Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
SalonJu
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 59
Liittynyt: 26.06.2011 19:53

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja SalonJu » 19.09.2016 15:52

Onnea Esupille ja Juholle tuleviin koitoksiin!
http://yle.fi/urheilu/3-9176929

Pedrosa
Viestit: 3
Liittynyt: 01.11.2016 14:25

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja Pedrosa » 01.11.2016 16:33

Miten ois Toyotan ens kauden kuskiparina Latvala-Suninen??

Avatar
fordrs
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 131
Liittynyt: 15.09.2005 00:00

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja fordrs » 03.11.2016 11:26

Ei mitenkään ois. Kävi Mäkisellä tuuri jos se Ogierin saa ,mikä luultavasti on tapahtumassa. Lapilla ja Sunisella ei oikein tainnut arpa natsata. Olisko mellevätä Suomalainen tallipäälikkö ja paras kuski.
Onhan siitä ollu puhetta....

Avatar
udo
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 01.08.2005 00:00

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja udo » 03.11.2016 20:42

Ei liene salaisuus että päälliköt nousevan auringon maassa hakkaavat vaikka kätensä poikki saadakseen Ogierin :roll: Nyt on vain Tommista kiinni saako ison kalan koukkuun ja nostettua Toyotan oikealle levelille. Hännisen soppari muuttui kyllä melko arvokkaaksi muutamassa päivässä, todellinen pikavoittosijoitus.

Pedrosa
Viestit: 3
Liittynyt: 01.11.2016 14:25

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja Pedrosa » 04.11.2016 15:06

Kyllähän Latvala kelpais kunnon suomalaisen vastustajan itelleen..

Avatar
aahoo
Viestit: 13
Liittynyt: 19.09.2005 00:00

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja aahoo » 18.01.2017 14:16


Avatar
leppis
WRC
WRC
Viestit: 1839
Liittynyt: 31.03.2004 00:00

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja leppis » 18.01.2017 20:01

Jospa kuitenkin...

KSML Urheilu 18.01.2017 14:18
Toyota läpäisi katsastuksen

Toyotan rallitallin urheilujohtajan Jarmo Lehtisen mukaan Yaris on luokitusten mukainen.

Avatar
fordrs
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 131
Liittynyt: 15.09.2005 00:00

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja fordrs » 11.02.2017 09:39

Mäkinen, joko Lappi siirtyy ajamaan. Hännisestä ei ollu ennen eikä nyt ajo hommiin.
Onhan siitä ollu puhetta....

Avatar
pele
Yleinen
Yleinen
Viestit: 234
Liittynyt: 16.07.2004 00:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja pele » 11.02.2017 20:52

Aika lyhytjänteistä touhua, jos parin rallin jälkeen pitäisi kuski vaihtaa.
No sittenhän Neuvillekin joutaa vaihtoon. Kaksi peräkkäistä rallia ja ylivoimaiselta kärkipaikalta hännille.. :roll:

Avatar
SunnyGti
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 69
Liittynyt: 12.10.2007 00:00
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja SunnyGti » 11.02.2017 21:12

Joo mä luulen kans että Mäkisen ei tarvi lukia Ralli.netistä vinkkejä rallitallin vetämiseen. Kaikella kunnioituksella ja mitenkään tämän foorumin asiantuntijoita väheksymättä ;) Eiköhän tämä vuosi ajeta Tojotalla vielä kuitenkin valtaosin testin varjolla ja siinä hommas Hännisen panos varmasti on tärkeä.

Avatar
leppis
WRC
WRC
Viestit: 1839
Liittynyt: 31.03.2004 00:00

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja leppis » 12.02.2017 14:31

Ihan hyvin osunut kilkkeet kohdalleen jo näin alussa. Toivotaan menestystä pitkään.

Avatar
pele
Yleinen
Yleinen
Viestit: 234
Liittynyt: 16.07.2004 00:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja pele » 12.02.2017 14:54

YES! Se on siinä!
Pisteeksi i:n päälle pohjat power stagelta!!
Onnea Yaris-Matti , Miikka, ja koko Tiimi!! :P

Alkaa kohta ranskan poika miettimään, oisko sittenkin pitänyt tarttua Toyotan tarjoukseen.. :mrgreen:

Avatar
pele
Yleinen
Yleinen
Viestit: 234
Liittynyt: 16.07.2004 00:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja pele » 12.02.2017 15:12

YES! Se on siinä!
Pisteeksi i:n päälle pohjat power stagelta!!
Onnea Yaris-Matti , Miikka, ja koko Tiimi!! :P

Alkaa kohta ranskan poika miettimään, oisko sittenkin pitänyt tarttua Toyotan tarjoukseen.. :mrgreen:

Avatar
SunnyGti
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 69
Liittynyt: 12.10.2007 00:00
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja SunnyGti » 12.02.2017 16:06

Olisko niin että Mäkinen on parempi menttaalivalmentaja kun ammattilaiset. Sanokaa mitä sanotte mutta pakko myöntää että nyt on Jarru-Matilla on ollu hermot hallinnas paris viimeises kisas. Ja tuntuu että nyt on muille tullut niitä pikku virheitä ihme paikoissa. Rallin voittaakseen pitää ajaa maaliin asti. Nyt on ainakin suomalaisten suomalaisille suunnittelema auto.

Avatar
SunnyGti
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 69
Liittynyt: 12.10.2007 00:00
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Tommilla ja Toyotalla pyyhkii

Viesti Kirjoittaja SunnyGti » 12.02.2017 16:08

Ja tietysti lämmittää mieltä myös että eräs tietty Fransmanni on helisemäs tallikaverinsakin kanssa.

Vastaa Viestiin