luokkari hakusessa.
-
- B-junnu
- Viestit: 35
- Liittynyt: 07.02.2007 00:00
luokkari hakusessa.
Löyty netistä eli ei tarvetta enää..
Ojan pohjalta ruoskitaan sitte viiden sakkii =)
- Team_RS
- B-junnu
- Viestit: 23
- Liittynyt: 02.09.2010 00:00
Re: luokkari hakusessa.
Löyty netistä. Homma bueno.
- TPT
- B-junnu
- Viestit: 25
- Liittynyt: 03.09.2009 00:00
Re: luokkari hakusessa.
Mahtaskohan kellään olla luokkaria, Sierra XR4Ti A-5261 ?? Eli sen pinto koneisen.
- casagrande
- A-Junnu
- Viestit: 109
- Liittynyt: 01.12.2004 00:00
- Paikkakunta: Espoo
Re: luokkari hakusessa.
Onkohan vm. 86 porrasperäinen Sierra 2.0 OHC-koneella luokiteltu? Jos on, niin luokitusnumero auttaisi eteenpäin.
Jos ei ole luokiteltu, niin millä koneella olisi?
Jos ei ole luokiteltu, niin millä koneella olisi?
- TPT
- B-junnu
- Viestit: 25
- Liittynyt: 03.09.2009 00:00
Re: luokkari hakusessa.
Lainaus AKK.n materiaaleista..
FORD SIERRAN ERIVAPAUS
Ford Sierralle on myönnetty erivapaus 27.1.1993 käyttää luokituksissa A5323, A5238, A5285 ja A5261 olevaa tekniikkaa Suomeen tuoduissa korimalleissa ryhmässä F. Tekniikan tulee olla ryhmän F sääntöjen mukainen. Tämä erivapaus on voimassa toistaiseksi.
Eli Cossun 2.016v , ohc 2.0 (venttiililukumäärää saa vähentää) , 2,3pinto ja v6 moottorivaihtoehdot.
FORD SIERRAN ERIVAPAUS
Ford Sierralle on myönnetty erivapaus 27.1.1993 käyttää luokituksissa A5323, A5238, A5285 ja A5261 olevaa tekniikkaa Suomeen tuoduissa korimalleissa ryhmässä F. Tekniikan tulee olla ryhmän F sääntöjen mukainen. Tämä erivapaus on voimassa toistaiseksi.
Eli Cossun 2.016v , ohc 2.0 (venttiililukumäärää saa vähentää) , 2,3pinto ja v6 moottorivaihtoehdot.
- YAT1
- Viestit: 11
- Liittynyt: 03.11.2005 00:00
Re: luokkari hakusessa.
Luokitustodistus A-5261 löytyy. 0405773693
- bmx
- Viestit: 9
- Liittynyt: 07.11.2004 00:00
- Paikkakunta: Oulu
Re: luokkari hakusessa.
Mistähän löytyisi tämä luokitustodistus?
N,A-5427 Sunny Gti-R (RNN14)
01f
Kiinostaisi selvittää, että saako f-ryhmän sunnyyn laittaa turbo mallin konepeltiä. Saattaisi auttaa imuilman viilentämisessä? Etenkin kesällä on vaikea pitää imusarja viileänä kun kansi on tavallaan "väärinpäin" eli imusarja sojottaa tulipeltiin päin.
N,A-5427 Sunny Gti-R (RNN14)
01f
Kiinostaisi selvittää, että saako f-ryhmän sunnyyn laittaa turbo mallin konepeltiä. Saattaisi auttaa imuilman viilentämisessä? Etenkin kesällä on vaikea pitää imusarja viileänä kun kansi on tavallaan "väärinpäin" eli imusarja sojottaa tulipeltiin päin.
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: luokkari hakusessa.
Pikkuvinkkibmx kirjoitti:Mistähän löytyisi tämä luokitustodistus?
N,A-5427 Sunny Gti-R (RNN14)
01f
Kiinostaisi selvittää, että saako f-ryhmän sunnyyn laittaa turbo mallin konepeltiä. Saattaisi auttaa imuilman viilentämisessä? Etenkin kesällä on vaikea pitää imusarja viileänä kun kansi on tavallaan "väärinpäin" eli imusarja sojottaa tulipeltiin päin.
