SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jknR
KV
KV
Viestit: 416
Liittynyt: 02.08.2007 00:00
Viesti:

SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja jknR » 31.08.2013 00:30

Tapahtumia tuntuu riittävän. Salon Juha keskeytti ykkösen lähtöviivalle ja Vihavainen ulkoili kakkosella. Vihavainen jatkaa kisassa muutaman minuutin takiinsa ottaneena, Salo ei pääse jatkamaan edes huomena kun tuli hylätyksi kilpailusta. Ykkönen oli ilmeisesti ollut jonkin aikaa poikkikin. Minkäköhän takia?

GPS liveseuranta -> http://www.tulospalvelu.fi/gps/20130830smralli1/

jama78
Yleinen
Yleinen
Viestit: 285
Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Viesti:

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja jama78 » 31.08.2013 00:36

Juu tuntuu tapahtumaa riittävän ja keskeytysten määrä kova jo kahdella ekalla. Vissiin yrkkä kohdallaan kun noin paljo ulkoiltu vai onkos pimeellä ajo yllättänyt :roll:

jknR
KV
KV
Viestit: 416
Liittynyt: 02.08.2007 00:00
Viesti:

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja jknR » 31.08.2013 00:52

Heti piti käydä googlen streetviewistä katsomassa millaisissa paikoissa noita liveseurannassa olevia liikkumattomia pallukoita on.

Avatar
Mopoilija
WRC
WRC
Viestit: 3125
Liittynyt: 25.07.2004 00:00
Viesti:

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 31.08.2013 09:53

Huhut penkalla kertoivat, että ykkösen maalissa olisi kaatunut vähän tolppaa sun muuta ja näitä siellä hetken aikaa raivailtiin.

Ja kakkosella tosiaan autoja oli jonkin verran parkissa.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli

Avatar
RaxaHa
B-junnu
B-junnu
Viestit: 22
Liittynyt: 12.02.2009 00:00

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja RaxaHa » 31.08.2013 11:24

jknR kirjoitti:Tapahtumia tuntuu riittävän. Salon Juha keskeytti ykkösen lähtöviivalle ja Vihavainen ulkoili kakkosella. Vihavainen jatkaa kisassa muutaman minuutin takiinsa ottaneena, Salo ei pääse jatkamaan edes huomena kun tuli hylätyksi kilpailusta. Ykkönen oli ilmeisesti ollut jonkin aikaa poikkikin. Minkäköhän takia?

GPS liveseuranta -> http://www.tulospalvelu.fi/gps/20130830smralli1/
MIstäköhän löytyy tämän päivän "pallot"? Olisko linkkiä

j67
KV
KV
Viestit: 721
Liittynyt: 19.09.2011 18:56

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja j67 » 31.08.2013 12:28

Ainakin Mut-Online näyttää ek kolmen olevan poikki edelleen.
Ihanne lähtöajat yli tunnin myöhässä. Ilmeisesti jotain hiukan isompaa kuin saatto.

Avatar
gianni
Yleinen
Yleinen
Viestit: 222
Liittynyt: 20.08.2005 00:00

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja gianni » 31.08.2013 17:53

Voitto meni niin oikeelle ukolle kun vaan mahdollista!!! Onnea Timppa!!

Avatar
PaLa
Viestit: 8
Liittynyt: 23.03.2006 00:00

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja PaLa » 31.08.2013 20:29

Hei,
Nyt täytyy hiukan katkoa huhuilta siipiä ja korjata varikolla liikkuneita huhuja.
On totta että 0- automme osallistuminen evättiin kaarien takia.
Mutta syynä oli pääkaariputken seinämän paksuus. Kävimme tänään näyttämässä autoa uudelleen katsastuksessa ja putket todettiin laillisiksi.
Se mikä tähän johti oli noin 3-vuotta sitten tehty kaari muutos,jossa lisättiin ristikko ovien kohdalle. Luonnollisesti vanha putki on poistettu edestä ja hiottu maalia putkesta hitsauksien edestä. Mutta maalia on aikojen kuluessa kertynyt putkiin niin paljon,että näytti siltä,kun putkea olisi hiottu liikaa. Tältä episodilta olisi vältytty mikäli olisi tullut katsastuksessa mieleen alkaa raaapimaan maalit kaarista pois,mutta tämä tuli mieleen vasta kun olimme poistuneet kilpailupaikalta.

Emmekä "syyttele" asiasta ketään vastuut turvallisuudesta on suuret.

-Panu Laukkanen

Avatar
JoneLampinen
KV
KV
Viestit: 308
Liittynyt: 03.09.2007 00:00

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja JoneLampinen » 31.08.2013 21:26

gianni kirjoitti:Voitto meni niin oikeelle ukolle kun vaan mahdollista!!! Onnea Timppa!!
Hienoa että aina löytyy humppaukko laittamaan poikaset ojennukseen, hyvä Timppa!

Avatar
men
Viestit: 5
Liittynyt: 26.05.2004 00:00

Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja men » 01.09.2013 06:35

mitähän ek kolomosella on tapahtunut siinä missä nikon joni keskeytti kuulemma toisia kilpailijoita on pysäytetty sos kilvellä

Vastaa Viestiin