Testit 2013
- Tuxi83
- A-Junnu

Re: Testit 2013
Ja mulle kanssa voi laitella yv:llä
-
Tonsa93
- B-junnu

- Viesti:
Tännekin yvtä testeistä
http://www.youtube.com/user/tonsa93" onclick="window.open(this.href);return false;
- Uuhis
- A-Junnu

Ketjun idea meni nyt vähän vituiksi kun kaikki haluavat hoitaa homman YV:llä.
-
Eemeli82
- A-Junnu

No ainahan tämä on mennyt näin. Eihän kukaan niitä testien ajankohtia ja paikkoja tänne koskaan ennenkään ole laittanut.
Tästä nyt ei enää puutu kun ne wannabee sisäpiiriläiset, jotka tulevat keulimaan, että "Minäpä tiedän, mutta en kerro, koska ei me Mikon/Jari-Matin/Sebastianin ym. kalakaverin kanssa haluta sinne penkalle ylimääräisiä seisomaan.
Toisaalta ihan ymmärrettävää (kai), että ei niistä testeistä ilmoiteta Keskisuomalaisen etusivulla, mutta jos paikan tiedät, mutta et sitä kuitenkaan aio kertoa, niin ei sitä tarvitse täällä mainostaa.
Mulle loppupeleissä ihan sama, koska loma alkaa vasta juuri ennen Jyskälää ja siinä rallia edeltävänä viikonloppuna, kun ehdin sinne suuntaan siirtyä, ei varmaan enää testejä ajella.
Tästä nyt ei enää puutu kun ne wannabee sisäpiiriläiset, jotka tulevat keulimaan, että "Minäpä tiedän, mutta en kerro, koska ei me Mikon/Jari-Matin/Sebastianin ym. kalakaverin kanssa haluta sinne penkalle ylimääräisiä seisomaan.
Toisaalta ihan ymmärrettävää (kai), että ei niistä testeistä ilmoiteta Keskisuomalaisen etusivulla, mutta jos paikan tiedät, mutta et sitä kuitenkaan aio kertoa, niin ei sitä tarvitse täällä mainostaa.
Mulle loppupeleissä ihan sama, koska loma alkaa vasta juuri ennen Jyskälää ja siinä rallia edeltävänä viikonloppuna, kun ehdin sinne suuntaan siirtyä, ei varmaan enää testejä ajella.
-
Sebastianna
Samaa mieltä Eemelin kanssa. Onhan se toki hienoa, jos on "sisäpiirin" tietoa, mutta tuskin meitä nyt niin monta ylimääräistä siellä penkoilla olisi, vaikka ne tiedot täällä julkaistaisiinkin. Mutta aina on hienoa olla besserwisser...
- Unto
- KV

- Viesti:
Se että tehdastallien testit eivät ole "julkisia" tapahtumia saattaa olla asiakkaan pyyntö (eli teamin).
Testitapahtuman järjestäminen on järjestävälle taholle bisnes, ja näin ollen on ymmärrettävää että he, asiakkaan tahdon mukaan, pitää testitilaisuuden omanatietona.
Omat kokemukset testitilaisuuksista on viimevuosituhannenlopusta kun sielä sulussa tuli istuttua, muutamalta tehdasteamilta tuli suhteellisen kiukkusta palautetta kun penkalle oli ilmestynyt "ylimääräisiä" ihmisiä.
Olen tämän saman tiedon kirjoittanut varmaan joka vuosi tähän samaan testi tiedustelu ketjuun... ajattelin kirjoittaa myös tänävuonna, lähinnä siksi että ei ihmiset ilkeyttään tietoa panttaa, vaan siihen on selkeät syynsä!
Toki nykypäivänä jos jostain saan vihiä WRC testistä, olen mahdollisuuksien rajoissa paikalla, ylimääräisenä, itsekkin... Mutta ne ajat jolloin sai tietää näistä tapahtumista etukäteen, on jo takanapäin...
Testitapahtuman järjestäminen on järjestävälle taholle bisnes, ja näin ollen on ymmärrettävää että he, asiakkaan tahdon mukaan, pitää testitilaisuuden omanatietona.
Omat kokemukset testitilaisuuksista on viimevuosituhannenlopusta kun sielä sulussa tuli istuttua, muutamalta tehdasteamilta tuli suhteellisen kiukkusta palautetta kun penkalle oli ilmestynyt "ylimääräisiä" ihmisiä.
Olen tämän saman tiedon kirjoittanut varmaan joka vuosi tähän samaan testi tiedustelu ketjuun... ajattelin kirjoittaa myös tänävuonna, lähinnä siksi että ei ihmiset ilkeyttään tietoa panttaa, vaan siihen on selkeät syynsä!
Toki nykypäivänä jos jostain saan vihiä WRC testistä, olen mahdollisuuksien rajoissa paikalla, ylimääräisenä, itsekkin... Mutta ne ajat jolloin sai tietää näistä tapahtumista etukäteen, on jo takanapäin...
- Uuhis
- A-Junnu

