opelin getrac
- peteracing
- KV
opelin getrac
mistä tunnistaa sen oikeen kilpa getrac laatikon päältäpäin? siis sen mikä noissa 400:ssia o ollu...
power is nothing without control...
- UHC-670
getrag
Tarkotat varmaankin ns. isoa getragia. Mä jouduin kerran sellasen etsimään ja yks tunnistemesta oli askin keskellä oleva välipala. Sen pitää olla muistaakseni n. 70mm leveä. Pikku getragissa on samanlainen, mutta se on kapeempi. Tää tieto ei ole faktaa, mutta toivottavasti joku tietää tyyppinumeroita jne. Se iso aski on tosi vahvaa tekoa ja ykkönenhän sijaitsee vas. alhaalla ja vitska on ns. suora. 

- peteracing
- KV
ketrakki
nyt ois sitte se laatikko tossa tallissa.
oisko täällä pohjosessa ketään joka osais sanoo ett onko tuo sellanen oikeenlainen?
ykkönen on alhaalla ns. dogleg, vitonen suora ja ykkösen välitys jotain 2,3.
oon kuitenki käsittäny ett ooppeli miehillä ois käyttöö tommosella?? ois kiva tietää varmasti ettei myy väärää tavaraa...auttajalle ton vois myydä HALVALLA!
jos kukaan ei auta ni hakkaan sen carillo humalassa kirveellä osiksi ja huutelen kylillä ett on paskapuhetta ettei ketrakki hajoo!
oisko täällä pohjosessa ketään joka osais sanoo ett onko tuo sellanen oikeenlainen?
ykkönen on alhaalla ns. dogleg, vitonen suora ja ykkösen välitys jotain 2,3.
oon kuitenki käsittäny ett ooppeli miehillä ois käyttöö tommosella?? ois kiva tietää varmasti ettei myy väärää tavaraa...auttajalle ton vois myydä HALVALLA!
jos kukaan ei auta ni hakkaan sen carillo humalassa kirveellä osiksi ja huutelen kylillä ett on paskapuhetta ettei ketrakki hajoo!

power is nothing without control...
- Jamo240
- A-Junnu
- Viesti:
- peteracing
- KV