mitä lisensin mukana tuleva vakuutus korvaa
- tesa3
- B-junnu
- Viesti:
mitä lisensin mukana tuleva vakuutus korvaa
tapahtui pieni haaveri tossa revontuli rallin ulos ajossa,onko kokemuksia,mitä vakutus korvaa ja miten asian suhteen pitäisi toimia 

-
- Yleinen
Mulla on tässä vuoden 2003 ryhmätapaturmavakuutuksen tuoteseloste ja siitä otteita:
"Vakuutuksesta ei korvata: -Rasitusvammoja ja muita vähitellen syntyviä vammoja
-Vahinkotapahtumia, jotka aiheutuvat sairaudesta tai ruumiinviasta
Vamman hoito:
Hoitokulut korvataan maksettujen alkuperäisten laskujen mukaan:
-Kilpailulisenssissä 5 000 euroon asti sekä toimitsija- ja kertalisenssissä 2 500 euroon asti siltä osin, kun niitä ei korvata jonkin lain nojalla."
"Vakuutuksesta ei korvata: -Rasitusvammoja ja muita vähitellen syntyviä vammoja
-Vahinkotapahtumia, jotka aiheutuvat sairaudesta tai ruumiinviasta
Vamman hoito:
Hoitokulut korvataan maksettujen alkuperäisten laskujen mukaan:
-Kilpailulisenssissä 5 000 euroon asti sekä toimitsija- ja kertalisenssissä 2 500 euroon asti siltä osin, kun niitä ei korvata jonkin lain nojalla."
- kostituo
- B-junnu
Re: mitä lisensin mukana tuleva vakuutus korvaa
lisenssi ei korvaa mitään vaan liikennevakuutustesa3 kirjoitti:tapahtui pieni haaveri tossa revontuli rallin ulos ajossa,onko kokemuksia,mitä vakutus korvaa ja miten asian suhteen pitäisi toimia
- riitta
- KV
- Viesti:
- numppa
- KV
ja paskan marjat toi vakuutus mitään kovaa.
ajoin itse talvella vammala-rallissa ulos ja vasemmasta kädestä on kaksi sormea jatkuvasti puuduksissa.
asiaa akk:lta tiedusteltaessa ne ilmoitti että auton vakuutus korvaa hermoratatutkimuksen mutta auton vakuutusyhtiö sanoikin vakuutushan lakkaa olemasta voimassa kun lähetään pätkälle. näin myös luki sopimuksen pikku präntissä.
eli miksi siis maksamme akk:lle korkeata lisenssimaksua,ei ainakaan sen vakuutusturvan takia!!!

ajoin itse talvella vammala-rallissa ulos ja vasemmasta kädestä on kaksi sormea jatkuvasti puuduksissa.
asiaa akk:lta tiedusteltaessa ne ilmoitti että auton vakuutus korvaa hermoratatutkimuksen mutta auton vakuutusyhtiö sanoikin vakuutushan lakkaa olemasta voimassa kun lähetään pätkälle. näin myös luki sopimuksen pikku präntissä.
eli miksi siis maksamme akk:lle korkeata lisenssimaksua,ei ainakaan sen vakuutusturvan takia!!!

- kolli
- A-Junnu
Re: mitä lisensin mukana tuleva vakuutus korvaa
otappa yhteyttä, voin kertoa mitä liikennevakuutus korvaa ja mitä voit hakea sieltä, olin itse kaksivuotta sairaslomalla ralli-onnettomuuden vuoksi ja vakuutuksesta ei ole moitittavaa (liikennev)tesa3 kirjoitti:tapahtui pieni haaveri tossa revontuli rallin ulos ajossa,onko kokemuksia,mitä vakutus korvaa ja miten asian suhteen pitäisi toimia
-
- KV
Minkä yhtiön vakuutus?numppa kirjoitti:ja paskan marjat toi vakuutus mitään kovaa.
eli miksi siis maksamme akk:lle korkeata lisenssimaksua,ei ainakaan sen vakuutusturvan takia!!!![]()
![]()
Pohjolan liikennevakuutus(siirtotarra-auto) on ainakin voimassa pätkilläkin.
Tai pohjola ainakin korvaa pätkällä ajetun kolarin vastapuolen vahingot.
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Vakiokipolla :D
- piippalakki
- Yleinen
- numppa
- KV
Minkä yhtiön vakuutus?
Tai pohjola ainakin korvaa pätkällä ajetun kolarin vastapuolen vahingot.[/quote]
Lähivakuutus ja auto on suomenkilvissä.
vakuutus korvaa kyllä ulkopuoliselle tulleen vahingon mutta ei itselle tullutta. on oikein kilpa-auto vakuutus nimeltään toi vakuutus.

