Teijotalot 5.10.2013

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Rallysup
B-junnu
B-junnu
Viestit: 20
Liittynyt: 10.03.2012 20:25

Teijotalot 5.10.2013

Viesti Kirjoittaja Rallysup » 07.10.2013 18:28

Olipa hyvä kisa, järkkä pelasi, pätkät pelasi, kalusto ystävällinen (yksi kivi ajolinjalla), tiet olivat erinomaisessa kunnossa ja sopivia erikoiskokeiksi. Kiitos SalonUA ja Onnea vuosista ja voimia jatkoon! Me ainakin tykättiin ja vähän pärjättiinkin!

Numero 136 Kärkäinen-Savolainen

HarriS :P

Vastaa Viestiin