Tallilla on rakenteilla yksi Mitsu Evo 8 MR, josta on määrä tulla kansainväliset säännöt täyttävä viimeisen päälle menopeli. Autossa on aika paljon kalliita erikoisosia mm. ATL:n lattianalustankki, titaanivyöt, hiilikuitupulkat, Sparcon 2,9 kg (total) painava sammutusjärjestelmä, kaikki mahdolliset hiilikuidut (mukaanlukien 25 gr painavat juomapullopidikkeet), yms. Sparcon kaarien huonosta saatavuudesta johtuen auto on hieman jäljessä aikataulustaan, mutta edelleen uskotaan, että sillä ajetaan nolla-autona Hankasalmella ja kisadebyytti Valkeakosken SM:ssä.
Auton kuljettajana toimii todellakin Jarkko Miettinen, jolla on hyviä näyttöjä, mutta parina viime vuonna puuttunut kunnon auto. HRT vastaa auton rakentamisesta (rakennuttamisesta) ja antaa sen Jarkon käyttöön loppuvuoden SM-ralleihin sekä pariin muuhun (nuotti)ralliin (Pirelli ja Lahti). Lisäksi autolla ajetaan nollaa kolmessa kisassa testi- ja totuttelumielessä.
Mitä Salon Juhan haastamiseen tulee, niin on selvää, ettei viivalle valmista kisavarusteineen likemmäs puolitoistasataatuhatta maksavaa laitetta rakenneta ihan harrastekäyttöön. Eikä Jarkon tasoinen kuskikaan lähde kisaamaan sijoituksista vaan nimenomaan voitosta, kun huippupelin kerrankin alleen saa. Juha on nyt luokan suvereeni hallitsija ja menee niin kovaa, ettei kalustopuolella voi antaa tasoitusta. Eikä meillä ole harhakuvaa siitäkään, että suoraan sohvanpohjalta lähtemällä Juhalle ehtii vaikka olisi millainen peli alla. Juhalla on rutiinia, varmuutta ja nopeutta ja on mielenkiintoista nähdä, miten hyvin Jarkko vauhtiin pääsee. Tavoitteena on kuitenkin päästä Juhan vauhtiin viimeistään Uudessakaupungissa ja voittaa kauden päätöskisa eli Valvoline. Se, että Juha halutaan haastaa ei suinkaan tarkoita sitä, ettemmekö arvostaisi muitakin kovia N-ryhmän kuskeja. He ovat kuitenkin Jarkon tavoin "haastajia". Omasta puolestani toivotan onnea kaikille kilpailijoille jäljelläolevissa SM-koitoksissa. Toivotaan, että pelit kestävät ja kulkevat ja taistosta tulee tasainen ja kova!
- hannu lehessaari