Tai pohjola ainakin korvaa pätkällä ajetun kolarin vastapuolen vahingot.[/quote]
Lähivakuutus ja auto on suomenkilvissä.
vakuutus korvaa kyllä ulkopuoliselle tulleen vahingon mutta ei itselle tullutta. on oikein kilpa-auto vakuutus nimeltään toi vakuutus.

- tesa3
- B-junnu
- Viesti:
olen huippu urheilia
olen tässä selvitelyt asiota ja itseläni on vapaa ehtoinen vapaaajan vakuutus joka ei korvaa ralli kisoissa tulutta haaveria koska siinä ei ollut pykälää et olen urheilia elikkä ralli kuski. ralli ei niiten mielestä kuulu vapaa aikaan vaan olen huippu urheilia en harastaja.mikä tuntuu minusta vähän kumalta,auton liikene vakuutus kuitenkin korvaa sairaala kulut ym ,mut jäi päivä rahat saamatta,joita olisi maksettu jos olisin kalja pöhnässä vaikka kaatunut.et sileen nyt käsi ensiksi 8 viikoo kipsissä katotan mitä sen jälkeen
- kolli
- A-Junnu
vakuutus
Rallin liikennevakuutus on voimassa erikoiskokeela, koska viranomaisten luvalla pätkältä poistetaan nopeusrajoitus, liikennevakuutus korvaa henkilövahingot,sairaalakulut,lääke-hoitokulut,korvaa myös menetetyn ansionmenetyksen, ja mm.ajohaalarit jos täytyy leikata sairaalassa pois päältä. korvaa kipu ja särky vapaa muotoisella hakemuksella, kosmeettiset haitat(leikkausarvet jne) ja myös uudelleen kouluttaa jos ammatin vaihto tulee eteen onnettomuuden vuoksi ja myös maksaa tämän. ei korvaa kilpuria, eikä henkilökohtaisia tavaroita.Itselläni oli liikennevakuutus Pohjolassa ja korvasi kaikki nämä edellämainitut ja myös uudelleen koulutti uuteen ammattiin täysin mukisematta ja korvaukset tuli erit. pikaisesti.
- Kollo
- KV
Vakuutukset
On tullut näitä asioita mietittyä, mutta yhtä en ymmärrä. Jos kerran liikennevakuutus korvaa myös kuljettajalle ja kartanlukijalle sattuneet vahingot, niin mitä se lisenssivakuutus sitten korvaa? Enkä hae tässä nyt sitä, että lisenssivakuutus on rahastusta jne. Yritin vaan tätä asiaa jonkin aikaa sitten selvittää, mutta ei tällä päällä asioista varmuutta saanut.
- jaba
- Yleinen
- Viesti:
Re: Vakuutukset
Olisko kotitehtävänä lukea vaikka ne vakuutusehdot, mitkä jokaiselle lisenssin haltijalle on postitettu.Kollo kirjoitti:On tullut näitä asioita mietittyä, mutta yhtä en ymmärrä. Jos kerran liikennevakuutus korvaa myös kuljettajalle ja kartanlukijalle sattuneet vahingot, niin mitä se lisenssivakuutus sitten korvaa? Enkä hae tässä nyt sitä, että lisenssivakuutus on rahastusta jne. Yritin vaan tätä asiaa jonkin aikaa sitten selvittää, mutta ei tällä päällä asioista varmuutta saanut.