Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
- Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Tuomistolla on kyllä R2 alla, mutta eipä ole paljoja sillä ennen ajellu!
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- WRC1979
- A-Junnu

- Viestit: 73
- Liittynyt: 21.07.2005 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
M.Sport kirjoitti:Huomion arvoista on myös ek2lla tänä vuonna erittäin harvoin ajaneen Henri Tuomiston vauhti! Fiesta r1 ? tasa-ajalla esim Röyhkiön Mitsun kanssa ja Sm3 luokan toinen.
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Ok. Hyvä tietää. Jossain ennakko horinoissa puhuttiin r ykkösestä! Kyl mä vähän jo ihmettelinkin!
- Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
No sentään kaks nelikkoa Jaskaa nopeempia... että ihan koko kisan 3. nopein aika 2-veto Volvolla.Rasvaranne kirjoitti:Odottakaas kun Jaska pääsee huomenna kotitielleen, eli Siitamaan ;) Voi olla kyyti kylmää...
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Näyttäs leikkaavan kaikkien muidenkin päänahatVILLEvonWOLTTI kirjoitti:Kyllä iso moottorisella autolla pitäis ajella kahdeksikkoa 1600 kuutiosten nurmikonleikkureiden ympärillä...M.Sport kirjoitti:Nuorala ei oikeen tunnu kerkeevän nuotista! 0.3 Lindroosillekin taipus ekalla! Huh huh. Kyllä taustajoukkojen puheet pitää paikkaansa näemmä ku Jaska oli todennu koittavansa kympin joukkoon yleiskilpailussa pätkäajoissa! Ihan ei viel riittäny mut kohtuulisesti vanhalla Tukholman taksilla!
Jos en kauheasti väärin muista, niin Lindroos vei jossain talven F-cupissa muuta kupin porukkaa kuin pässiä narussa...(vertailukelposella autolla/moottorilla).
P.S. Älkää vaatiko Jaskaa vaihtaan autoo vaan muiden pitää vaihtaa ja opetella ensin ajamaan
P.S. Rampanen on myös vedossa !!! muuttuukohan tie vai miten helkutissa F 2 ekaa ajaa noin kovaa ? Volvolla näköjään pystyy voittaa SM rallinkin F cupin lisäksi. Syvään kumarrus ja aaltoja tässä vaiheessa.
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Juu Rampasen kyyti myös loistavaa! Eihän tota Jaskaa voi näköjään muihin ähvän kuolevaisiin edes verrata! Ei äkkiä tule mieleen yhtä huimaa säväytystä mihin vertais!
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Tommi Mäkinen aikoinaan Five star rallissaM.Sport kirjoitti:Juu Rampasen kyyti myös loistavaa! Eihän tota Jaskaa voi näköjään muihin ähvän kuolevaisiin edes verrata! Ei äkkiä tule mieleen yhtä huimaa säväytystä mihin vertais!
-
mk2rs
- B-junnu

- Viestit: 34
- Liittynyt: 12.02.2013 22:39
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
HUH HUH! On toi Nuorala volvoineen melkonen tekijämies 
- tkr
- B-junnu

- Viestit: 28
- Liittynyt: 05.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Ek 4 Viitapohjan jälkeen jälkiä on etupuolella ja selässäTommi kirjoitti:Taitaa huomenna ajaa Nuoralan poika muille kaksvetomiehille ns. jäljet selkähä :) Onhan se helppoo, kun saa vetää rehellisesti paperista!
Ford Escort BDG NO-98
- Tuomo
- A-Junnu

- Viestit: 92
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Korhosen Mika 2-ryhmän Escortilla Teboil rallissa oisko ollut -88?M.Sport kirjoitti:Juu Rampasen kyyti myös loistavaa! Eihän tota Jaskaa voi näköjään muihin ähvän kuolevaisiin edes verrata! Ei äkkiä tule mieleen yhtä huimaa säväytystä mihin vertais!
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Juu Mika keikkui taolla kolmantena Sundströmmin ja Burin takana. Seuraavina oli pari B-ryhmän Audia. Silloin tosin ajettiin muistaakseni ilman nuottia ja Mikalle melko tutuilla teillä!
- ripez12r
- Yleinen

- Viestit: 194
- Liittynyt: 19.09.2004 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Kyl on menoa nuoralalla!!!!! Eikä noi volvot originaalitkaan ihan kamalia ole, eemeli päästelee tosissaan
- skodisti
- Viestit: 11
- Liittynyt: 18.09.2005 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
rampasella vissiin kytkinongelmia hidastaa vähän vauhtia
-
RalliAhonen
- A-Junnu

- Viestit: 75
- Liittynyt: 03.10.2005 00:00
- Paikkakunta: Muurame
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Ei ainakaan vielä onneksi vaikuta pahalta Rampasen tilanne.skodisti kirjoitti:rampasella vissiin kytkinongelmia hidastaa vähän vauhtia
- Arcos
- A-Junnu

- Viestit: 80
- Liittynyt: 25.07.2005 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.