Onko kellään tietoa, UMJ-259
-
ptw
- Viestit: 11
- Liittynyt: 24.02.2013 21:24
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Tunturiralli 1974, BMW, n:o 109, rek. n:o XAB-849.
Kuka tai ketkä?
PTW
Kuka tai ketkä?
PTW
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Paavo Syrjä / Hannu Kortemäki
-
ptw
- Viestit: 11
- Liittynyt: 24.02.2013 21:24
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Runsaat kiitokset Rafulle nopeasta vastauksesta.
PTW
PTW
-
malli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 05.03.2011 21:02
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyykö historiaa escort OMP-811.
- PQQ
- B-junnu

- Viestit: 21
- Liittynyt: 22.09.2007 00:00
- Paikkakunta: Salo
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Mahtaisikohan löytyä historiaa Starletille TYM-268
-
jallis31
- A-Junnu

- Viestit: 75
- Liittynyt: 23.09.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Minkälainen historia starlet reknro: YBE-694
- dynamiitti
- Viestit: 8
- Liittynyt: 19.03.2006 00:00
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Onko tästä Kellään mitään tietoa, historiaa? Audi coupe quattro, valmiste numero
WAUZZZ85ZBA901476.
WAUZZZ85ZBA901476.
- Samil
- KV

- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.03.2004 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Moro Rafu. Kulkeutu talliin tuommonen Kostaja. EGY-926, entinen rek. EFK-435. Mitähän kaikkea tuollainen sotaratsu on nähnyt elämänsä aikana?
Teippaukset, tarrat, banderollit ym. edullisesti ja nopeasti!! http://www.ostatarra.fi
- mrgallop
- KV

- Viestit: 381
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
- Paikkakunta: oulu
Re:
Tässä ois Samille jotain juttua tuosta kostovaunusta! Muuan vuosi sitten täällä keskusteltiin siittä.kemppju1 kirjoitti:Keltainen taitaa olla. On vielä elossa ja Haukiputaalla..mrgallop kirjoitti:Eihän ollut isolamppunen ja väriltään sininen......? tämä tais tulla Ouluun kyllä -96.jjy kirjoitti:onkohan kostaja egy-926 vielä hengissä? myin sen vuonna 98 ouluun.
Eikun tämä EGYhän on se keltanen!! kaverini osti tämän silloin, tais olla jopa keltasen pörssin kannessa!! On se luultavasti hengissä, kaverini myi sen sitten eteenpäin n.2003/04 tänne Oulun lähimaastoon ja osina sitä kylläkin kauppaili seuraava omistaja huutonetin puolella tämän talven aikaan.
Sillä ajettiin Pohjolaralli 2000 tai 2001 ja seuraava kaveri ajoi jonkun matkaa Suopunkirallissa oisko 2004, sittemmin ollut vissiin ihan "harraste"autona.
jukka
-SSS sihisevää ruutia-
- mrgallop
- KV

- Viestit: 381
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
- Paikkakunta: oulu
Re: Onko kellään tietoa?
Ja vielä jotain EGY sumpista, 2007 vuonna oli näitä juttuja täällä, sivuilla 3-5...jjy kirjoitti:
kyseessä on keltainen pikkulamppu isolampun keulalla jossa kuitenkin pyöreät lyhdyt! oli muuten pörssin kannessa syksyllä -98. hienoa kuulla että on ollut ainakin tällä vuosituhannella kisa käytössä. auto oli 90 luvun alkupuoliskolla martti sirrolla sprint käytössä nuorten luokassa.
-SSS sihisevää ruutia-
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Pekka Ruokonen & Jaakko Yliluoma 1996-1998Samil kirjoitti:Moro Rafu. Kulkeutu talliin tuommonen Kostaja. EGY-926, entinen rek. EFK-435. Mitähän kaikkea tuollainen sotaratsu on nähnyt elämänsä aikana?
Heikki Linna 1999
Veli-Pekka Soronen 2004
Teijo Leskelä 2012
- mrgallop
- KV

- Viestit: 381
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
- Paikkakunta: oulu
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Oliko siinä Rafu perää, että tuolla EGY:llä olisi ajettu samana päivänä kaksi eri kilpailua, ehkä vuosina 97-98?? Muistelen, että jotain tuommoista poristiin aikanaan, en muista oliko sprinttejä molemmat, ehkä nuortenluokassa, ennenkuin auto tuli Ouluun.
-SSS sihisevää ruutia-
- pekukopa
- A-Junnu

- Viestit: 80
- Liittynyt: 07.07.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
ko sumpilla ajettiin 4 kilpailua peräkkäisinä päivinä oliskohan se ollut -97 perjantaina tyrnävä-ralli ,lauantaina jyväskylän talviralli,sunnuntaina lapuan rallisprint ja maanantaina ralli isokyrö
-
turre72
- Viestit: 5
- Liittynyt: 14.05.2011 19:05
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyykö rekisterille OHY-63 kilpailuhistoriaa.
- MJT
- WRC

- Viestit: 1046
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Toiset puhuvat Kostajasta ja toiset Sumpista. Kostaja on Avenger ja Sumppi on Sumbeam Imp, eli alunperin aivan eri autoja. Mielestäni oikeat nimitykset autoille ovat juuri mainitsemani.Eli ei sotketa Kostajaa Imp´iin.pekukopa kirjoitti:ko sumpilla ajettiin 4 kilpailua peräkkäisinä päivinä oliskohan se ollut -97 perjantaina tyrnävä-ralli ,lauantaina jyväskylän talviralli,sunnuntaina lapuan rallisprint ja maanantaina ralli isokyrö