Kumma juttu, Tenabin sivulle ei ole online-palveluun tullut pätkien 16 ja 17 tuloksiaLarppa kirjoitti:http://www.mantta.fi/yritykset/tenab/online.htm
vetomies kisa 2005
- vth
- Yleinen

Re: Vetomies 2005
Onnea myös Kauppisen Mikolle ,paluu onnistui onnettemuuden jälkeen täydellisesti.30sek johto kolmen pätkän jälkeen ei minun mielestä anna edes jossitteluille sijaa kuka on vetomiesten vetomies.Luulen että harvalla riittää pää laittaa lainalaitteella samalla tatsilla ja sillä ajomäärällä mitä Mikko kerkes ajamaan.saxspeed kirjoitti:Onnea Hapulahden Pasille hienosta ajosta unohtamatta Ollia, Teroa ja Kaitsua, hieno vääntö Tero ja Kaitsu saxspeed tuotteilla
- Saranarasva
- KV

- Viesti:
- Larppa
- KV

- Viesti:
Kyllä täällä ainakin nuo epäviralliset pätkäajat päivitty ihan normaalisti.riitu kirjoitti:Kumma juttu, Tenabin sivulle ei ole online-palveluun tullut pätkien 16 ja 17 tuloksiaLarppa kirjoitti:http://www.mantta.fi/yritykset/tenab/online.htm. Toimiiko linkki muilla?
Perä tielle, Pitäis olla jo!
- Rintsu
- Yleinen

Onnittelut hienosta Vetomieskisan voitosta! Vaikka voitto olikin ehkä pieni yllätys, niin Pasi&Jukka ovat osoittaneet reippaita ja varmoja otteita useissa nuottikisoissa. Kokemus, järkevä ajo sekä hyvä ja huolellinen valmistautuminen ovat tämän voiton takana!
Ja hei, eikö ne poksut jaeta maalissa, eikä väliaikojen perusteella...
MAHTAVAA!!!!
Ja hei, eikö ne poksut jaeta maalissa, eikä väliaikojen perusteella...
MAHTAVAA!!!!
-
wetari
- A-Junnu

-
sps1
- KV

Mietiskelin tässä ihan samaa juttua. Paljon on teknisiä vikoja ollut. Tiet on kuitenkin ilmeisesti olleet aika nopeita eli onko koneet ja voimansiirrot alkaneet hyytyä kun pitkiä aikoja ajetaan melkein sen mitä vehkeet kulkee.rekku kirjoitti:Noin 70 lähti ja noin 45 keskeytti. Mitähän tästä voi päätellä?
Ja tarkoitus Ei ole mollata voittajaa vaan ihan yleisesti.
Kertokaapa muuten jos olitte ajamassa tai muuten tiedätte että vaihtoiko kukaan esim.pidempää perävälitystä juuri noiden nopeiden teiden takia.
Ja voittajille vaan onnea ja kannattaa monen taas muistaa että voittajat palkitaan vasta maalissa eikä rallin puolivälissä.
http://www.youtube.com/user/rallyfin?ob=5" onclick="window.open(this.href);return false;
- Larppa
- KV

- Viesti:
Toisaalta onhan sekin usein tapana olla "tekninen vika" kun kiskastaan peli puskaan ja tukivarsia saa kaivaa syyläristä... :Dsps1 kirjoitti:Mietiskelin tässä ihan samaa juttua. Paljon on teknisiä vikoja ollut. Tiet on kuitenkin ilmeisesti olleet aika nopeita eli onko koneet ja voimansiirrot alkaneet hyytyä kun pitkiä aikoja ajetaan melkein sen mitä vehkeet kulkee.rekku kirjoitti:Noin 70 lähti ja noin 45 keskeytti. Mitähän tästä voi päätellä?
Ja tarkoitus Ei ole mollata voittajaa vaan ihan yleisesti.
Kertokaapa muuten jos olitte ajamassa tai muuten tiedätte että vaihtoiko kukaan esim.pidempää perävälitystä juuri noiden nopeiden teiden takia.
Ja voittajille vaan onnea ja kannattaa monen taas muistaa että voittajat palkitaan vasta maalissa eikä rallin puolivälissä.
Mutta varmasti nopeat ja aika tarkkaan joka mutkasta leikatut tiet vaatii veronsa vanhuksista.
Perä tielle, Pitäis olla jo!
- HellHammer
- KV

...Mutta palkinnot jaetaan vasta maalissa!!vth kirjoitti:Onnea myös Kauppisen Mikolle ,paluu onnistui onnettemuuden jälkeen täydellisesti.30sek johto kolmen pätkän jälkeen ei minun mielestä anna edes jossitteluille sijaa kuka on vetomiesten vetomies.Luulen että harvalla riittää pää laittaa lainalaitteella samalla tatsilla ja sillä ajomäärällä mitä Mikko kerkes ajamaan.saxspeed kirjoitti:Onnea Hapulahden Pasille hienosta ajosta unohtamatta Ollia, Teroa ja Kaitsua, hieno vääntö Tero ja Kaitsu saxspeed tuotteilla
- J_Mantyla
- KV

