F-Cup Riihimäki
- penamoilanen
- Viestit: 5
- Liittynyt: 10.01.2011 00:00
Re: F-Cup Riihimäki
Missä oli Taisko Lario?
-
Foxhole Racing Team
- A-Junnu

- Viestit: 52
- Liittynyt: 22.08.2011 21:48
Re: F-Cup Riihimäki
Penkalla huhuttiin että taisko olisi perjantaina loukkaantunut siviilikolarissa. paremmin tietävät kertokoon.
-
zeizei4
- A-Junnu

- Viestit: 124
- Liittynyt: 19.05.2012 22:28
Re: F-Cup Riihimäki
Morjes!
Täällä on hieman tuosta Craigin ajosta puhuttu. Yleisellä tasolla nuo Breenin incarit eivät tosiaankaan menneet ihan putkeen kun oma kamera oli irlantilaisen näkökentässä joten se poistettiin, ja se kamera joka sinne jäi, oli nyt sijoitettu miten oli eikä siihenkään kameraan tallentunut kuin erikoiskokeet 4 ja 5.
Terv: Juuso Jalovaara
Täällä on hieman tuosta Craigin ajosta puhuttu. Yleisellä tasolla nuo Breenin incarit eivät tosiaankaan menneet ihan putkeen kun oma kamera oli irlantilaisen näkökentässä joten se poistettiin, ja se kamera joka sinne jäi, oli nyt sijoitettu miten oli eikä siihenkään kameraan tallentunut kuin erikoiskokeet 4 ja 5.
Terv: Juuso Jalovaara
- OKS
- Yleinen

- Viestit: 278
- Liittynyt: 25.01.2006 00:00
- Paikkakunta: Puuppola
Re: F-Cup Riihimäki
Tuossa aiemmin otettiin kantaa volkkariin äffässä eikä siinä, hyvä peli varmasti sekin MUTTA. Käykääpä katsomassa viime talven tunturin videoita tuubissa Reijo Mattila vs. Juha Salo kun löytyy inkkarit samalta ek:ta. Alkaa kovapäisemmäkin moottorin virittäjän silmät avautua mikä on alustan merkitys. Eikä se Mattilan autokaan kait mikään huono ole. Eli pistäkää rahat iskareihin ja säätäkää ne jos haluatte saada tulosta aikaan. Ja ei, minulta niitä ei saa...
Slippery when wet!
- JormaM
- A-Junnu

- Viestit: 78
- Liittynyt: 17.02.2006 00:00
Re: F-Cup Riihimäki
Riihimäki-rallin TV-kooste torstaina 23.1. klo 19.30 MTV Maxilla.