Juuso Sardiniaan

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mopoilija
WRC
WRC
Viestit: 3125
Liittynyt: 25.07.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 26.08.2004 16:15

Hyvä niin. Toivotaan että auto kestää edes puolet kisasta :)

Vastaa Viestiin