Tän rakenteli rallikäyttöön J.Oinas jotakuinkin -85 tuolla lapinläänin rajalla kuivaniemessä.Todella hyvin sen teki ja aikakaudella käytettyyn tyyliin. Ohc ja 2 ryhmään. Oli kyllä hieno ja kovaa kulki. Usein kävin katsomassa kun sitä rakenteli. Ajeli autolla muutaman vuoden. Taisipa joitakin voittoja tulla ja joku ulosajokin joista yksi (muistaakseni pohjolanralli)oli aika raju. Korjasi vimpanpäälle mut sit myöhemmin myi. En tiedä mihinpäin auto lähti. Vähän vanha viesti mutta tossa vasta muistu toi rekkari.malli kirjoitti:Löytyykö historiaa escort OMP-811.
Onko kellään tietoa, UMJ-259
-
st seitenkaks
- Viestit: 14
- Liittynyt: 03.09.2011 22:38
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
- Whiz
- KV

- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.10.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
MJT kirjoitti:Toiset puhuvat Kostajasta ja toiset Sumpista. Kostaja on Avenger ja Sumppi on Sumbeam Imp, eli alunperin aivan eri autoja. Mielestäni oikeat nimitykset autoille ovat juuri mainitsemani.Eli ei sotketa Kostajaa Imp´iin.pekukopa kirjoitti:ko sumpilla ajettiin 4 kilpailua peräkkäisinä päivinä oliskohan se ollut -97 perjantaina tyrnävä-ralli ,lauantaina jyväskylän talviralli,sunnuntaina lapuan rallisprint ja maanantaina ralli isokyrö
Avenger on Avenger, ja IMP on IMP...sumppeja molemmat.
Kuka niitä nyt keskenään sotkemaan.
Kirjoitetaan muuten SuNbeam ei SuMbeam.
- Tommi
- B-junnu

- Viestit: 38
- Liittynyt: 13.05.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
..ja yllättävän vikkeliä 
- salminemko
- Viestit: 9
- Liittynyt: 27.01.2006 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
minua kiinostaisi aikanaan omistamani escort EV-21 onko sillä muuta kilpailuhistoriaa entiset omistjat ja mahd. nykytila. kiitos RAFU jo etukäteen vaivannäöstä.
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Tuo kilpi ei herätä mitään, onko se varmasti oikein ?salminemko kirjoitti:minua kiinostaisi aikanaan omistamani escort EV-21 onko sillä muuta kilpailuhistoriaa entiset omistjat ja mahd. nykytila. kiitos RAFU jo etukäteen vaivannäöstä.
Ettet tarkoita EZV-58 ?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
ojk, Samil ja turre72 voisivat lukea yksityisviestejään.
-
turre72
- Viestit: 5
- Liittynyt: 14.05.2011 19:05
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Rafulle kiitos tiedoista.
- Samil
- KV

- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.03.2004 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Rafulle laitettu yv. Muillekin tiedoksi tämän EFK/EGY kostajan alkuperäinen rek.tunnus TJP-146, liekkö ollut jo 80-luvulla kilpakäytössä?
Teippaukset, tarrat, banderollit ym. edullisesti ja nopeasti!! http://www.ostatarra.fi
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
En löydä kilpailuhistoriaa TJP kilvellekään.Samil kirjoitti:Rafulle laitettu yv. Muillekin tiedoksi tämän EFK/EGY kostajan alkuperäinen rek.tunnus TJP-146, liekkö ollut jo 80-luvulla kilpakäytössä?
- k57ejh
- Viestit: 8
- Liittynyt: 24.10.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyykö tietoa Volvosta OST-5
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Helge Riihiluoma 1966-68
- mese
- Viestit: 5
- Liittynyt: 06.02.2007 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Jokohan on paalattu Esko NAL-786. Kiitokset Rafulle etukäteen.
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Viimeksi nähty Leppävirran rallissa helmikuussa 2001. Silloin kilvet olivat TYI-283.
-
panka
- Viestit: 2
- Liittynyt: 13.02.2012 16:40
- Paikkakunta: Lieksa
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyykö historiatietoja näistä: Imp SBM-550 ja Escort UF-975.
Kiitos!
Kiitos!
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Anja Tahvanainen ja Seppo Kokkonen/Osmo Lihavainenpanka kirjoitti:Löytyykö historiatietoja näistä: Imp SBM-550 ja Escort UF-975.
Kiitos!