Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
pontikka
B-junnu
B-junnu
Viestit: 41
Liittynyt: 03.02.2011 10:25

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja pontikka » 19.04.2014 15:45

Moro löytyskö tämän auton edellisistä seikkailusta mitään tietoa
Ford Sierra katsastuskortin numero,009749,milloihan sen vois laittaa historic autoksi?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 19.04.2014 19:48

Kenda1.0 kirjoitti: Auto siis wihreä woimanpesä-ankka AFX-14
Historia alkoi 1996, silloin omistajana oli Risto Laine ja kilvet JVI-70.
1998 se meni Virtasen Paavolle, ja 2000 sillä ajoi Timo Rekiranta.
2001 Jarmo Forsberg vaihtoi AFX kilville, ja 2005 auto meni Panu Hiltuselle.
Sen jälkeen sillä on ajanut Tommi Koivula, Markku Saarinen, Janne Pensikkala, Miko Pensikkala, Kimmo Lilja, Riina Pahlberg, Kenneth Ekman, Sami Ranki

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 19.04.2014 19:52

pontikka kirjoitti:Moro löytyskö tämän auton edellisistä seikkailusta mitään tietoa
Ford Sierra katsastuskortin numero,009749,milloihan sen vois laittaa historic autoksi?
Katsastuskortti 9749 on Fiat Uno Turbo

Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Frog » 19.04.2014 20:44

rafu kirjoitti:
pontikka kirjoitti:Moro löytyskö tämän auton edellisistä seikkailusta mitään tietoa
Ford Sierra katsastuskortin numero,009749,milloihan sen vois laittaa historic autoksi?
Katsastuskortti 9749 on Fiat Uno Turbo
Korinvaihto 8)

Avatar
Kenda1.0
Yleinen
Yleinen
Viestit: 173
Liittynyt: 20.09.2011 00:38

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Kenda1.0 » 19.04.2014 21:48

Iso kiitos rafulle!

Eli niinkuin kuvittelinkin niin exä on esim tässä kuvassa :arrow: http://zoomailija.kuvat.fi/kuvat/Vanhat ... 400651.jpg

Muutama muukin kuva ja video on löytynyt missä toi koppa ei ihan vaakasuorassa ole :roll:

pontikka
B-junnu
B-junnu
Viestit: 41
Liittynyt: 03.02.2011 10:25

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja pontikka » 20.04.2014 07:42

Perskule väärä numero,oikea numero,4058

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.04.2014 08:42

pontikka kirjoitti:Perskule väärä numero,oikea numero,4058
1990 Jarkko Kuuru
2001 Seppo Liikkanen
2008 Harri Kettunen
2010 Raine Hietala

Historikkiin pääsee kun J2 ikäkausi (1986-1990) joskus avataan.

Avatar
hartsari
Viestit: 9
Liittynyt: 24.12.2007 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja hartsari » 23.04.2014 15:31

löytynekkö tuommosella leimakortin numerolla mitään 7130

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 23.04.2014 23:19

hartsari kirjoitti:löytynekkö tuommosella leimakortin numerolla mitään 7130
Alunperin N-ryhmän AE86.
1993 -1994 Timo Virtanen (Imatra) 8 rallia

Avatar
hartsari
Viestit: 9
Liittynyt: 24.12.2007 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja hartsari » 24.04.2014 17:55

kiitokset rafulle.

pontikka
B-junnu
B-junnu
Viestit: 41
Liittynyt: 03.02.2011 10:25

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja pontikka » 25.04.2014 21:36

Kiitokset,milloihan tämä j2 luokka ois tulossa?Ajattelin et jos löis tuon osiksi jossain vaiheessa ja tekis sit uusiksi.
T:Jouni

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 25.04.2014 23:15

pontikka kirjoitti:Kiitokset,milloihan tämä j2 luokka ois tulossa?Ajattelin et jos löis tuon osiksi jossain vaiheessa ja tekis sit uusiksi.
T:Jouni
Mitään päätöksiä ei ole vielä tehty.
Ehkä syksymmällä tiedetään enemmän.

Avatar
jansix
B-junnu
B-junnu
Viestit: 28
Liittynyt: 09.02.2010 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja jansix » 26.04.2014 23:13

minua kiinnostaa myös tuo ajankohta, täällä oulussa on itsellä työnalla kilpailematon 4x4 cossu sierra, miten passitukset ja katsastus kortti? missä järjestyksessä? hommaanko nyt finR kortin jos aikoo sprinttiä ajaa?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 27.04.2014 18:26

jansix kirjoitti:minua kiinnostaa myös tuo ajankohta, täällä oulussa on itsellä työnalla kilpailematon 4x4 cossu sierra, miten passitukset ja katsastus kortti? missä järjestyksessä? hommaanko nyt finR kortin jos aikoo sprinttiä ajaa?
Kyllähän sen voi passittaa vaikka heti, mutta ei sillä pääse ajamaan historic luokissa vielä. Passiin kuuluu historic katsastuskortti.

Avatar
jansix
B-junnu
B-junnu
Viestit: 28
Liittynyt: 09.02.2010 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja jansix » 27.04.2014 20:56

kiitos, tämä selvensi paljo. tv janne

Vastaa Viestiin