Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
ptw
Viestit: 11
Liittynyt: 24.02.2013 21:24

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja ptw » 25.02.2013 09:32

Tunturiralli 1974, BMW, n:o 109, rek. n:o XAB-849.
Kuka tai ketkä?

PTW

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 25.02.2013 11:11

Paavo Syrjä / Hannu Kortemäki

ptw
Viestit: 11
Liittynyt: 24.02.2013 21:24

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja ptw » 25.02.2013 14:17

Runsaat kiitokset Rafulle nopeasta vastauksesta.

PTW

malli
Viestit: 1
Liittynyt: 05.03.2011 21:02

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja malli » 06.04.2013 20:51

Löytyykö historiaa escort OMP-811.

Avatar
PQQ
B-junnu
B-junnu
Viestit: 21
Liittynyt: 22.09.2007 00:00
Paikkakunta: Salo

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja PQQ » 07.04.2013 09:47

Mahtaisikohan löytyä historiaa Starletille TYM-268

jallis31
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 75
Liittynyt: 23.09.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja jallis31 » 16.05.2013 13:00

Minkälainen historia starlet reknro: YBE-694

Avatar
dynamiitti
Viestit: 8
Liittynyt: 19.03.2006 00:00
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja dynamiitti » 18.08.2013 15:04

Onko tästä Kellään mitään tietoa, historiaa? Audi coupe quattro, valmiste numero
WAUZZZ85ZBA901476.

Avatar
Samil
KV
KV
Viestit: 497
Liittynyt: 10.03.2004 00:00
Viesti:

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Samil » 09.11.2013 20:59

Moro Rafu. Kulkeutu talliin tuommonen Kostaja. EGY-926, entinen rek. EFK-435. Mitähän kaikkea tuollainen sotaratsu on nähnyt elämänsä aikana?
Teippaukset, tarrat, banderollit ym. edullisesti ja nopeasti!! http://www.ostatarra.fi

Avatar
mrgallop
KV
KV
Viestit: 381
Liittynyt: 07.01.2005 00:00
Paikkakunta: oulu

Re:

Viesti Kirjoittaja mrgallop » 09.11.2013 21:45

kemppju1 kirjoitti:
mrgallop kirjoitti:
jjy kirjoitti:onkohan kostaja egy-926 vielä hengissä? myin sen vuonna 98 ouluun.
Eihän ollut isolamppunen ja väriltään sininen......? tämä tais tulla Ouluun kyllä -96.
Eikun tämä EGYhän on se keltanen!! kaverini osti tämän silloin, tais olla jopa keltasen pörssin kannessa!! On se luultavasti hengissä, kaverini myi sen sitten eteenpäin n.2003/04 tänne Oulun lähimaastoon ja osina sitä kylläkin kauppaili seuraava omistaja huutonetin puolella tämän talven aikaan.
Sillä ajettiin Pohjolaralli 2000 tai 2001 ja seuraava kaveri ajoi jonkun matkaa Suopunkirallissa oisko 2004, sittemmin ollut vissiin ihan "harraste"autona.
Keltainen taitaa olla. On vielä elossa ja Haukiputaalla..

jukka
Tässä ois Samille jotain juttua tuosta kostovaunusta! Muuan vuosi sitten täällä keskusteltiin siittä.
-SSS sihisevää ruutia-

Avatar
mrgallop
KV
KV
Viestit: 381
Liittynyt: 07.01.2005 00:00
Paikkakunta: oulu

Re: Onko kellään tietoa?

Viesti Kirjoittaja mrgallop » 09.11.2013 21:50

jjy kirjoitti:
kyseessä on keltainen pikkulamppu isolampun keulalla jossa kuitenkin pyöreät lyhdyt! oli muuten pörssin kannessa syksyllä -98. hienoa kuulla että on ollut ainakin tällä vuosituhannella kisa käytössä. auto oli 90 luvun alkupuoliskolla martti sirrolla sprint käytössä nuorten luokassa.
Ja vielä jotain EGY sumpista, 2007 vuonna oli näitä juttuja täällä, sivuilla 3-5...
-SSS sihisevää ruutia-

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 10.11.2013 11:44

Samil kirjoitti:Moro Rafu. Kulkeutu talliin tuommonen Kostaja. EGY-926, entinen rek. EFK-435. Mitähän kaikkea tuollainen sotaratsu on nähnyt elämänsä aikana?
Pekka Ruokonen & Jaakko Yliluoma 1996-1998
Heikki Linna 1999
Veli-Pekka Soronen 2004
Teijo Leskelä 2012

Avatar
mrgallop
KV
KV
Viestit: 381
Liittynyt: 07.01.2005 00:00
Paikkakunta: oulu

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja mrgallop » 10.11.2013 12:01

Oliko siinä Rafu perää, että tuolla EGY:llä olisi ajettu samana päivänä kaksi eri kilpailua, ehkä vuosina 97-98?? Muistelen, että jotain tuommoista poristiin aikanaan, en muista oliko sprinttejä molemmat, ehkä nuortenluokassa, ennenkuin auto tuli Ouluun.
-SSS sihisevää ruutia-

Avatar
pekukopa
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 07.07.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja pekukopa » 10.11.2013 13:33

ko sumpilla ajettiin 4 kilpailua peräkkäisinä päivinä oliskohan se ollut -97 perjantaina tyrnävä-ralli ,lauantaina jyväskylän talviralli,sunnuntaina lapuan rallisprint ja maanantaina ralli isokyrö

turre72
Viestit: 5
Liittynyt: 14.05.2011 19:05

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja turre72 » 10.11.2013 15:55

Löytyykö rekisterille OHY-63 kilpailuhistoriaa.

Avatar
MJT
WRC
WRC
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.05.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja MJT » 11.11.2013 17:37

pekukopa kirjoitti:ko sumpilla ajettiin 4 kilpailua peräkkäisinä päivinä oliskohan se ollut -97 perjantaina tyrnävä-ralli ,lauantaina jyväskylän talviralli,sunnuntaina lapuan rallisprint ja maanantaina ralli isokyrö
Toiset puhuvat Kostajasta ja toiset Sumpista. Kostaja on Avenger ja Sumppi on Sumbeam Imp, eli alunperin aivan eri autoja. Mielestäni oikeat nimitykset autoille ovat juuri mainitsemani.Eli ei sotketa Kostajaa Imp´iin.

Vastaa Viestiin