Kaikki muu keskustelu mikä ei kuulu muille foorumiosastoillemme! Esim. linkkivinkit, ilmoitukset vioista, kehitysehdotukset yms keskustelu. Sana on vapaa!
-
j67
- KV

- Viestit: 721
- Liittynyt: 19.09.2011 18:56
Viesti
Kirjoittaja j67 » 24.08.2013 21:28
petepee kirjoitti:AP kirjoitti:Ei voi kun ihmetellä miten vaikeeta on vakioautolla harrastaa autourheilua.
No mutta tähän on helpotuksena se mikä auttaa ihan kaikkeen,että tehdään lisää luokkia?
Voikohan missään muussa lajissa olla samanlaista idioottimaisuutta vallalla kuin autourheilussa.
Nimittäin se että unohdetaan se tosiasia ettei ketään aja vastentahtoaan. Olkoon sitten miten typerää jonkun nettipalstan "tosikkojen" kannalta.
Parempia aikoja odotellessa...
-
j67
- KV

- Viestit: 721
- Liittynyt: 19.09.2011 18:56
Viesti
Kirjoittaja j67 » 17.02.2014 18:59
Kysymys.
Jos auto on ollut koriltaan ja tekniikaltaan vuodesta " sirppi ja vasara" samanlainen vuoden 2000 mallin kanssa, ja ainoana muutoksena on ollut nuo turvatyynyt ja jotain "teknistä kehitystä".
Niin onnistuuko vanhemmasta vuosimallista tekemään katulaillisen auton siten että esim. noiden turvatyynyjen puute ei haitaa jos asiaa tarkastellaan mallivuoteen verratessa.
Säännöthän määrää poistamaan turvatyynyt.
Saiko joku selvää mitä tarkoitin?
Esim. Samaran kohdalla muutokset vähäisiä ja nekin mitä on poistuvat sääntöjen perusteella?
-
kim75
- Yleinen

- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Viesti
Kirjoittaja kim75 » 17.02.2014 21:20
j67 kirjoitti:Kysymys.
Jos auto on ollut koriltaan ja tekniikaltaan vuodesta " sirppi ja vasara" samanlainen vuoden 2000 mallin kanssa, ja ainoana muutoksena on ollut nuo turvatyynyt ja jotain "teknistä kehitystä".
Niin onnistuuko vanhemmasta vuosimallista tekemään katulaillisen auton siten että esim. noiden turvatyynyjen puute ei haitaa jos asiaa tarkastellaan mallivuoteen verratessa.
Säännöthän määrää poistamaan turvatyynyt.
Saiko joku selvää mitä tarkoitin?
Esim. Samaran kohdalla muutokset vähäisiä ja nekin mitä on poistuvat sääntöjen perusteella?
onnistuu. Olen nähnyt ainakin Skoda Felician ja Octavian sekä Bemareita jokka on valkokilpisiä ilman rajoituksia
-
Rallimax
- Yleinen

- Viestit: 289
- Liittynyt: 26.02.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja Rallimax » 06.04.2014 11:12
Mitä tekemistä kilpa-autolla on katulaillisen auton kanssa ?
-
j67
- KV

- Viestit: 721
- Liittynyt: 19.09.2011 18:56
Viesti
Kirjoittaja j67 » 06.04.2014 18:46
Rallimax kirjoitti:Mitä tekemistä kilpa-autolla on katulaillisen auton kanssa ?

ei yllätä!!
-
kim75
- Yleinen

- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Viesti
Kirjoittaja kim75 » 06.04.2014 22:56
Rallimax kirjoitti:Mitä tekemistä kilpa-autolla on katulaillisen auton kanssa ?
Se on ihan yksi ja sama auto. Ja kätevää onkin kun on näin. Voi käyttää perheen kolmos- tai nelosautona. Euron keskeytykset jää kisoissa pois kun ajelee sillon tällöin siviiliajojakin. Esim. radalla käynti on tosi paljon helpompaa kun ei tartte railerin kanssa puljata. Ja onpa meillä käyty 2 ralliakin ajamassa ilman kärryä. Olen todella tyytyväinen kun mulla on valkokilpinen kilpa-auto. Tuohon pitäisi enemmänkin pyrkiä, että olisi mahdollista tehdä tällaisia.