hiasen perä
- orc
- A-Junnu
- Viestit: 54
- Liittynyt: 14.03.2005 00:00
hiasen perä
mitä välityksiä löytyy hiasen perään,kitka-lukollinen jäykkäperä iästä ei tietoa
- TaVu_racing
- Yleinen
- Viestit: 177
- Liittynyt: 01.07.2004 00:00
-
- Yleinen
- Viestit: 207
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Löytyy myös 5.1 ja 4.8 välityksiä. 5.28 löytyy myös neliveto mallista. Myös hiluxissa on käsittääkseni sama akseli. Vanhassa bensa hiacessa on kapeampi akseli, joka sopii paremmin kilpa-autoon.TaVu_racing kirjoitti:4,3 taitaa olla yleisin ja wanhoissa bensakoneisissa on 5,28, taitaapa niitä olla vielä paria muutakin välitystä, niistä on ole varma :?
-
- KV
- Viestit: 417
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jokioinen
- TaVu_racing
- Yleinen
- Viestit: 177
- Liittynyt: 01.07.2004 00:00
-
- Yleinen
- Viestit: 207
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Kaveri punnitsi hiacen akselin volvon jarruilla taisi olla 78 kg. Eihän volvon peräkään mikään höyhen ole vahvikelevyineen, taitaa mennä aika samoihin.Jankos kirjoitti:Hiluxin akseli on myös kapeampi mun muistikuvien mukaan.
Ja bensassa on ollut just toi 5.28 välkkä.
Mutta toi akseli on älyttömän painava... Vetoakselit taitaa painaa enemmän kun vaikka koko ladan taka-akseli...
-
- A-Junnu
- Viestit: 50
- Liittynyt: 25.10.2004 00:00
Hiacen perä
Mitattiin volvon ja hiacen perät samanlaisilla jarruilla ja painoeroa oli 1.5kgtä. Hiacen perässä välitys kestää paremmin kuin volvon perässä ja myös lukko oikein tehtynä ja vetoakselit ei pauku. Edullinen ja hyvä vaihtoehto tehokkaaseen takavetoon (meillä escortissa) ja myös pienempiin kevyemmillä vetareilla, esim ladan tai escortin vetareilla. On myös käytetty starletissa kyseistä perää enkku perän vetareilla ja on pelanut todella luotettavasti.