Tuo on totta että esimerkiksi sulkuun ja muihin järjestelyihin osallistuvien kannattaa pitää suunsa kiinni. Toinen asia onkin sitten että testien vaatimista teiden suluista on yleensä tiedotettu teiden varsilla, tällaisia ilmoituksia ajattelin itse ainakin tänne tiedottaa jos vain niitä näen niillä vakiopaikoilla joiden ohi säännöllisesti ajan.
- Scero
- A-Junnu

Tännekkin saa laittaa yv:nä tietoa testeistä...
-
oskuld112
Ruuhimäen pätkällä oli tänään sulkukyltti tienvarressa, päivämäärää en nähnyt kun menin kaverin kyydissä ohitse.. olisiko sitten jo ajoissa laitettu 31.7 varten??
- MKO
- A-Junnu

YV:tä Mielellään ottaisin testeistä. jospa tulisi pistäydyttyä kun siellä päin pyörin
-
Sebastianna
Ymmärrän täysin Unton pointin, mutta (blondi kun olen) niin en edelleenkään ymmärrä miksi tällainen ketju ylipäänsä avataan, jos testit ovat salaisia ja ulkopuolisilta "kiellettyjä". Mitä eroa on siinä, laitatko tiedot kaikille tietoa janoaville yv:nä vai kaikille tälle foorumille kirjautuneille ?
Ei me kaikki sinne kuitenkaan päästä...
Ja tietoahan teiden sulkemisista kuitenkin saa, helpoimmin jos on paikallinen asukas. Luulin, että meitä kaikkia ralli.nettiläisiä kuitenkin jollain tapaa yhdistää rakkaus lajiin ja kaveria haluttaisiin auttaa, mutta olinko väärässä?
Ei me kaikki sinne kuitenkaan päästä...
Ja tietoahan teiden sulkemisista kuitenkin saa, helpoimmin jos on paikallinen asukas. Luulin, että meitä kaikkia ralli.nettiläisiä kuitenkin jollain tapaa yhdistää rakkaus lajiin ja kaveria haluttaisiin auttaa, mutta olinko väärässä?
- raakis
Juu ois hieno saada tietoo tänne ja tuskin sinne tosin kaikki pääsee mut ite laitan jos tietoon tulee .
- TeemuPetteri
- A-Junnu

- Viesti:
Kokeilkaapa ilmoittautua vapaaehtoisiksi sulkumiehiksi testeihin. Epäilempä että, sen jälkeen saatte tiedot ensimmäisten joukossa!
- ETT1
- A-Junnu

- Viesti:
TeemuPetteri kirjoitti:Kokeilkaapa ilmoittautua vapaaehtoisiksi sulkumiehiksi testeihin. Epäilempä että, sen jälkeen saatte tiedot ensimmäisten joukossa!
... ja yli 48h eikä kukaan ole kommentoinut mitään töihin tulo haluista ... eikä yv:stä......?????
yv:pyynnöttkin on näemmä aikas vähissä...
tai sitä.. missä/kenelle voisi ilmoittauta.....?....
t:ETT1
- mannila
- A-Junnu

Itse kolme kertaa ollu testejä seuraamassa, ikinä ei ole ruuhkaa ollu. Eli haitaksi asti sinne väkee ei varmana lähde vaikka ns. Puolijulkista tietoo testeistä jaettais.
Pikkukölvinä muistan Seatin teamin testin lopuks. Ukot opasti autoon istuun, pisti vyöt kiinni ja anto hetken istua. Lykkäs viä nipun tarroja sun muuta kouraan. Tämä silloin kun Seat tuli A ryhmän ibizalla kuvioihin. Kyllä oli hymyherkässä sillon...
Pikkukölvinä muistan Seatin teamin testin lopuks. Ukot opasti autoon istuun, pisti vyöt kiinni ja anto hetken istua. Lykkäs viä nipun tarroja sun muuta kouraan. Tämä silloin kun Seat tuli A ryhmän ibizalla kuvioihin. Kyllä oli hymyherkässä sillon...