Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mopoilija
WRC
WRC
Viestit: 3125
Liittynyt: 25.07.2004 00:00
Viesti:

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 28.09.2013 09:52

Tuomistolla on kyllä R2 alla, mutta eipä ole paljoja sillä ennen ajellu!
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli

Avatar
WRC1979
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 73
Liittynyt: 21.07.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja WRC1979 » 28.09.2013 09:55

M.Sport kirjoitti:Huomion arvoista on myös ek2lla tänä vuonna erittäin harvoin ajaneen Henri Tuomiston vauhti! Fiesta r1 ? tasa-ajalla esim Röyhkiön Mitsun kanssa ja Sm3 luokan toinen.
:lol: No ei aivan R1:llä sentään.. se^ olisi ollut jo eilisen isoin uutinen.. Henkalla on alla ekaa kertaa R2-versio. Ykkösellä tekniikka piiputti, mutta kakkonen tuli puhtaasti.

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 28.09.2013 10:00

Ok. Hyvä tietää. Jossain ennakko horinoissa puhuttiin r ykkösestä! Kyl mä vähän jo ihmettelinkin!

Avatar
Mopoilija
WRC
WRC
Viestit: 3125
Liittynyt: 25.07.2004 00:00
Viesti:

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 28.09.2013 10:28

Rasvaranne kirjoitti:Odottakaas kun Jaska pääsee huomenna kotitielleen, eli Siitamaan ;) Voi olla kyyti kylmää...
No sentään kaks nelikkoa Jaskaa nopeempia... että ihan koko kisan 3. nopein aika 2-veto Volvolla.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli

Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Frog » 28.09.2013 10:28

VILLEvonWOLTTI kirjoitti:
M.Sport kirjoitti:Nuorala ei oikeen tunnu kerkeevän nuotista! 0.3 Lindroosillekin taipus ekalla! Huh huh. Kyllä taustajoukkojen puheet pitää paikkaansa näemmä ku Jaska oli todennu koittavansa kympin joukkoon yleiskilpailussa pätkäajoissa! Ihan ei viel riittäny mut kohtuulisesti vanhalla Tukholman taksilla!
Kyllä iso moottorisella autolla pitäis ajella kahdeksikkoa 1600 kuutiosten nurmikonleikkureiden ympärillä...

Jos en kauheasti väärin muista, niin Lindroos vei jossain talven F-cupissa muuta kupin porukkaa kuin pässiä narussa...(vertailukelposella autolla/moottorilla).
Näyttäs leikkaavan kaikkien muidenkin päänahat :lol: Voi Video mitä vauhtia tuo Palme on vetänyt Siitaman ! 3 koko kisassa Hurraa ja Peukkuja Jaskalle.

P.S. Älkää vaatiko Jaskaa vaihtaan autoo vaan muiden pitää vaihtaa ja opetella ensin ajamaan :mrgreen:

P.S. Rampanen on myös vedossa !!! muuttuukohan tie vai miten helkutissa F 2 ekaa ajaa noin kovaa ? Volvolla näköjään pystyy voittaa SM rallinkin F cupin lisäksi. Syvään kumarrus ja aaltoja tässä vaiheessa.

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 28.09.2013 10:41

Juu Rampasen kyyti myös loistavaa! Eihän tota Jaskaa voi näköjään muihin ähvän kuolevaisiin edes verrata! Ei äkkiä tule mieleen yhtä huimaa säväytystä mihin vertais!

Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Frog » 28.09.2013 10:51

M.Sport kirjoitti:Juu Rampasen kyyti myös loistavaa! Eihän tota Jaskaa voi näköjään muihin ähvän kuolevaisiin edes verrata! Ei äkkiä tule mieleen yhtä huimaa säväytystä mihin vertais!
Tommi Mäkinen aikoinaan Five star rallissa :mrgreen: Eli olisko Jaskassa Sebin kaatajan geenit ? 8)

mk2rs
B-junnu
B-junnu
Viestit: 34
Liittynyt: 12.02.2013 22:39

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja mk2rs » 28.09.2013 10:51

HUH HUH! On toi Nuorala volvoineen melkonen tekijämies 8O

Avatar
tkr
B-junnu
B-junnu
Viestit: 28
Liittynyt: 05.07.2004 00:00
Viesti:

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja tkr » 28.09.2013 11:42

Tommi kirjoitti:Taitaa huomenna ajaa Nuoralan poika muille kaksvetomiehille ns. jäljet selkähä :) Onhan se helppoo, kun saa vetää rehellisesti paperista!
Ek 4 Viitapohjan jälkeen jälkiä on etupuolella ja selässä 8O Huikeessa vedossa on Nuorala.
Ford Escort BDG NO-98

Avatar
Tuomo
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 92
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Tuomo » 28.09.2013 11:56

M.Sport kirjoitti:Juu Rampasen kyyti myös loistavaa! Eihän tota Jaskaa voi näköjään muihin ähvän kuolevaisiin edes verrata! Ei äkkiä tule mieleen yhtä huimaa säväytystä mihin vertais!
Korhosen Mika 2-ryhmän Escortilla Teboil rallissa oisko ollut -88?

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 28.09.2013 12:55

Juu Mika keikkui taolla kolmantena Sundströmmin ja Burin takana. Seuraavina oli pari B-ryhmän Audia. Silloin tosin ajettiin muistaakseni ilman nuottia ja Mikalle melko tutuilla teillä!

Avatar
ripez12r
Yleinen
Yleinen
Viestit: 194
Liittynyt: 19.09.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja ripez12r » 28.09.2013 13:17

Kyl on menoa nuoralalla!!!!! Eikä noi volvot originaalitkaan ihan kamalia ole, eemeli päästelee tosissaan

Avatar
skodisti
Viestit: 11
Liittynyt: 18.09.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja skodisti » 28.09.2013 13:45

rampasella vissiin kytkinongelmia hidastaa vähän vauhtia

RalliAhonen
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 00:00
Paikkakunta: Muurame

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja RalliAhonen » 28.09.2013 14:22

skodisti kirjoitti:rampasella vissiin kytkinongelmia hidastaa vähän vauhtia
Ei ainakaan vielä onneksi vaikuta pahalta Rampasen tilanne. :P

Avatar
Arcos
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 25.07.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Arcos » 28.09.2013 14:24

Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.

Vastaa Viestiin