Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
- Jura
- A-Junnu

- Viestit: 132
- Liittynyt: 11.03.2010 00:00
Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Morgen!
Huamena pärähtää SM-päätöskisa käyntiin.
Reitti on viimesen päälle mahtava.
(Kaikki metsäpätkät ovat tuttuja Suomen MM-rallista menneiltä vuosikymmeniltä.)
Ei muuta kun sankoin joukoin Mansea kohti vaan.
Perjantain kahteenkertaan ajettava ek on yksi suomen hurjimmista pätkistä.
Tähän ketjuun tapahtumia kun rupee puskat heiluun yms.
Huamena pärähtää SM-päätöskisa käyntiin.
Reitti on viimesen päälle mahtava.
(Kaikki metsäpätkät ovat tuttuja Suomen MM-rallista menneiltä vuosikymmeniltä.)
Ei muuta kun sankoin joukoin Mansea kohti vaan.
Perjantain kahteenkertaan ajettava ek on yksi suomen hurjimmista pätkistä.
Tähän ketjuun tapahtumia kun rupee puskat heiluun yms.
- misson
- Viestit: 2
- Liittynyt: 25.07.2012 02:48
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Mistä pääsee näkeen reitit ja ajat? ajaako savontien ? sori tietämättömyyteni mutten löytäny mistään mitään infoo :D ja paljonko tuolla rallipaketilla on hintaa?
- WRC1979
- A-Junnu

- Viestit: 73
- Liittynyt: 21.07.2005 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
SM Castrol-rallia seuraamaan tulevalle yleisölle tiedoksi: Rallipaketteja myydään perjantaiaamusta alkaen Pirkanmaan Teboil-asemilla hintaan 20 euroa, sisältäen rallipassin, reittikartan ja rallilehden. Yksittäinen EK-lippu maksaa 10 euroa.
Rallipaketteja perjantaina ja lauantaina myyvät nämä 10 Teboil-asemaa:
- Tampere Särkänniemi
- Tampere Lielahti
- Tampere Sammonkatu
- Tampere Epilä
- Tampere Aitolahti
- Kangasala Vehmainen
- Lempäälä Pirkanhovi
- Nokia
- Pirkkala
- Ylöjärvi
Rallipaketteja perjantaina ja lauantaina myyvät nämä 10 Teboil-asemaa:
- Tampere Särkänniemi
- Tampere Lielahti
- Tampere Sammonkatu
- Tampere Epilä
- Tampere Aitolahti
- Kangasala Vehmainen
- Lempäälä Pirkanhovi
- Nokia
- Pirkkala
- Ylöjärvi
- Jura
- A-Junnu

- Viestit: 132
- Liittynyt: 11.03.2010 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Perjantai:misson kirjoitti:Mistä pääsee näkeen reitit ja ajat? ajaako savontien ? sori tietämättömyyteni mutten löytäny mistään mitään infoo :D ja paljonko tuolla rallipaketilla on hintaa?
Ek1 Savo 1 alkaa klo. 17.36
Ek 2 Savo 2 alkaa klo. 20.52
Lauantai:
Ek 3 Siitama 1 alkaa klo. 9.12
Ek 4 Viitapohja 1 alkaa klo. 10.04
Ek 5 Pengonpohja 1 alkaa klo. 11.05
Ek 6 Lielahti 1 alkaa klo. 13.14
Huolto
sen jälkee samat pätkät uudeestaan läpi iltapäivällä.
Ek
- PS2009
- KV

