Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
panka
Viestit: 2
Liittynyt: 13.02.2012 16:40
Paikkakunta: Lieksa

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja panka » 02.01.2014 19:38

Kiitos! 8)

AskoE
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 144
Liittynyt: 29.01.2012 10:11

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja AskoE » 02.01.2014 23:12

rafu kirjoitti:
panka kirjoitti:Löytyykö historiatietoja näistä: Imp SBM-550 ja Escort UF-975.

Kiitos!
Anja Tahvanainen ja Seppo Kokkonen/Osmo Lihavainen
Mitä kaikkia kilpiluja? Missä autot tai jäämistöt nyt, vai ovatko tyysti kadonneet?
- Asko -

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 02.01.2014 23:52

Eiköhän nuo ole jo sulattamossa. Anja ajeli rallia (8 kilpailua) 1977-1979.
Seppo Kokkonen tuolla autolla 3 rallia 1978-1979 ja Osmo Lihavainen 3 rallia 1979.
Sun pitää kysyä heiltä, Lieksalaisia ainakin ovat olleet.

koistinen11
Viestit: 17
Liittynyt: 15.11.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja koistinen11 » 04.01.2014 15:52

Jyk-66 missä mahtaa olla ja onko historiasta ja menestyksestä tietoa?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 04.01.2014 19:38

koistinen11 kirjoitti:Jyk-66 missä mahtaa olla ja onko historiasta ja menestyksestä tietoa?
Paaralan Pekka sen teki 1992, Järvisen Manulla se oli 1994. Eero Ruokonen, Pertti Hämäläinen ja Viljo Suojama käyttivät 1994-1996.
Rantakaren Jari sen sitten osti 1996 ja selätti 1997 Teboil rallissa. Sen jälkeen ei ole näkynyt. Olisikohan se vielä Keravalla ?

Avatar
warremies
Viestit: 18
Liittynyt: 15.12.2006 00:00
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja warremies » 19.01.2014 22:28

Mistä on viimeinen havainto Warresta UJH-587?

Avatar
Vilperi
B-junnu
B-junnu
Viestit: 33
Liittynyt: 19.09.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Vilperi » 20.02.2014 20:42

Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?

Avatar
MJT
WRC
WRC
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.05.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja MJT » 20.02.2014 23:04

warremies kirjoitti:Mistä on viimeinen havainto Warresta UJH-587?

Kukahan autolla oli ajellut? Meilläkin oli yksi Warpunen, mutta rek,numero ei mielessä. Itse en sillä ajanut, ja myin sen eteenpäin Ohrankämmenelle.Vanha kilpuri Karjaalta.

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 21.02.2014 10:11

Viimeksi taisi näkyä Kangasniemellä 1989 ESP-Rallispecialissa

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 21.02.2014 10:13

Vilperi kirjoitti:Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
Viimeksi nähty Rantarallissa 2007

Avatar
Mikkeli
Viestit: 1
Liittynyt: 06.09.2008 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Mikkeli » 22.02.2014 06:41

Nykyään tuo mbl-240 kari-pekka saarella jos ei ole eteenpäin laittanut.

Avatar
Vilperi
B-junnu
B-junnu
Viestit: 33
Liittynyt: 19.09.2005 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Vilperi » 24.02.2014 11:34

rafu kirjoitti:
Vilperi kirjoitti:Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
Viimeksi nähty Rantarallissa 2007

Kiitos tiedosta Rafu

Avatar
yak52
Viestit: 9
Liittynyt: 27.11.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja yak52 » 28.02.2014 22:27

Onko tietoa

Toponen Toponen ajoi joskus -80 luvulla Opel kadett gte:llä rek nro TJX 401 (muistini mukaan). Onko auto vielä elossa?

HKU

jknR
KV
KV
Viestit: 416
Liittynyt: 02.08.2007 00:00
Viesti:

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja jknR » 03.03.2014 22:43

Löytyisiköhän mitään tietoa Alfa Romeo 1750 GT Velocesta, rek nro ZZE-10. Vuosimalli 1971. Auton nykyinen omistaja olisi erittäin kiitollinen kaikista tiedoista auton alkutaipaaleesta suomessa. 1975 Sveitsin Talvirallissa on ainakin ollut mukana.

Edit. Alfassa on ollut myöhemmin myös rekisteritunnukset NM-900 ja NGG-87.

Tuolla juttua auton tuoreemmista vaiheista projektiketjun muodossa. Bertone coupé -71

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 04.03.2014 08:51

jknR kirjoitti:Löytyisiköhän mitään tietoa Alfa Romeo 1750 GT Velocesta, rek nro ZZE-10. Vuosimalli 1971. Auton nykyinen omistaja olisi erittäin kiitollinen kaikista tiedoista auton alkutaipaaleesta suomessa. 1975 Sveitsin Talvirallissa on ainakin ollut mukana.
Käsittääkseni Seppo Niittymäki ja Pauli Silvennoinen ajoivat rataa tällä yksilöllä 1973.
Markku Viljamaa ajoi 4 rallia 1975

Vastaa Viestiin