Onko kellään tietoa, UMJ-259
- fordpoju
- A-Junnu

- Viestit: 51
- Liittynyt: 05.10.2008 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyykö tietoa välikopasta rekkarilla AEV-402 katsastuskortti 00000786?
- JoneLampinen
- KV

- Viestit: 308
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
fordpoju kirjoitti:Löytyykö tietoa välikopasta rekkarilla AEV-402 katsastuskortti 00000786?
Alun perin 1.3 kent siviiliauto josta J.Pummila rakensi -90 1.6 kent ralliauton ja vaihtoi sen vuodenvaihteessa Vanha-jaakkolan Leenan SM-autoon. AEV-402 muuttui Timo Vanha-jaakkolan käsissä 2.0 ohc tekniikalle ja käskyttäjäksi vaihtui Rauno Särkivuori joka voitti autolla mm.JämsäRallin 1994 A-junnujen yleiskisan. Sen jälkeen kun auto Ranelta lähti ei tietoa?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
2002 Timo Lämsä
2003 Markku Järvinen
2004 Jani Honkala, Petri Vastamäki
2003 Markku Järvinen
2004 Jani Honkala, Petri Vastamäki
- fordpoju
- A-Junnu

- Viestit: 51
- Liittynyt: 05.10.2008 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Kiitoksia näistä tiedoista. Auto tällä hetkellä Hollolassa ja luultavasti vielä tänä kesänä soralla
- lotari
- B-junnu

- Viestit: 31
- Liittynyt: 25.02.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Tuv-424 minkähänlainen historia?? Liikkunut ilmeisesti myös kilvellä tbu-346.
-
kaimarkus
- KV

- Viestit: 301
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Minkälainen historia löytyy kilvelle XBU-345
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Osmo Salmi
Reijo Nurminen
Harri Kananen
Harri Mölsä
Reijo Nurminen
Harri Kananen
Harri Mölsä
- Ravioja
- Yleinen

- Viestit: 226
- Liittynyt: 09.08.2010 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyisikö näin päin tietoa, eli mikä oli rekkari ja kenellä oli myöhemmin 1,6 vanhakorinen Toyota Corolla joka oli Kiteellä Timo Waschkolla ja sen jälkeen Esa Mikkosella?
- Ravioja
- Yleinen

- Viestit: 226
- Liittynyt: 09.08.2010 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Tarkennuksena että oli 80- luvun loppu
-
Wellu50
- Viestit: 1
- Liittynyt: 02.01.2015 22:01
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Ajelin 80 luvun lopulla rallia escorteilla,ensin NL-735 alkuperäinen rs 2000 mk1 -75 ,onkohan kellään tietoa sen historiasta ennen minua (-88) auto oli ilmeisesti tehty ihan uudesta autosta ralliautoksi.
Oli sillon -88 kakkosryhmäläinen mutta pystykaasuttimilla.Sitten -89 ajelin välikappa rs lla XBR-116,onko sen historiasta minun jälkeen tietoa ?
Oli sillon -88 kakkosryhmäläinen mutta pystykaasuttimilla.Sitten -89 ajelin välikappa rs lla XBR-116,onko sen historiasta minun jälkeen tietoa ?
- jannem
- Viestit: 4
- Liittynyt: 05.10.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Hei,
Onko tietoa ABC-120 Skodasta?
Onko tietoa ABC-120 Skodasta?
- MJT
- WRC

- Viestit: 1046
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Auto on Forssan seudulla. Viimeksi kysyessäni, ei omistaja ollut halukas myymään sitä. Minun piti sitten rakentaa vastaava replica kun osia oli nurkissa.jannem kirjoitti:Hei,
Onko tietoa ABC-120 Skodasta?
Tarkistin kysyjän nimen, ja päättelin sukunimestä että auto saattoi olla joskus teilläkin? Autollahan ajoi aikoinaan Jyrki Mäki.
- jannem
- Viestit: 4
- Liittynyt: 05.10.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Hei,MJT kirjoitti:Auto on Forssan seudulla. Viimeksi kysyessäni, ei omistaja ollut halukas myymään sitä. Minun piti sitten rakentaa vastaava replica kun osia oli nurkissa.jannem kirjoitti:Hei,
Onko tietoa ABC-120 Skodasta?
Tarkistin kysyjän nimen, ja päättelin sukunimestä että auto saattoi olla joskus teilläkin? Autollahan ajoi aikoinaan Jyrki Mäki.
Pitää paikkansa. Olisi mahtavaa tietää auton nykykunto.
-
tgb
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 28.07.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Muistanko väärin vai oliko tuo sama auto jolla Markku Saaristo ajoi aikanaan,
- jannem
- Viestit: 4
- Liittynyt: 05.10.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Samasta autosta kyse.tgb kirjoitti:Muistanko väärin vai oliko tuo sama auto jolla Markku Saaristo ajoi aikanaan,