- Viestit: 455
- Liittynyt: 31.05.2009 00:00
- Viesti:
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Aamulehdessä hyvää infoa myös:
http://www.aamulehti.fi/Urheilu/1194841 ... oihin.html
http://www.aamulehti.fi/Urheilu/1194841 ... oihin.html
-
jokes
- Viestit: 7
- Liittynyt: 01.03.2011 09:16
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Nikara esitti huimaa kyytiä eilen Pinsiön testipätkällä. Jos latu riittää, niin voitto irronnee reilulla erolla.
Myös Tuomiston vauhti vähän kesymmällä Fiestalla oli silminnähden kovaa, jopa Kruudan tasoa. Kaasu pysyy pohjassa, ei turhaan nostele.
Ruotsin Volvojen alusta näytti olevan XC-mallista peräisin, keinuvaa ja vaappuvaa menoa, mutta melko vauhdikasta lähes vakiolaitteilla.
Myös Tuomiston vauhti vähän kesymmällä Fiestalla oli silminnähden kovaa, jopa Kruudan tasoa. Kaasu pysyy pohjassa, ei turhaan nostele.
Ruotsin Volvojen alusta näytti olevan XC-mallista peräisin, keinuvaa ja vaappuvaa menoa, mutta melko vauhdikasta lähes vakiolaitteilla.
- ouninpohja
- B-junnu

- Viestit: 27
- Liittynyt: 24.07.2006 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Tapahtuuko mitään savon ek:lla ekassa ylikessussa?
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Nuorala ei oikeen tunnu kerkeevän nuotista! 0.3 Lindroosillekin taipus ekalla! Huh huh. Kyllä taustajoukkojen puheet pitää paikkaansa näemmä ku Jaska oli todennu koittavansa kympin joukkoon yleiskilpailussa pätkäajoissa! Ihan ei viel riittäny mut kohtuulisesti vanhalla Tukholman taksilla!
-
jama78
- Yleinen

- Viestit: 285
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
- Viesti:
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Kyllä vetää JASKA ihan mielenvikasta vauhtia 
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Jos en paljon väärin kattonu ni oli ykkösellä 14 nopein koko skabassa! Tuore Suomi Cup voittaja jäi vaatimattomat 17.2. Ihmekös on tänä vuonna muilla vähän synkeetä paitsi tiimikaveri Salmisella paikoitellen ähvässä!
-
VILLEvonWOLTTI
- Yleinen

- Viestit: 186
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Kyllä iso moottorisella autolla pitäis ajella kahdeksikkoa 1600 kuutiosten nurmikonleikkureiden ympärillä...M.Sport kirjoitti:Nuorala ei oikeen tunnu kerkeevän nuotista! 0.3 Lindroosillekin taipus ekalla! Huh huh. Kyllä taustajoukkojen puheet pitää paikkaansa näemmä ku Jaska oli todennu koittavansa kympin joukkoon yleiskilpailussa pätkäajoissa! Ihan ei viel riittäny mut kohtuulisesti vanhalla Tukholman taksilla!
Jos en kauheasti väärin muista, niin Lindroos vei jossain talven F-cupissa muuta kupin porukkaa kuin pässiä narussa...(vertailukelposella autolla/moottorilla).
-
Rallyfan94
- A-Junnu

- Viestit: 71
- Liittynyt: 25.08.2008 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Eipä juuri. Yhtä Swiftiä saatiin käydä sisäkurvin ojasta pois. Toisella kierroksella sitten ;)ouninpohja kirjoitti:Tapahtuuko mitään savon ek:lla ekassa ylikessussa?
-
Mitaco
- Viestit: 4
- Liittynyt: 14.02.2011 21:37
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Eikös se volvomies vedä f-cupissakin nuotista!?!Tai sit on tosi hyvä tuuri kun ei ole kertaakaan osunut sisäpenkan kiviin yms...
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Juu vetää nuotista aina ja asuukin kaikkien niiden teiden varrella jossa ottanu 9 yleiskilpailun voittoa kolmen kauden aikana! Onkos muuten volvossa tehoetua tollaiseen yli 250heppaiseen finn ärrä Hondaan jolla tuleva Suomenmestari Vainionpää ja Mänty kurvailee!? Perinteinen itku alkaa näköjään jos joku laskettelee vähän kovempaa! Huomenna Pengonpohjalla voi olla vähän vielä synkempää jos Palme vaan toimii! Sillä äijät toimii. Juu ja myönnän että Lindroos ajoi 2minsaa (helvetisti) kovempaa teillä jota hinkkaa päivittäin sora Sisulla!
-
Mitaco
- Viestit: 4
- Liittynyt: 14.02.2011 21:37
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Ei täällä itkua väännetä. Vituttaa vaan kun ei noudateta sääntöjä!