Onko kellään tietoa, UMJ-259
-
panka
- Viestit: 2
- Liittynyt: 13.02.2012 16:40
- Paikkakunta: Lieksa
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Kiitos! 
-
AskoE
- A-Junnu

- Viestit: 144
- Liittynyt: 29.01.2012 10:11
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Mitä kaikkia kilpiluja? Missä autot tai jäämistöt nyt, vai ovatko tyysti kadonneet?rafu kirjoitti:Anja Tahvanainen ja Seppo Kokkonen/Osmo Lihavainenpanka kirjoitti:Löytyykö historiatietoja näistä: Imp SBM-550 ja Escort UF-975.
Kiitos!
- Asko -
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Eiköhän nuo ole jo sulattamossa. Anja ajeli rallia (8 kilpailua) 1977-1979.
Seppo Kokkonen tuolla autolla 3 rallia 1978-1979 ja Osmo Lihavainen 3 rallia 1979.
Sun pitää kysyä heiltä, Lieksalaisia ainakin ovat olleet.
Seppo Kokkonen tuolla autolla 3 rallia 1978-1979 ja Osmo Lihavainen 3 rallia 1979.
Sun pitää kysyä heiltä, Lieksalaisia ainakin ovat olleet.
-
koistinen11
- Viestit: 17
- Liittynyt: 15.11.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Jyk-66 missä mahtaa olla ja onko historiasta ja menestyksestä tietoa?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Paaralan Pekka sen teki 1992, Järvisen Manulla se oli 1994. Eero Ruokonen, Pertti Hämäläinen ja Viljo Suojama käyttivät 1994-1996.koistinen11 kirjoitti:Jyk-66 missä mahtaa olla ja onko historiasta ja menestyksestä tietoa?
Rantakaren Jari sen sitten osti 1996 ja selätti 1997 Teboil rallissa. Sen jälkeen ei ole näkynyt. Olisikohan se vielä Keravalla ?
- warremies
- Viestit: 18
- Liittynyt: 15.12.2006 00:00
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Mistä on viimeinen havainto Warresta UJH-587?
- Vilperi
- B-junnu

- Viestit: 33
- Liittynyt: 19.09.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
- MJT
- WRC

- Viestit: 1046
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
warremies kirjoitti:Mistä on viimeinen havainto Warresta UJH-587?
Kukahan autolla oli ajellut? Meilläkin oli yksi Warpunen, mutta rek,numero ei mielessä. Itse en sillä ajanut, ja myin sen eteenpäin Ohrankämmenelle.Vanha kilpuri Karjaalta.
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Viimeksi taisi näkyä Kangasniemellä 1989 ESP-Rallispecialissa
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Viimeksi nähty Rantarallissa 2007Vilperi kirjoitti:Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
- Mikkeli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 06.09.2008 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Nykyään tuo mbl-240 kari-pekka saarella jos ei ole eteenpäin laittanut.
- Vilperi
- B-junnu

- Viestit: 33
- Liittynyt: 19.09.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
rafu kirjoitti:Viimeksi nähty Rantarallissa 2007Vilperi kirjoitti:Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
Kiitos tiedosta Rafu
- yak52
- Viestit: 9
- Liittynyt: 27.11.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Onko tietoa
Toponen Toponen ajoi joskus -80 luvulla Opel kadett gte:llä rek nro TJX 401 (muistini mukaan). Onko auto vielä elossa?
HKU
Toponen Toponen ajoi joskus -80 luvulla Opel kadett gte:llä rek nro TJX 401 (muistini mukaan). Onko auto vielä elossa?
HKU
-
jknR
- KV

- Viestit: 416
- Liittynyt: 02.08.2007 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyisiköhän mitään tietoa Alfa Romeo 1750 GT Velocesta, rek nro ZZE-10. Vuosimalli 1971. Auton nykyinen omistaja olisi erittäin kiitollinen kaikista tiedoista auton alkutaipaaleesta suomessa. 1975 Sveitsin Talvirallissa on ainakin ollut mukana.
Edit. Alfassa on ollut myöhemmin myös rekisteritunnukset NM-900 ja NGG-87.
Tuolla juttua auton tuoreemmista vaiheista projektiketjun muodossa. Bertone coupé -71
Edit. Alfassa on ollut myöhemmin myös rekisteritunnukset NM-900 ja NGG-87.
Tuolla juttua auton tuoreemmista vaiheista projektiketjun muodossa. Bertone coupé -71
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Käsittääkseni Seppo Niittymäki ja Pauli Silvennoinen ajoivat rataa tällä yksilöllä 1973.jknR kirjoitti:Löytyisiköhän mitään tietoa Alfa Romeo 1750 GT Velocesta, rek nro ZZE-10. Vuosimalli 1971. Auton nykyinen omistaja olisi erittäin kiitollinen kaikista tiedoista auton alkutaipaaleesta suomessa. 1975 Sveitsin Talvirallissa on ainakin ollut mukana.
Markku Viljamaa ajoi 4 rallia 1975