiin ainakin kertaalleen Tunturissa.fortsoni kirjoitti:Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.
Kiittäen Janne!
Miikka Kimari
- RKK
- Viestit: 11
- Liittynyt: 09.01.2007 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Escort ZGC-756 Ostettu 2007 rullaavana Jukka Lautamäeltä.
tekniikka minulla oli 2,0 ohc. Ajoin 2 rallia ja sprintin sillä.
Kori myyty 2009 Heikki Kovalaiselle pohjoseen.
T: Rane
tekniikka minulla oli 2,0 ohc. Ajoin 2 rallia ja sprintin sillä.
Kori myyty 2009 Heikki Kovalaiselle pohjoseen.
T: Rane
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Osahan tuosta jo tulikin. Elifortsoni kirjoitti:Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.
Kiittäen Janne!
Harri Antinaho 1996-1997
Miikka Kimari 1998-2000
Marko Hirvonen 2001
Pasi Niskala 2002
Jouni Virta 2003
Jukka Lautamäki 2006
Janne Seluska 2006
Rauno Manninen 2009
-
Jyte
- B-junnu

- Viestit: 20
- Liittynyt: 17.06.2011 13:57
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Tässä vielä ZGC-756:n alkuvaiheet.
Harri Antinaho rakensi auton siviiliautosta 1995-1996 vuodenvaihteessa. Aiempana kilpurina ollut UCS-...jotakin luovutti osan tekniikastaan tähän autoon. UCS:n kori oli siinä kunnossa, että sillä ei ollut enää turvallista kilpailla ja se meni paaliin.
Sitten vielä pari kevennystä. 1996 pakattiin huoltoautoa tallilla Mänttä rallia varten. Varatuulilasiksi piti ottaa mukaan korissa alkuperäisenä ollut sekurit tuulilasi, jonka Harri kolhaisi tallin betonilattiaan. Se siitä lasista. Mäntässä ihmettelin, mitä huoltoautossa tekee painava ämpäri. Huoltomies Antti oli lakaissut lasinmuruset ämpäriin ja ottanut sen mukaan, Harrin tekemän huoltoauton varustelistan mukaisesti. :)
Aapiskukkorallin kuperkeikka 1997. Olin ko rallissa lehdistöpäällikkönä ja auton peltitöissä auttanut Hannu Siukola ratamestarina. Harri vonkasi meiltä pari kuukautta tietoja reitistä, mutta taisi olla kisan ainoa kuski, joka ei tiennyt reitistä mitään. Rallin aikana kaadosta kuultuamme Hannu totesi, että nyt pitää kyllä auttaa auton korjauksessa. Parin viikon päästä kävimme pokkaamassa Mänttä rallissa luokan kakkossijan.
Jyrki Joensuu ZGC-756:n nuottikisakartturi 1996-1997
Harri Antinaho rakensi auton siviiliautosta 1995-1996 vuodenvaihteessa. Aiempana kilpurina ollut UCS-...jotakin luovutti osan tekniikastaan tähän autoon. UCS:n kori oli siinä kunnossa, että sillä ei ollut enää turvallista kilpailla ja se meni paaliin.
Sitten vielä pari kevennystä. 1996 pakattiin huoltoautoa tallilla Mänttä rallia varten. Varatuulilasiksi piti ottaa mukaan korissa alkuperäisenä ollut sekurit tuulilasi, jonka Harri kolhaisi tallin betonilattiaan. Se siitä lasista. Mäntässä ihmettelin, mitä huoltoautossa tekee painava ämpäri. Huoltomies Antti oli lakaissut lasinmuruset ämpäriin ja ottanut sen mukaan, Harrin tekemän huoltoauton varustelistan mukaisesti. :)
Aapiskukkorallin kuperkeikka 1997. Olin ko rallissa lehdistöpäällikkönä ja auton peltitöissä auttanut Hannu Siukola ratamestarina. Harri vonkasi meiltä pari kuukautta tietoja reitistä, mutta taisi olla kisan ainoa kuski, joka ei tiennyt reitistä mitään. Rallin aikana kaadosta kuultuamme Hannu totesi, että nyt pitää kyllä auttaa auton korjauksessa. Parin viikon päästä kävimme pokkaamassa Mänttä rallissa luokan kakkossijan.
Jyrki Joensuu ZGC-756:n nuottikisakartturi 1996-1997
-
akimak
- Viestit: 3
- Liittynyt: 12.07.2011 17:22
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Hei.Rafulle pari tietoo makkotimpan kilpureista ISUTZU BELLET Rek. OOH-51 ja ALFA ROMEO Rek.YNM-96 . Vieläkö TMM-111 hengissä?Tv.Aki
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Kiitos Aki,
nyt olis vielä se nisu 1000.
TMM-111 on viimeksi nähty KEC-rallissa 1988. En tiedä, onko se vielä hengissä, tai kenties vaihtanut kilpiä.
nyt olis vielä se nisu 1000.
TMM-111 on viimeksi nähty KEC-rallissa 1988. En tiedä, onko se vielä hengissä, tai kenties vaihtanut kilpiä.
- Rasvaranne
- A-Junnu

- Viestit: 143
- Liittynyt: 25.04.2007 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Minkäslainen historia opelilla on? valmistenumero W0L000043J2800918
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
2001 Ari Tuori
2003 Mikko Heikkinen
2004 Seppo Korhonen
2010 Timo Lepola
2011 Pasi Ruotanen
2011 Erkki Koskivirta
2012 Sami Nukarinen
2003 Mikko Heikkinen
2004 Seppo Korhonen
2010 Timo Lepola
2011 Pasi Ruotanen
2011 Erkki Koskivirta
2012 Sami Nukarinen
-
Jukkiz
- A-Junnu

- Viestit: 73
- Liittynyt: 01.03.2011 02:55
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Eipä ole noilla kilvillä näkynyt.Jukkiz kirjoitti:Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.
Muistatko kenen nimissä katsastuskortti oli tilattu ?
-
juni0ri
- KV

- Viestit: 408
- Liittynyt: 03.01.2009 00:00
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg
Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa
Kuva bongattu Overdriven sivuilta...
Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
No ei tule heti mieleen, ehkä olen raadon nähnyt, jos se on Lahden seudulla.juni0ri kirjoitti:http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg
Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa![]()
Kuva bongattu Overdriven sivuilta...
Jammu kenties vois tunnistaa.
- JLe
- A-Junnu

- Viestit: 138
- Liittynyt: 08.05.2004 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Hieman liian hapokas tunnistettavaksi tuossa kunnossa, ainakaan kovin äkkiä.rafu kirjoitti:No ei tule heti mieleen, ehkä olen raadon nähnyt, jos se on Lahden seudulla.juni0ri kirjoitti:http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg
Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa![]()
Kuva bongattu Overdriven sivuilta...
Jammu kenties vois tunnistaa.
Onhan siellä oikein Safety Devices-kehikko sisällä.
-
Jukkiz
- A-Junnu

- Viestit: 73
- Liittynyt: 01.03.2011 02:55
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
vanha ilmoitusosa löyty tallilta jossa komeilee valmistenumero 5971108948, oliskohan tosta hyötyä. muuta tietoa ei enää löydy kuin yksi kuva tallin seinällä. komia valko-kelta-musta.rafu kirjoitti:Eipä ole noilla kilvillä näkynyt.Jukkiz kirjoitti:Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.
Muistatko kenen nimissä katsastuskortti oli tilattu ?