F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
-
arlex
- B-junnu

- Viestit: 23
- Liittynyt: 05.04.2011 18:09
F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
Tapahtumia tänne. MUT:n mukaan ainakin EK1 oli hetken aikaa poikki.
- kaatopaikka
- A-Junnu

- Viestit: 77
- Liittynyt: 23.06.2004 00:00
- Paikkakunta: Turku
Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
Ykkösellä n600 ennen maalia Yksi puuhun.
Kolmosella n 2km lähdöstä 2 pihalle ja monta hyvää linjaa;)
Kolmosella n 2km lähdöstä 2 pihalle ja monta hyvää linjaa;)
- FastLane
- Viestit: 10
- Liittynyt: 01.08.2007 00:00
Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
Huom!!
Ukin palkintojen jaosta löytynyt kameran objektiivi, kyseistä osaa voi kysellä TMS;n sihteeriltä tuntomerkkejä vastaan numerosta 0400 784 372.
Ukin palkintojen jaosta löytynyt kameran objektiivi, kyseistä osaa voi kysellä TMS;n sihteeriltä tuntomerkkejä vastaan numerosta 0400 784 372.
- vastaalkaja
- B-junnu

- Viestit: 20
- Liittynyt: 22.12.2010 00:00
Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
kattokaas a.junnujen voittajan aikaa. kestää vertailun yleiseen
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
Sama vihreä Corolla oli todella nopea jo Turun Sm-rallissa. Nyt oli pikkaisen ehkä hyötyä lähtönumerosta,paikallis kartturista, hyvästä autosta ja ehkä eniten siitä että mister A.Kivioja on tosiaan kunnon vetomieskin vielä! Peukut Aten suorituksille koko kauden osalta!
- Unto
- KV

- Viestit: 728
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Valkeakiski
- Viesti:
Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
Ei toi B-junnujen voittajakaan ihan hiljaa ole ajanut!vastaalkaja kirjoitti:kattokaas a.junnujen voittajan aikaa. kestää vertailun yleiseen
-
koistinen11
- Viestit: 17
- Liittynyt: 15.11.2005 00:00
Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat
Nii paikalis ja paikalis kartturi...onhan tästä ukiin ja pätkille melkeen 70km