Hei! Tulevaisuutta silmälläpitäen toivoisimme kommentteja kisasta ja kehitysehdotuksia tämän päivän kapinoista.
Ellet halua täällä vastata voit pistää vaikka sähköpostia marccus@netikka.fi
Kiitos kaikille mukanaolijoille, niin kilpailijoille, toimitsijoille kuin yleisöllekin.
Markku Salomäki
Kilpailijoiden yhdyshenkilö ko. tapahtumassa.