Rallicross härmä
- Jamo240
- A-Junnu
- Viesti:
Rallicross härmä
Onkos kellään kuvia tai videota tuolta härmän krc kisasta kun luin tossa hanaa lehdestä että oli mun vanha auto selätetty niin olis kiva nähä mihin kuntoon meni ja millä tavalla. Muutenkin krc kuvat kiinnostaa et jos joku tietää jotain osotetta missä niitä olis niin ois kiva käydä kattoos.
- mikkovil
- MrVolvo
- A-Junnu
- Viesti:
Re: Rallicross härmä
Jamo240 kirjoitti:Onkos kellään kuvia tai videota tuolta härmän krc kisasta kun luin tossa hanaa lehdestä että oli mun vanha auto selätetty niin olis kiva nähä mihin kuntoon meni ja millä tavalla. Muutenkin krc kuvat kiinnostaa et jos joku tietää jotain osotetta missä niitä olis niin ois kiva käydä kattoos.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin siellä kaatui vain yksi auto ja sekin
oli Valkaman Jarkko. Auto ei kuulemma mennyt pahaan kuntoon . Mulla vois löytyä yksi kuva ko autosta kaadon jäljiltä.
Joitakin kuvia löytyy sivuilta www.visua.fi , sieltä sivuilta kuvagalleria ja ekana taitaakin olla Härmän kuvia. Valitettavasti tuosta "selätyksestä" ei ole kuvaa, koska ei tullut varmaan monelle mieleen, että joku jo vapaissa harjotuksissa yksistään pyörisi...
- Tinke
- WRC
- Viesti:
seurakaverit osaa :DMrVolvo kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt niin siellä kaatui vain yksi auto ja sekin oli Valkaman Jarkko. Auto ei kuulemma mennyt pahaan kuntoon . Mulla vois löytyä yksi kuva ko autosta kaadon jäljiltä.
---------------------------
motorsporttraveller.net
motorsporttraveller.net
- PMM
- WRC
- Viesti:
On mulla kaadon jälkiseurauksista kuvia koneella. Autoonhan ei tullut juurikaan vaurioita (ainakaan ulkoisia).
http://www.rallikuvat.net" onclick="window.open(this.href);return false; @ Facebook
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.
- Jamo240
- A-Junnu
- Viesti:
Jos joltain niitä kuvia löytyy niin saa laittaa sähköpostiin jarno80@luukku.com tulemaan :D mutta ei mielellään liika suuria kun toi tila tossa luukussa rajallinen. Kiitos jo näin etukäteen!! Onneks ei mennyt pahaan kuntoon jos vaikka pääsis somerolle katsomaan kuinka auto kulkee.MrVolvo kirjoitti: Jos olen oikein ymmärtänyt niin siellä kaatui vain yksi auto ja sekin
oli Valkaman Jarkko. Auto ei kuulemma mennyt pahaan kuntoon . Mulla vois löytyä yksi kuva ko autosta kaadon jäljiltä.
- HRT
- B-junnu
- Viesti:
Yksi kuva löytyy myös täältä:
http://www.netikka.net/tikkar/kuvat/pho ... to_18.html
http://www.netikka.net/tikkar/kuvat/pho ... to_18.html