Ryhmä A sallii imuilmanoton samasta tilasta mistä lämppärikin ottaa ilman, eli nokkapellin takareunan ja tuulilasin välistä. Sitä tulipellin yläpuolta saa siis muokata kyseistä toimenpidettä varten, ei muuten.
Nelivedon GtiR luokkaria voi käyttää ja siinähän on semmoinen nokkapelti. Kaikkia luokkareita voi tilata AKK,sta.
- bmx
- Viestit: 9
- Liittynyt: 07.11.2004 00:00
- Paikkakunta: Oulu
Re: luokkari hakusessa.
Kiitos vinkistä.
Jompaa kumpaa oljenkortta pitää käyttää.
Konepellin saatavuus ja hinta vaikuttaa siinhen kuinka paljon kannattaa tuohon A-ryhmän sallimaan imuilmanoton parantamiseen käytää aikaa.
Se kumpi on parempi tapa saada viileetä ilmaa niin riippuu varmaan autosta ja toteutuksesta. Auttaaisiko kenties tehdä molemmat muutokset yhtäaikaa?
Onko Frogilla joku toinen automalli mielessä missä tuo A-ryhmän sallima muutos olisi parantanut moottorin ilmansaantia. Onko kuvia tarkempaa selostusta jostain toimivasta sääntöjen mukaisesta toteutuksesta.
Nissanissa on Imutorvet todella lähellä tulipeltiä. Niitä piti jopa lyhetää ja jättää ilmansuodantin pois, että mahtuvat olemaan kun moottori heiluu etuvetoisessa poikittais moottorisessa melkoisesti ajon aikana.
Jompaa kumpaa oljenkortta pitää käyttää.
Konepellin saatavuus ja hinta vaikuttaa siinhen kuinka paljon kannattaa tuohon A-ryhmän sallimaan imuilmanoton parantamiseen käytää aikaa.
Se kumpi on parempi tapa saada viileetä ilmaa niin riippuu varmaan autosta ja toteutuksesta. Auttaaisiko kenties tehdä molemmat muutokset yhtäaikaa?
Onko Frogilla joku toinen automalli mielessä missä tuo A-ryhmän sallima muutos olisi parantanut moottorin ilmansaantia. Onko kuvia tarkempaa selostusta jostain toimivasta sääntöjen mukaisesta toteutuksesta.
Nissanissa on Imutorvet todella lähellä tulipeltiä. Niitä piti jopa lyhetää ja jättää ilmansuodantin pois, että mahtuvat olemaan kun moottori heiluu etuvetoisessa poikittais moottorisessa melkoisesti ajon aikana.
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: luokkari hakusessa.
Nokkapellin takareuna on parempi paikka! Jollet tee ilmanohjainta nokkapellin reijän ( malli turbo ) eteen, niin ei siitä mene raikasta ilmaa konehuoneeseen koska siellä on jonkinlainen ylipaine. Pistä moottori kunnolla kiinni niin paranee vetopitokin. Opel Kadetit ja Astrat tehdasversioina käytti tuota takareunan ilmanottoa ainakin. Googlebmx kirjoitti:Kiitos vinkistä.
Jompaa kumpaa oljenkortta pitää käyttää.
Konepellin saatavuus ja hinta vaikuttaa siinhen kuinka paljon kannattaa tuohon A-ryhmän sallimaan imuilmanoton parantamiseen käytää aikaa.
Se kumpi on parempi tapa saada viileetä ilmaa niin riippuu varmaan autosta ja toteutuksesta. Auttaaisiko kenties tehdä molemmat muutokset yhtäaikaa?
Onko Frogilla joku toinen automalli mielessä missä tuo A-ryhmän sallima muutos olisi parantanut moottorin ilmansaantia. Onko kuvia tarkempaa selostusta jostain toimivasta sääntöjen mukaisesta toteutuksesta.
Nissanissa on Imutorvet todella lähellä tulipeltiä. Niitä piti jopa lyhetää ja jättää ilmansuodantin pois, että mahtuvat olemaan kun moottori heiluu etuvetoisessa poikittais moottorisessa melkoisesti ajon aikana.

http://www.rally24.com/res/img/products ... astra.jpeg
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: luokkari hakusessa.
Huomioithan että jos käytät Gti R luokkaria niin auton pitää vastata muiltakin osilta luokitusta ! Vaatimukset ja vapautukset huomioiden ryhmässä F