Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
basso
KV
KV
Viestit: 542
Liittynyt: 10.05.2004 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja basso » 15.10.2013 16:18

expert kirjoitti: Missä merkkivahdit,kannattais kysyä kilpailujärjestäjältä
Tottahan se on, että ne merkit ja vahdit pitäisi olla aina paikallaan. Usein vaan näkee kisoissa sellaisia merkkivahteja, joilla ei hoksottimet ja kokemus ole sitä luokkaa, että liikahtaisi asentelemaan kaatunutta merkkiä uudelleen. Kukaan ei välttämättä ole juuri hänelle ehtinyt/hoksannut painottaa, että tehtäväsi on vaalia merkin koskemattomuutta.
If in doubt - flat out

Avatar
SYYSPOIKA65
Viestit: 10
Liittynyt: 23.10.2010 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja SYYSPOIKA65 » 15.10.2013 17:37

hieno suoritus juhannusvuoren veljeksiltä. harmi, kun jarkko ojalan kisa jäi kesken, olis se ollut hienoa myös muiden uusien miesten nousevan podiumille.

Avatar
jore61
B-junnu
B-junnu
Viestit: 34
Liittynyt: 22.07.2010 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja jore61 » 15.10.2013 18:53

Kenelläkään tietoa miten nro 122 kuski voi ? Oli nimittäin himskutin kova kaato ek 5:lla !!!!

Avatar
Rookie
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 112
Liittynyt: 16.05.2004 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Rookie » 15.10.2013 20:01

Eikö nro 122 "keskeyttänyt" nelosella - hylkäykseen?

Avatar
rallitahti
B-junnu
B-junnu
Viestit: 23
Liittynyt: 03.05.2006 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja rallitahti » 15.10.2013 21:07

Toivottavasta ek 5 toimi henkilöt, ek ja turva päällikkö ottavat näistä viesteistä opiksi ja miettivät asiota ensi kerralla tarkemmin. Huimaa touhua merkkien puuttumiset ja välin pitämättömyys!

Avatar
Kollo
KV
KV
Viestit: 351
Liittynyt: 02.05.2004 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Kollo » 15.10.2013 21:45

Sen verran vielä sorvataan, että ilmeisesti etumerkki on katoillut vain tokasta risteyksestä.

Avatar
JJN
B-junnu
B-junnu
Viestit: 32
Liittynyt: 12.10.2005 00:00
Paikkakunta: Orivesi

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja JJN » 15.10.2013 22:10

Onnittelut Kimmolle ja Jannelle voitosta !!!

ps. luikasta näytti olevan mut hyvin tuntui pyörä purevan verrattuna muihin kärkiautoihin...

Avatar
Telex
B-junnu
B-junnu
Viestit: 23
Liittynyt: 09.11.2006 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Telex » 15.10.2013 22:22

jore61 kirjoitti:Kenelläkään tietoa miten nro 122 kuski voi ? Oli nimittäin himskutin kova kaato ek 5:lla !!!!
Varmaankin tarkoitat numeroa 112?
Toivottavasti kaikki kunnossa, paha oli tilanne.

Avatar
jore61
B-junnu
B-junnu
Viestit: 34
Liittynyt: 22.07.2010 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja jore61 » 16.10.2013 13:12

Joo, tarkoitin nro 112.

Avatar
ilippi
Viestit: 14
Liittynyt: 01.10.2007 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja ilippi » 16.10.2013 20:36

Jarno käppäilee pitkin pihoja normaalia verkkasempaan tahtiin, sen verran niska ja muu kroppa hellänä. Kotona kuitenkin potemassa...

Vastaa Viestiin