Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jura
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 132
Liittynyt: 11.03.2010 00:00

Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Jura » 26.09.2013 22:18

Morgen!

Huamena pärähtää SM-päätöskisa käyntiin.

Reitti on viimesen päälle mahtava.

(Kaikki metsäpätkät ovat tuttuja Suomen MM-rallista menneiltä vuosikymmeniltä.)

Ei muuta kun sankoin joukoin Mansea kohti vaan.

Perjantain kahteenkertaan ajettava ek on yksi suomen hurjimmista pätkistä.

Tähän ketjuun tapahtumia kun rupee puskat heiluun yms.

Avatar
misson
Viestit: 2
Liittynyt: 25.07.2012 02:48

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja misson » 26.09.2013 23:50

Mistä pääsee näkeen reitit ja ajat? ajaako savontien ? sori tietämättömyyteni mutten löytäny mistään mitään infoo :D ja paljonko tuolla rallipaketilla on hintaa?

Avatar
WRC1979
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 73
Liittynyt: 21.07.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja WRC1979 » 27.09.2013 05:48

SM Castrol-rallia seuraamaan tulevalle yleisölle tiedoksi: Rallipaketteja myydään perjantaiaamusta alkaen Pirkanmaan Teboil-asemilla hintaan 20 euroa, sisältäen rallipassin, reittikartan ja rallilehden. Yksittäinen EK-lippu maksaa 10 euroa.

Rallipaketteja perjantaina ja lauantaina myyvät nämä 10 Teboil-asemaa:
- Tampere Särkänniemi
- Tampere Lielahti
- Tampere Sammonkatu
- Tampere Epilä
- Tampere Aitolahti
- Kangasala Vehmainen
- Lempäälä Pirkanhovi
- Nokia
- Pirkkala
- Ylöjärvi

Avatar
Jura
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 132
Liittynyt: 11.03.2010 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Jura » 27.09.2013 07:10

misson kirjoitti:Mistä pääsee näkeen reitit ja ajat? ajaako savontien ? sori tietämättömyyteni mutten löytäny mistään mitään infoo :D ja paljonko tuolla rallipaketilla on hintaa?
Perjantai:
Ek1 Savo 1 alkaa klo. 17.36

Ek 2 Savo 2 alkaa klo. 20.52

Lauantai:
Ek 3 Siitama 1 alkaa klo. 9.12

Ek 4 Viitapohja 1 alkaa klo. 10.04

Ek 5 Pengonpohja 1 alkaa klo. 11.05

Ek 6 Lielahti 1 alkaa klo. 13.14

Huolto

sen jälkee samat pätkät uudeestaan läpi iltapäivällä.


Ek


jokes
Viestit: 7
Liittynyt: 01.03.2011 09:16

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jokes » 27.09.2013 08:37

Nikara esitti huimaa kyytiä eilen Pinsiön testipätkällä. Jos latu riittää, niin voitto irronnee reilulla erolla.

Myös Tuomiston vauhti vähän kesymmällä Fiestalla oli silminnähden kovaa, jopa Kruudan tasoa. Kaasu pysyy pohjassa, ei turhaan nostele.

Ruotsin Volvojen alusta näytti olevan XC-mallista peräisin, keinuvaa ja vaappuvaa menoa, mutta melko vauhdikasta lähes vakiolaitteilla.

Avatar
ouninpohja
B-junnu
B-junnu
Viestit: 27
Liittynyt: 24.07.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja ouninpohja » 27.09.2013 18:37

Tapahtuuko mitään savon ek:lla ekassa ylikessussa?

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 27.09.2013 19:47

Nuorala ei oikeen tunnu kerkeevän nuotista! 0.3 Lindroosillekin taipus ekalla! Huh huh. Kyllä taustajoukkojen puheet pitää paikkaansa näemmä ku Jaska oli todennu koittavansa kympin joukkoon yleiskilpailussa pätkäajoissa! Ihan ei viel riittäny mut kohtuulisesti vanhalla Tukholman taksilla!

jama78
Yleinen
Yleinen
Viestit: 285
Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Viesti:

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jama78 » 27.09.2013 19:53

Kyllä vetää JASKA ihan mielenvikasta vauhtia 8O

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 27.09.2013 20:01

Jos en paljon väärin kattonu ni oli ykkösellä 14 nopein koko skabassa! Tuore Suomi Cup voittaja jäi vaatimattomat 17.2. Ihmekös on tänä vuonna muilla vähän synkeetä paitsi tiimikaveri Salmisella paikoitellen ähvässä!

VILLEvonWOLTTI
Yleinen
Yleinen
Viestit: 186
Liittynyt: 04.05.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja VILLEvonWOLTTI » 27.09.2013 20:04

M.Sport kirjoitti:Nuorala ei oikeen tunnu kerkeevän nuotista! 0.3 Lindroosillekin taipus ekalla! Huh huh. Kyllä taustajoukkojen puheet pitää paikkaansa näemmä ku Jaska oli todennu koittavansa kympin joukkoon yleiskilpailussa pätkäajoissa! Ihan ei viel riittäny mut kohtuulisesti vanhalla Tukholman taksilla!
Kyllä iso moottorisella autolla pitäis ajella kahdeksikkoa 1600 kuutiosten nurmikonleikkureiden ympärillä...

Jos en kauheasti väärin muista, niin Lindroos vei jossain talven F-cupissa muuta kupin porukkaa kuin pässiä narussa...(vertailukelposella autolla/moottorilla).

Rallyfan94
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 71
Liittynyt: 25.08.2008 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Rallyfan94 » 27.09.2013 20:08

ouninpohja kirjoitti:Tapahtuuko mitään savon ek:lla ekassa ylikessussa?
Eipä juuri. Yhtä Swiftiä saatiin käydä sisäkurvin ojasta pois. Toisella kierroksella sitten ;)

Mitaco
Viestit: 4
Liittynyt: 14.02.2011 21:37

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Mitaco » 27.09.2013 20:15

Eikös se volvomies vedä f-cupissakin nuotista!?!Tai sit on tosi hyvä tuuri kun ei ole kertaakaan osunut sisäpenkan kiviin yms...

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 27.09.2013 20:43

Juu vetää nuotista aina ja asuukin kaikkien niiden teiden varrella jossa ottanu 9 yleiskilpailun voittoa kolmen kauden aikana! Onkos muuten volvossa tehoetua tollaiseen yli 250heppaiseen finn ärrä Hondaan jolla tuleva Suomenmestari Vainionpää ja Mänty kurvailee!? Perinteinen itku alkaa näköjään jos joku laskettelee vähän kovempaa! Huomenna Pengonpohjalla voi olla vähän vielä synkempää jos Palme vaan toimii! Sillä äijät toimii. Juu ja myönnän että Lindroos ajoi 2minsaa (helvetisti) kovempaa teillä jota hinkkaa päivittäin sora Sisulla!

Mitaco
Viestit: 4
Liittynyt: 14.02.2011 21:37

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Mitaco » 27.09.2013 20:47

Ei täällä itkua väännetä. Vituttaa vaan kun ei noudateta sääntöjä!

Vastaa Viestiin