Opelin kampiakseli

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
asconab
Viestit: 19
Liittynyt: 16.05.2004 00:00
Viesti:

Opelin kampiakseli

Viesti Kirjoittaja asconab » 26.10.2005 22:08

Ootteko rakentanu cih koneen neli vai kasi "limppusella" kammella?Kumpi parempi? ja kuinka paljon olette keventäneet?Vai ootteko keventäny kampee kilpa käytössä?

Avatar
HMS
B-junnu
B-junnu
Viestit: 43
Liittynyt: 16.03.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja HMS » 27.10.2005 09:02

ei oo paljon väliä kummalla tekee,neljä limppunen on kevyempi. ei kannata keventää. :?:

Avatar
-Tommy-
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 115
Liittynyt: 17.11.2004 00:00
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja -Tommy- » 27.10.2005 10:23

Ittellä on kasilimppunen, kevennetty ja tasapainotettu. pitäis kuulemma kestää korkeitakin kierroksia.. tiedä sitten. :roll:

Avatar
UHC-670
Viestit: 9
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja UHC-670 » 27.10.2005 22:49

-Tommy- kirjoitti:Ittellä on kasilimppunen, kevennetty ja tasapainotettu. pitäis kuulemma kestää korkeitakin kierroksia.. tiedä sitten. :roll:
mullakin on kasilimppunen, kestää korkeita kierroksia.

Vastaa Viestiin