MRP-rallisprint palaute

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
marccus
Viestit: 16
Liittynyt: 05.02.2005 00:00
Viesti:

MRP-rallisprint palaute

Viesti Kirjoittaja marccus » 09.02.2014 19:49

Hei! Tulevaisuutta silmälläpitäen toivoisimme kommentteja kisasta ja kehitysehdotuksia tämän päivän kapinoista.
Ellet halua täällä vastata voit pistää vaikka sähköpostia marccus@netikka.fi
Kiitos kaikille mukanaolijoille, niin kilpailijoille, toimitsijoille kuin yleisöllekin.

Markku Salomäki
Kilpailijoiden yhdyshenkilö ko. tapahtumassa.

Vastaa Viestiin