Nyt on saatu kisa ajettua kaipaisimme kommentteja niin kilpailijoilta, katsojilta tai vaikkapa huoltohenkilöiltä kuinka kilpailun järjestelyt sujuivat!
Siis otamme vastaan RISUJA ja RUUSUJA!
Terv.Orimattilan UA
Retatec-Ralli risut ja ruusut
- jjkoski2
- B-junnu

- Viestit: 36
- Liittynyt: 27.07.2006 00:00
Re: Retatec-Ralli risut ja ruusut
Huolto/kilpailutoimisto ja traileriparkki olivat hienosti järjestetty. Juuri passelit tuollaiseen pikkukisaan. Pätkä oli hyvä vaikka vähän tulikin epävarmuuttaan pumppailtua. Ei mitään yllätyksiä meille, kun ajettiin vain testiä F-cuppia varten.
Aikataulussa olisi voinut vähän nipistää varsinkin se kahden tunnin tauko tuntui liiottelulta. Mutta siitä sitten menikin 30 minuuttia hukkaan kun odoteltiin "maitoauton saattoa". Ja meillä kun ei ollut huoltoa mukana, niin hyvin ehti tuossa ajassa itse ruuvvaamaan tarvittavat.
Silti ehkä antaisin aikataulun venytyksestä sen ainoan miinuksen. Muuten kiitokset kaikille järjestäneille!
T:Kuski no 56
Aikataulussa olisi voinut vähän nipistää varsinkin se kahden tunnin tauko tuntui liiottelulta. Mutta siitä sitten menikin 30 minuuttia hukkaan kun odoteltiin "maitoauton saattoa". Ja meillä kun ei ollut huoltoa mukana, niin hyvin ehti tuossa ajassa itse ruuvvaamaan tarvittavat.
Silti ehkä antaisin aikataulun venytyksestä sen ainoan miinuksen. Muuten kiitokset kaikille järjestäneille!
T:Kuski no 56