SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
-
jknR
- KV

- Viestit: 416
- Liittynyt: 02.08.2007 00:00
- Viesti:
SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Tapahtumia tuntuu riittävän. Salon Juha keskeytti ykkösen lähtöviivalle ja Vihavainen ulkoili kakkosella. Vihavainen jatkaa kisassa muutaman minuutin takiinsa ottaneena, Salo ei pääse jatkamaan edes huomena kun tuli hylätyksi kilpailusta. Ykkönen oli ilmeisesti ollut jonkin aikaa poikkikin. Minkäköhän takia?
GPS liveseuranta -> http://www.tulospalvelu.fi/gps/20130830smralli1/
GPS liveseuranta -> http://www.tulospalvelu.fi/gps/20130830smralli1/
-
jama78
- Yleinen

- Viestit: 285
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
- Viesti:
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Juu tuntuu tapahtumaa riittävän ja keskeytysten määrä kova jo kahdella ekalla. Vissiin yrkkä kohdallaan kun noin paljo ulkoiltu vai onkos pimeellä ajo yllättänyt 
-
jknR
- KV

- Viestit: 416
- Liittynyt: 02.08.2007 00:00
- Viesti:
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Heti piti käydä googlen streetviewistä katsomassa millaisissa paikoissa noita liveseurannassa olevia liikkumattomia pallukoita on.
- Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Huhut penkalla kertoivat, että ykkösen maalissa olisi kaatunut vähän tolppaa sun muuta ja näitä siellä hetken aikaa raivailtiin.
Ja kakkosella tosiaan autoja oli jonkin verran parkissa.
Ja kakkosella tosiaan autoja oli jonkin verran parkissa.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- RaxaHa
- B-junnu

- Viestit: 22
- Liittynyt: 12.02.2009 00:00
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
MIstäköhän löytyy tämän päivän "pallot"? Olisko linkkiäjknR kirjoitti:Tapahtumia tuntuu riittävän. Salon Juha keskeytti ykkösen lähtöviivalle ja Vihavainen ulkoili kakkosella. Vihavainen jatkaa kisassa muutaman minuutin takiinsa ottaneena, Salo ei pääse jatkamaan edes huomena kun tuli hylätyksi kilpailusta. Ykkönen oli ilmeisesti ollut jonkin aikaa poikkikin. Minkäköhän takia?
GPS liveseuranta -> http://www.tulospalvelu.fi/gps/20130830smralli1/
-
j67
- KV

- Viestit: 721
- Liittynyt: 19.09.2011 18:56
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Ainakin Mut-Online näyttää ek kolmen olevan poikki edelleen.
Ihanne lähtöajat yli tunnin myöhässä. Ilmeisesti jotain hiukan isompaa kuin saatto.
Ihanne lähtöajat yli tunnin myöhässä. Ilmeisesti jotain hiukan isompaa kuin saatto.
- gianni
- Yleinen

- Viestit: 222
- Liittynyt: 20.08.2005 00:00
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Voitto meni niin oikeelle ukolle kun vaan mahdollista!!! Onnea Timppa!!
- PaLa
- Viestit: 8
- Liittynyt: 23.03.2006 00:00
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Hei,
Nyt täytyy hiukan katkoa huhuilta siipiä ja korjata varikolla liikkuneita huhuja.
On totta että 0- automme osallistuminen evättiin kaarien takia.
Mutta syynä oli pääkaariputken seinämän paksuus. Kävimme tänään näyttämässä autoa uudelleen katsastuksessa ja putket todettiin laillisiksi.
Se mikä tähän johti oli noin 3-vuotta sitten tehty kaari muutos,jossa lisättiin ristikko ovien kohdalle. Luonnollisesti vanha putki on poistettu edestä ja hiottu maalia putkesta hitsauksien edestä. Mutta maalia on aikojen kuluessa kertynyt putkiin niin paljon,että näytti siltä,kun putkea olisi hiottu liikaa. Tältä episodilta olisi vältytty mikäli olisi tullut katsastuksessa mieleen alkaa raaapimaan maalit kaarista pois,mutta tämä tuli mieleen vasta kun olimme poistuneet kilpailupaikalta.
Emmekä "syyttele" asiasta ketään vastuut turvallisuudesta on suuret.
-Panu Laukkanen
Nyt täytyy hiukan katkoa huhuilta siipiä ja korjata varikolla liikkuneita huhuja.
On totta että 0- automme osallistuminen evättiin kaarien takia.
Mutta syynä oli pääkaariputken seinämän paksuus. Kävimme tänään näyttämässä autoa uudelleen katsastuksessa ja putket todettiin laillisiksi.
Se mikä tähän johti oli noin 3-vuotta sitten tehty kaari muutos,jossa lisättiin ristikko ovien kohdalle. Luonnollisesti vanha putki on poistettu edestä ja hiottu maalia putkesta hitsauksien edestä. Mutta maalia on aikojen kuluessa kertynyt putkiin niin paljon,että näytti siltä,kun putkea olisi hiottu liikaa. Tältä episodilta olisi vältytty mikäli olisi tullut katsastuksessa mieleen alkaa raaapimaan maalit kaarista pois,mutta tämä tuli mieleen vasta kun olimme poistuneet kilpailupaikalta.
Emmekä "syyttele" asiasta ketään vastuut turvallisuudesta on suuret.
-Panu Laukkanen
- JoneLampinen
- KV

- Viestit: 308
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
Hienoa että aina löytyy humppaukko laittamaan poikaset ojennukseen, hyvä Timppa!gianni kirjoitti:Voitto meni niin oikeelle ukolle kun vaan mahdollista!!! Onnea Timppa!!
- men
- Viestit: 5
- Liittynyt: 26.05.2004 00:00
Re: SM Ralli Turku 30-31.8.2013 tapahtumat.
mitähän ek kolomosella on tapahtunut siinä missä nikon joni keskeytti kuulemma toisia kilpailijoita on pysäytetty sos kilvellä