Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
fortsoni
Yleinen
Yleinen
Viestit: 191
Liittynyt: 13.01.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja fortsoni » 18.09.2012 16:39

Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.

Kiittäen Janne!

Avatar
observer
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 72
Liittynyt: 25.11.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja observer » 18.09.2012 17:32

fortsoni kirjoitti:Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.

Kiittäen Janne!
Ko. laite oli meillä 1600-kuutioisena vuosina 1997-2000. Ajoin sillä muistaakseni 13 rallia ja suunnilleen saman verran sprinttejä vuosina 1998-2000. Meille auto tuli syksyllä 1997 Harri Antinaholta ja hänen aikanaan auto esiintyi Hanaa-lehden kannessakin väärinpäin Aapiskukko-rallin 1997 tiimoilta. Myimme auton syksyllä 2000 Rovaniemelle. Sen jälkeen sillä ajettiin ainakin kertaalleen Tunturissa.

Miikka Kimari

Avatar
RKK
Viestit: 11
Liittynyt: 09.01.2007 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja RKK » 18.09.2012 18:36

Escort ZGC-756 Ostettu 2007 rullaavana Jukka Lautamäeltä.
tekniikka minulla oli 2,0 ohc. Ajoin 2 rallia ja sprintin sillä.
Kori myyty 2009 Heikki Kovalaiselle pohjoseen.


T: Rane

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 18.09.2012 22:28

fortsoni kirjoitti:Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.

Kiittäen Janne!
Osahan tuosta jo tulikin. Eli
Harri Antinaho 1996-1997
Miikka Kimari 1998-2000
Marko Hirvonen 2001
Pasi Niskala 2002
Jouni Virta 2003
Jukka Lautamäki 2006
Janne Seluska 2006
Rauno Manninen 2009

Jyte
B-junnu
B-junnu
Viestit: 20
Liittynyt: 17.06.2011 13:57

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Jyte » 19.09.2012 15:08

Tässä vielä ZGC-756:n alkuvaiheet.
Harri Antinaho rakensi auton siviiliautosta 1995-1996 vuodenvaihteessa. Aiempana kilpurina ollut UCS-...jotakin luovutti osan tekniikastaan tähän autoon. UCS:n kori oli siinä kunnossa, että sillä ei ollut enää turvallista kilpailla ja se meni paaliin.
Sitten vielä pari kevennystä. 1996 pakattiin huoltoautoa tallilla Mänttä rallia varten. Varatuulilasiksi piti ottaa mukaan korissa alkuperäisenä ollut sekurit tuulilasi, jonka Harri kolhaisi tallin betonilattiaan. Se siitä lasista. Mäntässä ihmettelin, mitä huoltoautossa tekee painava ämpäri. Huoltomies Antti oli lakaissut lasinmuruset ämpäriin ja ottanut sen mukaan, Harrin tekemän huoltoauton varustelistan mukaisesti. :)
Aapiskukkorallin kuperkeikka 1997. Olin ko rallissa lehdistöpäällikkönä ja auton peltitöissä auttanut Hannu Siukola ratamestarina. Harri vonkasi meiltä pari kuukautta tietoja reitistä, mutta taisi olla kisan ainoa kuski, joka ei tiennyt reitistä mitään. Rallin aikana kaadosta kuultuamme Hannu totesi, että nyt pitää kyllä auttaa auton korjauksessa. Parin viikon päästä kävimme pokkaamassa Mänttä rallissa luokan kakkossijan.
Jyrki Joensuu ZGC-756:n nuottikisakartturi 1996-1997

akimak
Viestit: 3
Liittynyt: 12.07.2011 17:22

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja akimak » 28.09.2012 12:12

Hei.Rafulle pari tietoo makkotimpan kilpureista ISUTZU BELLET Rek. OOH-51 ja ALFA ROMEO Rek.YNM-96 . Vieläkö TMM-111 hengissä?Tv.Aki

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 28.09.2012 19:30

Kiitos Aki,
nyt olis vielä se nisu 1000.

TMM-111 on viimeksi nähty KEC-rallissa 1988. En tiedä, onko se vielä hengissä, tai kenties vaihtanut kilpiä.

Avatar
Rasvaranne
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 143
Liittynyt: 25.04.2007 00:00
Viesti:

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Rasvaranne » 01.10.2012 02:15

Minkäslainen historia opelilla on? valmistenumero W0L000043J2800918

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 01.10.2012 17:32

2001 Ari Tuori
2003 Mikko Heikkinen
2004 Seppo Korhonen
2010 Timo Lepola
2011 Pasi Ruotanen
2011 Erkki Koskivirta
2012 Sami Nukarinen

Jukkiz
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 73
Liittynyt: 01.03.2011 02:55

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Jukkiz » 04.10.2012 15:11

Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 04.10.2012 17:55

Jukkiz kirjoitti:Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.
Eipä ole noilla kilvillä näkynyt.
Muistatko kenen nimissä katsastuskortti oli tilattu ?

juni0ri
KV
KV
Viestit: 408
Liittynyt: 03.01.2009 00:00
Paikkakunta: Joensuu

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja juni0ri » 04.10.2012 19:53

http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg

Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa 8O :?: Kuva bongattu Overdriven sivuilta...

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 04.10.2012 20:41

juni0ri kirjoitti:http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg

Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa 8O :?: Kuva bongattu Overdriven sivuilta...
No ei tule heti mieleen, ehkä olen raadon nähnyt, jos se on Lahden seudulla.
Jammu kenties vois tunnistaa.

Avatar
JLe
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 138
Liittynyt: 08.05.2004 00:00
Viesti:

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja JLe » 05.10.2012 00:46

rafu kirjoitti:
juni0ri kirjoitti:http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg

Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa 8O :?: Kuva bongattu Overdriven sivuilta...
No ei tule heti mieleen, ehkä olen raadon nähnyt, jos se on Lahden seudulla.
Jammu kenties vois tunnistaa.
Hieman liian hapokas tunnistettavaksi tuossa kunnossa, ainakaan kovin äkkiä.

Onhan siellä oikein Safety Devices-kehikko sisällä. :mrgreen:

Jukkiz
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 73
Liittynyt: 01.03.2011 02:55

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Jukkiz » 05.10.2012 21:24

rafu kirjoitti:
Jukkiz kirjoitti:Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.
Eipä ole noilla kilvillä näkynyt.
Muistatko kenen nimissä katsastuskortti oli tilattu ?
vanha ilmoitusosa löyty tallilta jossa komeilee valmistenumero 5971108948, oliskohan tosta hyötyä. muuta tietoa ei enää löydy kuin yksi kuva tallin seinällä. komia valko-kelta-musta.

Vastaa Viestiin