Onneksi olkoon Pasille myös täältä !
Meillä hajosi ohjaus aikalailla riittävästä vauhdista ekalla Ounilla ja tästä penkkaan ja nurin. Onni onnettomuudessa että meni juuri tuossa paikassa eikä esim yleisön sekaan tai siirtymällä äidin ja kolmen lapsen Corollan nokkaan. Huonossa tuurissa oli mukana paljon hyvää tuuria.
Meitin keikasta lisää myöhemmin tänään saitilla www.vetomies.fi
Keräämme vielä yhteenvedon kisasta sekä kuvia joita saamme käsiimme julkaistavaksi saitilla. Jos löytyy kuvia / videoita autosta 207 olemme kiinnostuneita, viestiä vaan tähän suuntaan. Itse ulosajosta saamme kaksikin versiota josta ohjauksen rikkoutumisen lisäksi itse lippa näkyy myös, ja tämäkin klippi on tulossa.
Partasen Matille kiitos saitista jo tässä vaiheessa, kohtisilleesti saitin hallinta siirtyy Pasin tiimille uutena vetomiehenä !
t. Janne
Meillä hajosi ohjaus aikalailla riittävästä vauhdista ekalla Ounilla ja tästä penkkaan ja nurin. Onni onnettomuudessa että meni juuri tuossa paikassa eikä esim yleisön sekaan tai siirtymällä äidin ja kolmen lapsen Corollan nokkaan. Huonossa tuurissa oli mukana paljon hyvää tuuria.
Meitin keikasta lisää myöhemmin tänään saitilla www.vetomies.fi
Keräämme vielä yhteenvedon kisasta sekä kuvia joita saamme käsiimme julkaistavaksi saitilla. Jos löytyy kuvia / videoita autosta 207 olemme kiinnostuneita, viestiä vaan tähän suuntaan. Itse ulosajosta saamme kaksikin versiota josta ohjauksen rikkoutumisen lisäksi itse lippa näkyy myös, ja tämäkin klippi on tulossa.
Partasen Matille kiitos saitista jo tässä vaiheessa, kohtisilleesti saitin hallinta siirtyy Pasin tiimille uutena vetomiehenä !
t. Janne
- Nikey
- KV

Ajeltiin ounit autoletkan jälkeen läpi, ja täytyy sanoa, että idän pikkutie oli paikoitellen aikas huonossa kunnossa ja autoja oli toistakymmentä (pari taisi olla vetomiesten ulkopuolisia) tien reunalla, useimmat ilman näkyviä kolhuja. Toinen puoli kolikkoa oli tietty se, että kaikki halusi voittaa tämän kisan ja jokunen taisi sortua lievään yliyrittämiseen. Esim. Saarelainen oli kuulemma vetäny urrialle pohjat ja ounissa oli voittanut muita sekan kilsalla kunnes loikkasi vähän turhan ison hypyn (keskeytyksen syy muuten: tekninen vika).wetari kirjoitti:Vaikka sen että suurimmalla osalla "teknisiä vikoja", eli surkea kuntoisilla teillä ei kestä alustan osat mukana menossa?rekku kirjoitti:Noin 70 lähti ja noin 45 keskeytti. Mitähän tästä voi päätellä?
Ja maalissahan ne palkinnot jaetaan.
- Juhis
- A-Junnu

- Viesti:
Ei millään pahalla.vth kirjoitti:Onnea myös Kauppisen Mikolle ,paluu onnistui onnettemuuden jälkeen täydellisesti.30sek johto kolmen pätkän jälkeen ei minun mielestä anna edes jossitteluille sijaa kuka on vetomiesten vetomies.Luulen että harvalla riittää pää laittaa lainalaitteella samalla tatsilla ja sillä ajomäärällä mitä Mikko kerkes ajamaan.saxspeed kirjoitti:Onnea Hapulahden Pasille hienosta ajosta unohtamatta Ollia, Teroa ja Kaitsua, hieno vääntö Tero ja Kaitsu saxspeed tuotteilla
Meinaa vaan pokka pettää kun näitä Kauppisen fanituksia välillä lukee..
Onhan Suomessa muitakin nopeita starletti kuskeja nähty...
Vetomies 2005 koostetta odotellaan!
- vth
- Yleinen

Ei millään pahalla mut esim vuosisitten Hyvinkään sm:ssä Hapulahden takapihalla Mikko tais voittaa kisan kahdella minuutilla,harmi että Mikon tuuri ei ota kääntyäkseen.Mitä tulee fanitukseen nii mun kosteet unet on loppunu muutama vuos sitten.Juhis kirjoitti:Ei millään pahalla.vth kirjoitti:Onnea myös Kauppisen Mikolle ,paluu onnistui onnettemuuden jälkeen täydellisesti.30sek johto kolmen pätkän jälkeen ei minun mielestä anna edes jossitteluille sijaa kuka on vetomiesten vetomies.Luulen että harvalla riittää pää laittaa lainalaitteella samalla tatsilla ja sillä ajomäärällä mitä Mikko kerkes ajamaan.saxspeed kirjoitti:Onnea Hapulahden Pasille hienosta ajosta unohtamatta Ollia, Teroa ja Kaitsua, hieno vääntö Tero ja Kaitsu saxspeed tuotteilla
Meinaa vaan pokka pettää kun näitä Kauppisen fanituksia välillä lukee..
Onhan Suomessa muitakin nopeita starletti kuskeja nähty...
Vetomies 2005 koostetta odotellaan!